Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Εδώ μπορείτε να παρουσιάσετε την σελίδα σας. Να γνωρίζετε όμως ότι κάθε δημόσια προβολή φέρνει και τις αντίστοιχες κρίσεις και γνώμες. Αν θέλετε την λεπτομερή γνώμη μας για την σελίδα σας τοποθετήστε ένα θέμα εδώ...

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
hmmy_1997
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Ιουν 2013 22:13

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από hmmy_1997 » 15 Ιουν 2013 22:17

Αγαπητοί/ές συμφορουμίτες/ισσες,

το http://www.bookeat.gr έρχεται να απαλλάξει όλους μας από βαρετές διαδικασίες κράτησης για τη βραδυνή μας έξοδο ή για την εκδήλωσή μας!

Επίσης, ήδη επεξεργάζεται σε συνεργασία με τους χώρους εστίασης που φιλοξενεί ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ για βελτιωμένες τιμές ή αναβάθμιση υπηρεσιών!

Η ιδανική σας Κράτηση πιο εύκολη από ποτέ:

Στην περίπτωση αυτή, όλοι εμείς καταθέτουμε μέσω του http://www.bookeat.gr το πως επιθυμεί την Κράτησή του και οι χώροι εστίασης μας απαντούν με προσφορές προσπαθώντας να κατοχυρώσουν την κράτησή μας, δηλαδή προσπαθούν να τους επιλέξουμε! επιλέγει μία από αυτές και έχει την κράτηση που επιθυμεί!

Αναμένουμε σχόλια, παρατηρήσεις, διορθώσεις, χώσιμο, βρύσιμο και γενικά ό,τι εμπνέουμε μέσα από την υπηρεσία μας!!

χαιρετούμε! να είστε καλά

facebookad
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 08 Ιαν 2013 11:23

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από facebookad » 16 Ιουν 2013 15:16

Sorry κιόλας αλλα μια φορμα επικοινωνιας εστησες.
Βαλε πλάνο καταστήματος και άσε με να επιλέξω τραπέζι τουλάχιστον να εχω την αισθηση οτι κατι κανω!!!!

Γενικά οταν δεν πληρώνεις νομιζω πιο ευκολο ειναι το τηλέφωνο και θα αργησει το νετ να αντικαταστησει

Ασε με να εχω τις αμφιβολίες μου για το....
hmmy_1997 έγραψε: Η ιδανική σας Κράτηση πιο εύκολη από ποτέ:
Προτιμώ το....

-Ντριιιιιν
-Γεια σας ενα τραπεζι για 4 στις 10

hmmy_1997
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Ιουν 2013 22:13

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από hmmy_1997 » 16 Ιουν 2013 15:36

Αγαπητέ facebookad,

επέτρεψέ μου να πω ότι είσαι ολίγο αυστηρός μιας και το http://bookeat.gr δεν είναι στημένο με έτοιμο CMS αλλά από το μηδέν.. επίσης, έχει διαχειριστικά πίσω του για εμάς και τους επαγγελματιές χώρων εστίασης.. Όσο αφορά τους τρόπους κράτησης, χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να πω ότι οι τρόποι κράτησης είναι 3:

1) η φόρμα όπως πολύ σωστά θέτει ο facebookad,
2) η κλήση απευθείας στο χώρο εστίασης (αυτό το - ντριιιν .... που αναφέρει ο facebookad),
3) η αντίστροφη διαδικασία κράτησης, στην οποία οι επισκέπτες λένε τι θέλουν και ο χώρος εστίασης τους διεκδικεί!


Όσο αφορά τα όσα αναφέρεις περί "...Γενικά οταν δεν πληρώνεις νομιζω πιο ευκολο ειναι το τηλέφωνο και θα αργησει το νετ να αντικαταστησει..." σε παρακαλώ δώσε ένα hint τι εννοείς γιατί ο γραπτός λόγος, ως μιας διάστασης λόγος, δε βοηθά τόσο...


Σε ευχαριστούμε για την πολύ καλή πρόταση της επιλογής τραπεζιού από τον πελάτη (καταπληκτική ιδέα, την οποία έχουμε ήδη για ανάπτυξη)! Ανησυχούμε όμως για την αντίδραση των επαγγελματιών χώρων εστίασης σε αυτήν την ιδέα (θα θέλουν κάτι τέτοιο;)

ευχαριστούμε για το αυστηρό κι ειλικρινές response, αναμένουμε περισσότερα

Μιχάλης
[/code][/quote]

facebookad
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 08 Ιαν 2013 11:23

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από facebookad » 16 Ιουν 2013 17:09

Σκέψου λίγο σαν καταναλωτης Σουβλακίων...

Φαντάζομαι έχει ενα 2 στανταρ έχεις ριξει μαυρο σε μερικα και εχει κρατησει καπου καταχωνιασμένα αλλα 3-4 δοκιμασμενα η στα υπόψιν
Στο να τα βρεις δε λεω πιο ευκολα στο νετ κατ εμε που υπάρχει παντα υπολογιστης ανοικτος
Για καποιος αλλους Ισως πιο ευκολο το χαρτι
Ενω αλλοι κατευθειαν κανουν κλήση (όπως και εγω)

Αυτο το τελευταιο για να αλλαξει θελει χρονο..πολυ χρονο. Η μαλον θελει κατι επιπλεον. Κατι το διαφορετικο. Ποιο ειναι αυτο;

Πχ Να κανω αναλυτικα παραγγελια βλέποντας τι θα πληρωσω, να παρω δωρακι να εχει μονο στο νετ Happy hour κλπ

Αυτο σε βαθος πολυ χρονου θα αλλαξει τη νοοτροπια.... Απο το ντριιιιιιιν σε πληκτρολογηση


Στο Bookeat τωρα (το domain δε μου αρεσει καθολου, βασικα μου χτυπαει και ασχημα κιολας) το ιδιο πραγμα.
Γιατι να μπω στη διαδικασια να δωσω email k να συπληρωσω φορμα για κατι που κανει το ιδιο με ενα ντριιιιιιιιν

Θελω κατι προσθετο. Οπως σου ειπα θελω να νοιωσω οτι κατι κρδιζω (κλεινω το καλυτερο τραπεζι) η κανω επιπλεον κατι... Ετσι λειτουργουμε στο ιντερνετ ολοι.

Στις ηλεκτρονικές αγορες παιρνω καλυτερη τιμη
Στο ξενοδοχειο το ιδιο
Στα deals το ιδιο

Εδω; Βρες κινητρα ωστε να εχω κερδος εγώ γιατι αν δεν παει με το καλημερα και δυσφημειται και θα απογοητευτεις

facebookad
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 08 Ιαν 2013 11:23

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από facebookad » 16 Ιουν 2013 17:13

Tip:

Κανε blind date... Κλεισε ενα τραπεζι σε εστιατοριο με συγκεκριμενη τιμη ανα ατομα και ζητα
4 ανδρες και 4 γυναικες για flirty ραντεβου στα τυφλα!

Άβαταρ μέλους
webdevgr
Δημοσιεύσεις: 707
Εγγραφή: 11 Δεκ 2010 17:25
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Επικοινωνία:

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από webdevgr » 16 Ιουν 2013 17:24

Στα συν η ιδέα και ο σχεδιασμός.

Στα μείον το μενού χωρίς τιμές, η έλλειψη σχολίων από τους επισκέπτες καθώς και η χρήση μιας απλής φόρμας επικοινωνίας.

Επίσης δεν κατάλαβα το "Τηλεφωνήστε τώρα δωρεάν"

Κάνει κλήση στυλ Skype στο εστιατόριο; Δηλαδή είναι ένας υπάλληλος μπροστά στον υπολογιστή για να απαντάει; κι αν ναι ποιες ώρες;

Γενικά πιστεύω ότι θέλει αρκετή δουλειά ακόμη για να θεωρηθεί σελίδα κρατήσεων.

Αν και δε πιστεύω ότι είναι εφικτό σε μαζική κλίμακα κάτι τέτοιο, ειδικά στη χώρα μας, καθώς οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είναι ψηφιακά αναλφάβητοι.

Άβαταρ μέλους
apsuh0s
Script Master
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 21:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο
Επικοινωνία:

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από apsuh0s » 16 Ιουν 2013 17:26

Καλησπέρα!

Στο input κάτω από το λογότυπο έκανα αναζήτηση για τη Θεσσαλονίκη. Με έβγαλε κάπου στην Κρήτη!

Είμαι στα Ελληνικά και συνεχίζω να βλέπω 3 επιλογές: Dating, Friends και Business. Επίσης όσον αφορά αυτό το κομμάτι, αρχικά δεν κατάλαβα περί τίνος πρόκειται. Θεωρώ πως το site προτείνει στο χρήστη επιχειρήσεις οι οποίες είναι ιδανικές για ζευγάρια, φίλους ή επαγγελματικά ραντεβού. Δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο αυτό που θέλετε να περάσετε!

Στο content slider που δείχνει τις επιχειρήσεις τα εικονίδια που βρίσκονται στη μέση τα χρωματιστά, έπρεπε να περιηγηθώ στο site ώστε να καταλάβω τι είναι.

Όταν κατάλαβα τι είναι αυτά τα χρωματιστά εικονίδια (ταβέρνα, εστιατόριο, wine bar) είδα πως η επιχείρηση Αποστόλης 2 έχει στην περιγραφή "Ταβέρνα - Εστιατόριο - Ψαροταβέρνα" αλλά έχει για χρωματιστό εικονίδιο μόνο αυτό της ταβέρνας. Τελικά τι είναι;

Επίσης θεωρώ λάθος το εξής στο content slider. Πάω στην κατηγορία dating και βλέπω την καρδούλα στην επιχείρηση "Απόστολος 2". Πάω στην κατηγορία business και βλέπω πάλι την ίδια επιχείρηση αυτή τη φορά με τσαντούλα. Μήπως για κάθε επιχείρηση θα έπρεπε να υπάρχουν όλα τα εικονίδια που δίνουν την πληροφορία στο χρήστη για το που ανήκει; Αλήθεια όταν μπουν περισσότερες επιχειρήσεις από αυτές που έχετε πως θα γίνεται η δουλειά με το slider;

Στη φόρμα κράτησης, το γραφικό με το μολύβι, το βελάκι και τις περιγραφές είναι αρκετά κακό κατά τη γνώμη μου.

Επίσης αυτή η αντίστροφη κράτηση δεν με ενθουσίασε. Γιατί βάζετε το χρήστη να γράψει κείμενο και δεν περιορίζεται τις επιλογές του με checkboxes εσείς οι ίδιοι; Με αυτό το τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύστημα φίλτρων που θα του εμφανίζει τα αποτελέσματα οn the fly και όχι να γράφει κείμενα, να βάζει το mail του και το τηλέφωνο.

Για παράδειγμα:

Περιβάλλον

-Ήρεμο
-Φιλικό
-Οικογενειακό
-Νεανικό κλπ

Αλήθεια πως γίνεται αυτό; Διαβάζετε εσείς τι γράφει και του προτείνετε; Γνωστοποιούνται τα στοιχεία στους κατάλληλους επιχειρηματίες (ανάλογα με περιοχή, κατηγορία κλπ) και απαντούν αυτοί; Αν ισχύει αυτό δεν παίρνει κάμποση ώρα αυτή η διαδικασία; Υπάρχει πάντα κάποιος διαθέσιμος να βλέπει και να απαντάει;

Στο χάρτη στην αρχική. Τι είναι αυτοί οι αριθμοί;; Διάβασα στο "πως λειτουργεί" ΄ότι είναι ο αριθμός των εστιατορίων που βρίσκονται σε κάθε περιοχή και το χρώμα αφορά την κατηγορία. Ωραία. Πατάω το πράσινο 7 στα χανιά και μου βγάζει 3 πράσινα markers και 4 πορτοκαλί. Εγώ καταλαβαίνω τι συμβαίνει και που είναι το πρόβλημα. Ο μέσος χρήστης δεν ξέρω αν θα θέλει να μπει σε διαδικασία να κατανοήσει τι παίζει.

Στο footer δεν βρίσκω το λόγο να υπάρχουν τα εικονίδια των κατηγοριών. Επίσης δεν υπάρχει consistency στα social icons.

Όταν μπαίνω μέσα σε μία επιχείρηση. Να σου πω την αλήθεια άργησα να καταλάβω ότι είναι Links τα "Δείτε το μενού" "Τηλεφωνήστε τώρα" "Κάντε κράτηση".

Το μενού αρχικά γιατί το κρύβεις όμως;; Και αν είναι να βάζεις το μενού βάλε και τις τιμές. (σαν καταναλωτής μιλάω)

Τηλεφωνήστε δωρεάν λες! Και όταν το πατήσω μου βγάζει alerts, allow, disallow.. Τη μάνα μου θα την φόβιζαν όλα αυτά και στην τελική το πιο απλό πράμα δεν το έχετε, το τηλέφωνο της επιχείρησης! Για ποιο λόγο;; Κατά τη γνώμη μου είναι τελείως περιττά και το τηλεφωνήστε δωρεάν, και η φόρμα της κράτησης.

Οι υπηρεσίες γιατί έχουν πράσινο εικονίδιο;

Γενικά αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου με μια γρήγορη ματιά. Υπάρχουν κι άλλες, αλλά έχουν τη βάση τους σε υποκειμενικά κριτήρια και γι αυτό δεν μπήκα στη διαδικασία να τις αναφέρω.

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι το project το βγάλατε πολύ νωρίς. Πολύ λίγες επιλογές για το χρήστη και απρόσεκτη σε πολλά σημεία η υλοποίηση. Αν ήταν να προτείνω κάτι θα ήταν να να το ξαναπιάνατε από την αρχή δίνοντας ιδιαίτερη βάση στο User experience. Δυστυχώς δε μου άρεσε ούτε η ιδέα ούτε η υλοποίηση της.
.ninja { color: black; visibility: hidden !important; }

facebookad
Δημοσιεύσεις: 243
Εγγραφή: 08 Ιαν 2013 11:23

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από facebookad » 16 Ιουν 2013 17:35

apsuh0s έγραψε:Δυστυχώς δε μου άρεσε ούτε η ιδέα ούτε η υλοποίηση της.
Αυτό

hmmy_1997
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Ιουν 2013 22:13

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από hmmy_1997 » 16 Ιουν 2013 20:42

Καταρχήν, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο σας και τις παρατηρήσεις σας.
Όσο αφορά τα όσα καταθέτετε:

1) πράγματι προσδοκούμε να δημιουργήσουμε κουλτούρα γύρω από το θέμα "κράτηση" και γενικά έξοδος για φαγητό ή για ποτό. Δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά θα προσπαθήσουμε κι ας θέλει χρόνο (για το οποίο όλοι συμφωνούμε). Βεβαίως, όπως προέγραψα, έχουμε κατά νου να προσφέρουμε κίνητρα στους επισκέπτες του www.bookeat.gr

2) Στις κρατήσεις μέσω booking δεν έχεις πάντα έκπτωση ή καλή τιμή, απλά είναι ένα εύκολο κανάλι για να κάνεις την κράτησή σου σε ξενοδοχείο στο μέρος που θα πας. Υπάρχουν εκπτώσεις αλλά όχι ότι πάντα κλείνεις με βάση αυτές. Υπάρχει και η αντικειμενική ευκολία του να λάβεις τις πληροφορίες που θες για ένα ξενοδοχείο και να κλείσεις σε αυτό.

3) η απουσία τιμών στα Μενού είναι ένα αίτημα των επαγγελματιών χώρων εστίασης. Η πληροφορία του εύρους κόστους που υπάρχει εντός της σελίδας καλύπτει τον επισκέπτη του site.

4) το Τηλεφωνήστε Δωρεάν είναι άμεση κλήση στο τηλ. του χώρου εστίασης, σαν να έπαιρνες από το τηλέφωνό σου.

5) apsuh0s σε ευχαριστούμε για τα bugs που είδες, πολλά είναι ήδη γνωστά και σε λίστα για διόρθωση.

6) facebookad, σε ευχαριστούμε για την πρόταση-κίνητρο προς τους επισκέπτες του bookeat.

7) Το χρωματιστό εικονίδιο (markers) σχετίζεται με την κύρια ιδιότητα ενός χώρου εστίασης, όπως μας έχει δοθεί από τον ιδιοκτήτη.

8) Στο slider είναι πάντα προτεινόμενοι 3 χώροι για κάθε κατηγορία. Να σημειωθεί ότι για την περιήγηση στο site και τη χρήση των υπηρεσιών του, απαιτείται ένα κατώφλι εξοικείωσης με το ίντερνετ, ως εκ τούτου εξαρχής δεν αποτελεί target group ο κόσμος ο οποίος αδυνατεί να κατανοήσει τι του προτείνεται στο slider.

9) Το κομμάτι της αντίστροφης διαδικασίας κράτησης "reverse auction process" αφέθηκε ελεύθερο γιατί προτιμήθηκε να είναι ακριβώς έτσι, ελεύθερο να γραφτεί το οτιδήποτε από τον επισκέπτη. Πράγματι, δεν αφορά κάποια κράτηση εντός ώρας αλλά μία έξοδο-υποψήφια κράτηση που είναι αύριο το νωρίτερο.


10) Όταν ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να καλέσει άμεσα και δωρεάν το χώρο εστίασης, το τηλ. αυτό καθαυτό θεωρείται πλεονασμός.

11) Το προτζεκτ έχει βγει λίγες μέρες στον αέρα και είναι προς αξιολόγηση από τρίτα μάτια, όπως τα δικά σας. Είναι, όπως αντιλαμβάνεστε, σε δυναμική εξέλιξη για διόρθωση αδυναμιών και εμπλουτισμό υπηρεσιών. Stay tuned!

12) Τέλος, πέρα από το site, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο business model που χρησιμοποιούμε και το οποίο βλέπουμε ότι βρίσκει ευήκοα ώτα και στους ιδιοκτήτες χώρων εστίασης και στους επισκέπτες του www.bookeat.gr

Ευχαριστούμε, Να είμαστε καλά

alou
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: 24 Αύγ 2007 19:52
Επικοινωνία:

Online Κρατήσεις στα Εστιατόρια εύκολα, γρήγορα και δωρεάν!

Δημοσίευση από alou » 17 Ιουν 2013 10:57

Πέρα από τα σφάλματα που ήδη αναφέρθηκαν*, θα πω μόνο ότι οι απαντήσεις σου μου δίνουν την αίσθηση πως κάνεις το Νο 1 λάθος από πλευράς usability: δεν προσπαθείς να εκπαιδεύσεις τον κόσμο, προσπαθείς να ανταποκριθείς σε αυτό που ξέρει / θέλει / τον βολεύει.

Αν δεν κινηθείς με γνώμονα αυτό, είναι 1000% σίγουρο ότι έχεις χάσει.

Και αν θες να πάρεις αντικειμενικές απόψεις από εν δυνάμει χρήστες, κάνε usability test και δες αν ανταποκρίνεται η εφαρμογή σε αυτό που φαντάζεται και θα ήθελε.

*Το θέμα του χάρτη είναι αρκετό για να μην ξανασχοληθεί κάποιος με το site, έβαλα 10 περιοχές και δεν είδα ποτέ κάποιο εστιατόριο. Στο auto complete, μη βγάζεις προτεινόμενα αν δεν υπάρχει περιεχόμενο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Σας παρουσιάζω την σελίδα μου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες