Σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα ενός backlink

Search Engine Optimization, Search Engine Positioning, Τρόποι προώθησης των σελίδων μας

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators, SEM Moderators

Απάντηση
georgiougeorgios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2012 15:02
Επικοινωνία:

Σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα ενός backlink

Δημοσίευση από georgiougeorgios » 10 Απρ 2013 14:43

Είναι γνωστό ότι η διαδικασία απόκτησης συνδέσμων(link building), είναι ίσως το σημαντικότερο και ταυτόχρονα πιο χρονοβόρο κομμάτι της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων. Τα Links που έχουν άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας θεωρούνται από τις μηχανές αναζήτησης σαν ψήφοι και τις βοηθούν να "αποφασίσουν" με ποια σειρά θα τις κατατάξουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι όσα περισσότερα backlinks, τόσο καλύτερα για τις μηχανές αναζήτησης και για την ιστοσελίδα μας. Η σκέψη αυτή όμως δεν είναι σωστή για τον απλό λόγο ότι εκτός από την ποσότητα, οι μηχανές αναζήτησης ασχολούνται και με την ποιότητα και μάλιστα ανάμεσα στα δύο, η ποιότητα των backlink είναι ξεκάθαρα ο νικητής.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα ενός backlink που κερδίζουμε από μια ιστοσελίδα. Σε αυτό το βοήθημα θα παρουσιάσουμε 8 που θεωρούνται αρκετά σημαντικοί:

Anchor text(κείμενο συνδέσμου): Αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός backlink. Είναι σημαντικό το anchor text να περιέχει την λέξη-φράση(η σχετικές λέξεις-φράσεις) για την οποία θέλουμε μια υψηλή κατάταξη. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι σε κάθε backlink που δημιουργούμε θα πρέπει να βάζουμε μόνο την φράση για την οποία θέλουμε να φθάσουμε ψηλά στα αποτελέσματα.

Η υπερβολική χρησιμοποίηση ενός anchor text μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε τιμωρία της ιστοσελίδας σου. Σου προτείνω να μην τοποθετείς την βασική σου λέξη-φράση πάνω από 20-25%. Για το υπόλοιπο ποσοστό που μένει, μπορείς να χρησιμοποιήσεις, σχετικές λέξεις και φράσεις, το όνομα της ιστοσελίδας σου, γενικές φράσεις όπως "δες εδώ" "click εδώ" ή το URL της ιστοσελίδας σου.

Link μέσα από περιεχόμενο: Οι μηχανές αναζήτησης αγαπάνε το περιεχόμενο και εκτιμούν πολύ περισσότερο τα backlinks που προέρχονται μέσα αυτό(ακόμα περισσότερα αν είναι και σχετικό) σε σχέση με backlinks που προέρχονται από το sidebar ή το footer της ιστοσελίδας.

Σχετικότητα ιστοσελίδων: Πόσο σχετική είναι με την δική μας, η ιστοσελίδα από την οποία κερδίζουμε ένα backlink.

Σχετικότητα υπο-σελίδας: Πόσο σχετική είναι η ιστοσελίδα μας με την συγκεκριμένη υπο-σελίδα που περιέχει το backlink

Domain Authority: Πόσο σημαντική θεωρεί η μηχανή αναζήτησης την ιστοσελίδα από την οποία κερδίζουμε ένα backlink.

Page Authority: Πόσο σημαντική θεωρεί η μηχανή αναζήτησης την συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας από την οποία κερδίζουμε ένα backlink(πότε δημιουργήθηκε, τι PageRank έχει, πόσα backlinks "δείχνουν σε αυτήν", κλπ)

Domain Age: Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας για τις μηχανές αναζήτησης. Σίγουρα ένα backlink από μια ιστοσελίδα του 2000 είναι αρκετά σημαντικότερο από ένα backlink που προέρχεται από μια ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε λίγους μήνες πριν.

Ανταλλαγή link: Είναι σίγουρο ότι η Google θεωρεί αρκετά λιγότερο ένα backlink που έχει προέλθει από ανταλλαγή Link.

Μερικοί ακόμα σημαντικοί παράγοντες:


• Πόσο καιρό είναι τοποθετημένο το backlink
• Το κείμενο που υπάρχει γύρω και κοντά στο backlink
• Το είδος του backlink(πχ κείμενο ή φωτογραφία)
• Ο συνολικός αριθμός των backlink που έχουμε από την συγκεκριμένη ιστοσελίδα
• Ο συνολικός αριθμός των link που έχει η σελίδα από την οποία κερδίζουμε το backlink
• PageRank της ιστοσελίδας
• PageRank της υποσελίδας που περιέχει το Link
• Backlink μέσα από Javascript κώδικα
• Backlink από τιμωρημένη σελίδα
• Backlink από σελίδα που περιέχει backlinks προς ιστοσελίδες που οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ΜΗ ποιοτικές.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανές αναζήτησης & SEO”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες