Badge engineering ή αλλιως rebadging

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13373
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 12 Αύγ 2013 10:10

Με αφορμη το Post του Enigma ( http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... 717#592717 )
για τις νεες καρτες της AMD (VI) αποφάσισα να γραψω το παρακάτω για να μαθαίνουμε και λιγα πραγματα, να μη μας πιανουν κότσο με "νεα προιόντα" τα οποια στην πραγματικότιτα ειναι τα ίδια με κάποια άλλα, ακόμα και αρκετά παλεότερα !!

Κυρίως συνέβαινε στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Δυο παραδείγματα να αναφέρω μονο, :

--> VW Sharan - Ford Galaxy - SEAT Alhambra

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

--> Και πιο πρόσφατο που πολυ δε το γνωρίζουν τα Peugeot 107 - Toyota Aygo - Citroën C1.
The Peugeot 107 and Citroën C1 are rebadged versions of the same car
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Μαλιστα όπως αναφέρει η wiki ειναι ανήκουν στο B-Zero:
The B-Zero project was a joint venture between PSA Peugeot Citroën and Toyota to develop a small city car. The project produced three similar cars:

Citroën C1
Peugeot 107
Toyota Aygo
Στο χώρο των υπολογιστών εγω προσωπικά δεν εχω ξανα ακουσει κατι παρόμιο παρα μόνο για την AMD και τις σειρες των HD 7000, HD 8000 που η τελευταία ειναι rebadge της 7000 για τους OEM(Original equipment manufacturer).

Οπως αναφερει το site:

AMD Radeon HD 8970 OEM was 7970
AMD Radeon HD 8760 OEM was 7770
AMD Radeon HD 8400 OEM was 6450
AMD Radeon HD 8350 OEM was 5450

P.S. Οχι δεν ειναι λάθος τα 2 τελευταία, απλα οπως ειπα και στην αρχή:
...με "νεα προιόντα" τα οποια στην πραγματικότιτα ειναι τα ίδια με κάποια άλλα, ακόμα και αρκετά παλεότερα !!
Οπότε οταν αγοράζουμε κατι "καινουριο" προσοχη στα rebadging.
Ειδικά στα αμαξια και τωρα στα computer components

Links:

http://www.anandtech.com/show/6570/amds ... s-for-oems
[Άρθρο] AMD’s Annual GPU Rebadge: Radeon HD 8000 Series for OEMs

http://en.wikipedia.org/wiki/Badge_engineering
Τί ειναι το Badge engineering ή αλλιως rebadging [1] απο wiki

http://topdefinitions.com/2013/07/13/ba ... eering-is/
Τί ειναι το Badge engineering ή αλλιως rebadging [2]

http://en.wikipedia.org/wiki/Original_e ... nufacturer
Η σύντομη εξήγηση:
Original Εquipment Μanufacturer (OEM) ονομάζεται μια επιχείρηση, συνήθως του κλάδου της πληροφορικής, η οποία αγοράζει τα βασικά μέρη ενός υπολογιστή έτοιμα και συνθέτει έναν ολοκληρωμένο υπολογιστή τον οποίο πουλάει μαζί με άλλες υπηρεσίες όπως εγγύηση, υποστήριξη, εγχειρίδια χρήσης, κ.τ.λ.


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ba ... d_vehicles
Λίστα με αυτοκίνητa τα οποία έχουν γινει rebadge

http://en.wikipedia.org/wiki/Radeon_HD_8000_Series
AMD was initially rumoured to release the family in the second quarter of 2013, but this turned out to be an OEM rebadge of the 7000 series rather than a true GCN2.0-based successor. That will instead be launched as the Radeon HD 9000 Series and is expected to be released in October 2013.
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
Enigma
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 06 Δεκ 2002 02:46
Τοποθεσία: Athens

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Enigma » 12 Αύγ 2013 10:56

Να σου πω την σειρά 8000 δεν την είχα κοιτάξει και ιδιαίτερα..
.. μιας και δεν υπάρχει και στο Πλαίσιο (το οποίο χρησιμοποιώ ως σημείο εκκίνησης για ότι θέλω να ψάξω..) γι'αυτό και βάζω κάποια links..

Όπως βλέπω και η AMD την αναφέρει ως OEM σειρά, και την έχει εκτός βασικής κατηγορίας.
http://www.amd.com/us/products/desktop/ ... phics.aspx
&
http://www.amd.com/US/PRODUCTS/DESKTOP/ ... eries.aspx

Σαφώς το καλύτερο είναι να ψάχνουμε και λίγο τα χαρακτηριστικά μιας κάρτας πριν την αγοράζουμε! :wink:

Αρκετά πράγματα μαθαίνεις και από την Wikipedia πάντως!
http://en.wikipedia.org/wiki/Radeon
&
http://en.wikipedia.org/wiki/Radeon_HD_8000_Series

Προς το παρόν έχω στο τελευταίο μηχάνημα μία 6970 και τα πάει αρκετά καλά στα
1920 x 1200 που έπαιξα κάποια τελευταία παιχνίδια! :P
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Enigma την 12 Αύγ 2013 11:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από mechpanos » 12 Αύγ 2013 11:06

Αυτό είναι παλιά πρακτική στους Η/Υ και κακώς δεν είχες ακούσει κάτι τέτοιο...

Για παράδειγμα, χρόνια πριν η Intel είχε κυκλοφορήσει κάποιους κορυφαίους Pentium II, στα 400 Mhz αν θυμάμαι καλά...επειδή όμως είχε ένα υψηλό ποσοστό απόρριψης από τον ποιοτικό έλεγχο, αποφάσισε τους ίδιους να τους κυκλοφορήσει χαμηλότερα χρονισμένους...
Επειδή το πρόβλημα που είχαν δεν ήταν τίποτα σοβαρό και η τιμή τους ήταν πολύ συμφέρουσα, από ότι θυμάμαι είχαν γίνει το αγαπημένο παιχνίδι των τότε overclockers...

Επίσης, κάπως έτσι ξεκίνησε και η σειρά Celeron: Ο κανονικός Pentium με λιγότερη (ή χωρίς καθόλου - δεν θυμάμαι) cache.

Αυτό λοιπόν δεν είναι κάτι κακό, αρκεί φυσικά να ξέρεις πάντα τι αγοράζεις και σε τι λεφτά.
Αν κάποιο προϊόν αιχμής πάψει να είναι στην κορυφή δεν σημαίνει ότι έκλεισε ο κύκλος ζωής του, μπορεί άνετα να συνεχίσει να πωλείται ως πιο low-end μοντέλο ή να επανακυκλοφορήσει με άλλα specs πχ κάρτες γραφικών με λιγότερο θηριώδεις ψύκτρες, φθηνότερου τύπου μνήμη, για πιο καθημερινή χρήση σε φθηνότερη τιμή, για το ίδιο κύκλωμα γραφικών.
Άλλωστε, αν έχει αποσβεστεί το κόστος έρευνας και ανάπτυξης του προϊόντος αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε ένα πολύ ποιοτικό και άλλοτε κορυφαίο προϊόν, σε χαμηλή τιμή και αυτό είναι καλό για τον home / small business καταναλωτή.

Στην αυτοκίνηση βέβαια όπου τα κόστη εξέλιξης και δοκιμών είναι μακροχρόνια και κοστοβόρα αυτό συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια κατά κανόνα, και είναι που έχει κρατήσει τις τιμές αυτοκινήτων στα ίδια επίπεδα ή και χαμηλότερα, παρά την αύξηση εν γένει της ποιότητας και των παρεχόμενων αξεσουάρ.
Βλ. επίσης Hiundai με KIA, πρώην GM Group (Opel, SAAB, Chevrolet), VW Group (VW, Audi, Seat, Porsche) κ.α.

Συμπέρασμα: Αν είναι για το καλό μας και για τον πλουραλισμό επιλογών και ανταγωνισμό προϊόντων που συμπιέζει τις τιμές, τότε καλώς γίνεται.
Αν κάποιοι πωλητές σκοπεύουν να μας αποσπάσουν χρηματικό τίμημα που δεν αντιστοιχεί στην πραγματική αξία του προϊόντος, αυτό δεν είναι εξαιτίας της πρακτικής rebadging, αλλά εξαιτίας της δικής τους δόλιας προσέγγισης. Αυτούς να τους προσέχουμε...
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13373
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 12 Αύγ 2013 12:59

Επειδή το πρόβλημα που είχαν δεν ήταν τίποτα σοβαρό και η τιμή τους ήταν πολύ συμφέρουσα, από ότι θυμάμαι είχαν γίνει το αγαπημένο παιχνίδι των τότε overclockers..
Οντως το ειχα ξεχάσει εντελως αυτο. αν δε το ελεγες ουτε καν θα μ περνουσε απτο μυαλο
Επίσης, κάπως έτσι ξεκίνησε και η σειρά Celeron: Ο κανονικός Pentium με λιγότερη (ή χωρίς καθόλου - δεν θυμάμαι) cache.
Ναι ειχαν 128 ενω οι πρωτοι p4 (Willamette) 256. Αργότερα εβαλε 512 στους Northwood (ο διαδοχος του Willamette )

Το κορυφαίο ηταν οτι τοτε για όσους θυμούνται υπήρχαν οι PIII και οι PIII-S που οι δευτεροι ήταν με ... 512 cache !!! Αν θυμαστε τα benchmarks ο PIII-S 1266 ήταν πιο γρήγορος απο τον P4 1400 και λίγο πιο αργος απο τον 1800.

Ο εσωτερικος ανταγωνισμος ηταν αυτος που σκότωσε τους γα -μη -στε -ρους PIII-S και αργότερα ο Pentium-M βασιστικε πανω σε αυτον διοτι οι P4 είχαν μεγαλη θερμικη συμεριφορα που τα αρχικα τους μοντελα δεν επετρεπαν να μπουν σε laptop Και ετσι μπήκε ο PIII-S με μετονομασια σε... Pentium-M

PS. Το ιδιο γραφει οπως το λεω και στην wiki
The Tualatin also formed the basis for the highly popular Pentium III-M mobile processor, which became Intel's front-line mobile chip (the Pentium 4 drew significantly more power, and so was not well-suited for this role) for the next two years
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
Enigma
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 06 Δεκ 2002 02:46
Τοποθεσία: Athens

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Enigma » 12 Αύγ 2013 14:36

Τώρα θυμήθηκα και τους Pentium Pro.. :P
Επίσης τους 386sx - 486sx

Τότε η Intel έκανε ότι ήθελε! 8)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
c0d3punk
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1076
Εγγραφή: 15 Σεπ 2008 22:32
Τοποθεσία: Puerto pollo
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από c0d3punk » 12 Αύγ 2013 18:02

mechpanos έγραψε: Για παράδειγμα, χρόνια πριν η Intel είχε κυκλοφορήσει κάποιους κορυφαίους Pentium II, στα 400 Mhz αν θυμάμαι καλά...επειδή όμως είχε ένα υψηλό ποσοστό απόρριψης από τον ποιοτικό έλεγχο, αποφάσισε τους ίδιους να τους κυκλοφορήσει χαμηλότερα χρονισμένους...
Επειδή το πρόβλημα που είχαν δεν ήταν τίποτα σοβαρό και η τιμή τους ήταν πολύ συμφέρουσα, από ότι θυμάμαι είχαν γίνει το αγαπημένο παιχνίδι των τότε overclockers...
Μήπως λες για τον Celeron 300A ? έφτανε στα 450MHz για πλάκα και χωρίς προβλήματα. Επίσης θυμάμαι και μια μαγκιά που απομόνωνες με μονωτική ένα pin και σου έβγαζε παραπάνω.

Από ότι θυμάμαι ο συγκεκριμένος ήταν ο πρώτος που είχε φτάσει στα 900MHz με overcloking και χωρίς τραγικό εξοπλισμό. Αποσύρθηκε βέβαια μετά από μερικούς μήνες από την αγορά για ευνόητους λόγους.
like ants in a colony we do our share
but there's so many other f****' insects out there || Ανανεωμένα Παρτάλια || biZfind.gr

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από mechpanos » 12 Αύγ 2013 21:13

Ναι ρε.φίλε αυτούς έλεγα... δεν θυμόμουν το μοντέλο!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27647
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από cordis » 13 Αύγ 2013 14:30

Connor MacLeod έγραψε: --> Και πιο πρόσφατο που πολυ δε το γνωρίζουν τα Peugeot 107 - Toyota Aygo - Citroën C1.
The Peugeot 107 and Citroën C1 are rebadged versions of the same car
ειδικά αυτό αν δεν το γνωρίζεις δεν ξέρεις απολύτως τίποτα για αυτοκίνητα, μιας και όχι είναι απλά γνωστό αλλά έχει ανακοινωθεί από της ίδιες τις εταιρείες από τη αρχή.

τα μοντέλα αυτά βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα με κοινά resources για οικονομία δυνάμεων, δεν έχουν χρονολογικές διαφορές ούτε είναι κάτι κρυφό.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13373
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 13 Αύγ 2013 14:51

Γιαννη το ξερω. Απλα το ανεφερα για όσους δεν το γνωριζαν ήδη, να το μαθουν.
δεν ξέρεις απολύτως τίποτα για αυτοκίνητα
Ασχετο με το παραπάνω που το γνωριζα, εστω και κατα τύχη, η αληθεια ειναι πως εχεις δικαιο.
Απο αμάξια δεν ξερω πολλα. Βασικα απο μηχανικα δε γνωριζω απολύτως τιποτε εκτως τον βασικων. Απο μοντελα και μαρκες εμαθα λογο Gran turismo.

Δε μπορουμε να τα γνωριζουμε και όλα. Αλωστε δε με πολυ ενδιαφερουν τα αμαξια. ουτε εχω, ουτε σκεφτομαι να παρω (Καποτε ηθελα να παρω ενα smart roadster ή το fiat 500, αλλα απο κ@υλ@ και μονο)
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1709
Εγγραφή: 20 Μαρ 2003 00:59
Τοποθεσία: Athens - Pyrgos
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από mechpanos » 13 Αύγ 2013 15:22

Μεγάλε χωρίς τουτού πώς θα μετακινείσαι...

Από το 2002 που απέκτησα το δίπλωμα μέχρι το 2009 που απέκτησα το αμάξι, ένοιωθα εξαρτημένος από τους άλλους, από τα μέσα μεταφοράς, από το ΚΤΕΛ, από τον πατέρα και την μάνα μου που έπαιρνα τα δικά τους...

Από όταν πήρα το δικό μου αμάξι, και ενδιάμεσα σε όσα διαστήματα είχα αμάξι στα χέρια μου συνεχόμενα, νοιώθω ελεύθερος.
Θέλω ρε παιδί μου να πάω για μπάνιο, για ποτό, για ταξίδι, για ότι τραβήξει η όρεξή μου...πάω...
Μου τυχαίνει κάτι επείγον...έφυγα!

Πραγματικά χωρίς internet θα μπορούσα να ζήσω (θα είχα έναν βαθμό επιπρόσθετης δυσκολίας στην επικοινωνία και στην ενημέρωση μου αλλά οκ.), αλλά χωρίς αμάξι Όχι...
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

Άβαταρ μέλους
Connor MacLeod
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 13373
Εγγραφή: 07 Φεβ 2005 13:36
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Badge engineering ή αλλιως rebadging

Δημοσίευση από Connor MacLeod » 13 Αύγ 2013 16:14

ΕΙμαι πολυ περιεργος και σκέφτομαι αναποδα απο ολους τους υπολοίπους :P

Η δικη μου λογικη ειναι οτι... βαριέμαι να κανω ταξίδια και να οδηγαω εγω. Προτιμώ να ειναι καποιος άλλος στο τιμόνι και να με πηγαίνει βόλτα κι εγω να μπορω να ασχολουμε με το να κοιταω την διαδρομη ή να κανω βόλτες. Γιαυτο προτιμώ ή τρενο που εχει χώρο να κανω βόλτες, και εχει και ωραίες διαδρομές να πάρεις μάτι, ή πλοιο αν θελω να πάω σε νησί (και οχι αρεοπλανο) :P βρίσε ελευθερα. :D

Με ειχαν πει οι δικοιμου οταν έκλεισα τα 18 να παω να βγαλω δίπλωμα και να με παρουν ενα μεταχειρισμένο για αρχη να μαθω, αλλα δεν ηθελα εγω :P

PS για την πόλη ενα ποδηλατάκι ειναι οτι πρέπει για τις μετακινήσεις.
Οχι τοσο user friendly γιατι καποιος μπορει να βαριετε να κανει πιδαλι, αλλα εχει χαβαλε, δεν εχει καύσιμα και κανεις και την γυμναστικουλα σου

PS 2
Με τις μετακνσεις δεν εχω πρόβλημα. Επίσης διαθετω και πόδια, και τα χρησμοποιω. εχω κανει καπου 70-80 χλμ (μπορει να ηταν κ παραπανω δε θυμαμαι καλα) πριν απο καποια χρονια, στο ΤΕΙ παω σχεδον καθε μερα με τα ποδια (3.0 χλμ x2), και γενικα δεν ειμαι πολυ του αμαξιου ή των ΜΜΜ και των IX
Meizu MX5(5.5"/8Core/3GB/32GB/Sony IMX220 20.7MP)
PC 27'' (3770@3.4/16GB/560SE/500GB SATA3/650W S12G)
Mac mini (2.5GHz/8GB/6630/90GB GorsairGT)

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες