Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
SimonVorkas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιουν 2013 02:51

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από SimonVorkas » 28 Ιουν 2013 21:11

Δεν γνωρίζω καθόλου...

Μπορείς να με διαφωτίσεις σε σχέση με το CUDA;

Επίσης στο topic "Απορία για κάρτα γραφικών" έχω γράψει τον υπολογιστή που σιγά σιγά φτιάχνω... Αν θες ρίξ' του μια ματιά και πες μου.

SimonVorkas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιουν 2013 02:51

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από SimonVorkas » 28 Ιουν 2013 21:14

Επίσης δεν κατάλαβα αυτό που γράφεις σε προηγούμενο μήνυμα...

(εκτός άμα δουλεύεις MAC OSX όπου εκεί οι Radeon κάνουν παπάδες λόγω ξεκλείδωτου driver)

Εξήγησε λίγο...

Άβαταρ μέλους
giannis17
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1215
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 19:50
Τοποθεσία: Παγκράτι - Αθήνα
Επικοινωνία:

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από giannis17 » 28 Ιουν 2013 21:44

Ο υπολογιστής είναι πολύ απλός στην λειτουργία του αντίθετα με το τι πιστεύουν οι περισσότεροι. Όταν εσύ φτιάχνεις ένα animation ουσιαστικά χτίζεις καρέ καρέ μια σειρά εντολών που αποθηκεύονται στην RAM μέχρι να κάνεις αποθήκευση στον σκληρό. Αυτή η σειρά εντολών για να αναπαραχθεί σε κινούμενη εικόνα χρειάζεται τόσο μαθηματική επεξεργαστική ισχύ (CPU) όσο και γραφική επεξεργαστική ισχύ (GPU). Στο 99.9% των περιπτώσεων έχουμε ανάμεικτα format, κωδικοποιήσεις, συμπιέσεις, φίλτρα, plugin και ότι άλλο μπορεί να κάνει ένα 2 λεπτών βίντεο να φάει μισή ώρα rendering.

Το μεγαλύτερο κομμάτι από αυτό το μισάωρο αποτελεί τα βήματα αποκωδικοποίηση-κωδικοποίηση-συμπίεση τα οποία τα κάνει αποκλειστικά ο επεξεργαστής, ότι έχει σχέση να κάνει με το γραφικό (περίστρεψε το τάδε σχήμα τόσες μοίρες, κούνα εδώ, ρίξε φως εκεί) αυτά τα κάνει η κάρτα γραφικών αλλά σε γενικές γραμμές αυτά γίνονται γρήγορα και το περισσότερο χρόνο η GPU κάθεται ανενεργή. Με το CUDA η GPU παίρνει κομμάτι εργασιών από τον επεξεργαστή και έτσι τελειώνει πιο γρήγορα η δουλειά.

Όσον αφορά το OSX: Δεν υπάρχει directX, δεν δεσμεύονται πόροι για το διαφορετικό σετ εντολών, ο driver είναι αποκλειστικά φτιαγμένος για εργασίες opengl και επειδή ο driver είναι unix based είναι πολύ εύκολο να "πειραχτεί" για να δει κάποιος διαφορά σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα όπως το CAD και το Rendering. Πλέον βέβαια είναι ανούσιο αλλά παλιότερα επί εποχή powerpc υπήρχαν forum που είχαν έτοιμους patchαρισμένους drivers για αυτή τη δουλειά.
"There is only one problem with common sense; it’s not very common."
– Milt Bryce

SimonVorkas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιουν 2013 02:51

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από SimonVorkas » 29 Ιουν 2013 00:12

Οι RADEON δεν έχουν κάτι αντίστοιχο με το CUDA;

Άβαταρ μέλους
giannis17
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 1215
Εγγραφή: 06 Ιαν 2005 19:50
Τοποθεσία: Παγκράτι - Αθήνα
Επικοινωνία:

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από giannis17 » 29 Ιουν 2013 00:22

oxi
"There is only one problem with common sense; it’s not very common."
– Milt Bryce

SimonVorkas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιουν 2013 02:51

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από SimonVorkas » 29 Ιουν 2013 00:26

Το OPENCL;

SimonVorkas
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 26 Ιουν 2013 02:51

Τι θα έπρεπε να αγοράσω

Δημοσίευση από SimonVorkas » 29 Ιουν 2013 00:28

Μπήκες στο άλλο topic για να δεις αυτόν που έχω αρχίσει να φτιάχνω;

Πάντως σε ευχαριστώ για το χρόνο σου...

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες