export cinema 4d σε photoshop

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από wwf » 23 Αύγ 2011 13:06

γεια σας μπορω να κανω export σε photoshop και να ειναι transparency?
τωρα μου βαζει ενα μαυρω background..
η εστω σε png me transparency.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από Zizo » 23 Αύγ 2011 19:02

Τι πρόκειται να κάνεις render? Δηλαδή έχει και refraction και specular?
Στα render settings στο save tab το πρώτο check λέει Alpha Channel αυτό απλά θα σου απομονώσει το αντικείμενο αν όντος δεν έχει κάτι από πίσω

Αριστερά στα render settings έχει Effect... και Multi-Pass... Πάτα στο Multi-Pass και διάλεξε Material Transparency.
Αν θες και layer για το refraction, δηλαδή το τι διαθλάτε και φαίνεται μέσα από το διαφανές αντικείμενο μπορείς να το βάλεις με τον ίδιο τρόπο.

Μη ξεχάσεις να κάνεις check και το Multipass tab για να τα κάνει αυτά.
Επίσης στον picture viewer εκεί που γίνετε το render δεξιά έχει ένα tab: Layer. Από κάτω αν διαλέξεις Single-Pass μπορείς να τσεκάρεις πως φαίνεται ένα από αυτά τα layer μόνα τους.

Έκανα μια δοκιμή απλούστατη και είδα ότι όλο το αντικείμενο είναι απλά διαφανές (σαν να κατεβάζεις το opacity)... Οπότε καλό θα ήταν αν έχεις και specular να βγάλεις άλλο ένα pass γιαυτό καθώς ένα γυαλί θα το χρειαζόταν.

Ελπίζω να έχεις μια ιδέα και να μην σε μπέρδεψα.
Στην ουσία ένα πεντακάθαρο γυαλί δεν χρειάζεται transparency αλλά μόνο specular, reflection και refraction αν με πιάνεις.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από wwf » 23 Αύγ 2011 21:11

Zizo τα λίγα που ήξερα τα εχασα και αυτα με αυτα που μου ειπες :D:D:D:D:D
δεν ξερω πολλα εβλεπα ενα tutorial και ειχε ενα με video μαζι αλλα εγω κρατισα μονο το πως γινετε αυτο το logo.
επομένως δεν ξερω τοσα πολλα. αλλα φαίνεται ενδιαφέρον.
μεχρι "Αριστερά στα render settings έχει Effect... και Multi-Pass... " το πηγα μετα χάθηκα και κανω εxport και μου βγαζει τερμα μαύρο. :S

Άβαταρ μέλους
SimonTheSorcerer
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006 17:13
Τοποθεσία: Αθήνα

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από SimonTheSorcerer » 23 Αύγ 2011 22:57

Δεν μπορείς να βγάλεις transparency, μπορείς να βγάλεις alpha channel. Αν έχεις μόνο ένα αντικείμενο στη σκηνή μπορείς να ενεργοποιήσεις το alpha channel στο Save του Render Settings, αλλιώς μπορείς να απομονώσεις το αντικείμενο που θέλεις με χρήση Object Buffer (Compositing Tag + Multipass Render).
Το Alpha θα βρίσκεται στα Channels του Photoshop, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν μάσκα, ή να κάνεις ctrl + click για να το επιλέξεις, να αντιστρέψεις την επιλογή και να σβήσεις τα υπόλοιπα.
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από Zizo » 24 Αύγ 2011 02:33

Simon πιθανών ο wwf να έχει κάνει ένα logo ημιδιαφανές (σαν νερό ή γυαλί) και να θέλει να το βάλει μπροστά από κάτι στο photoshop.

Εγώ λέω να βγάλει specular, reflections και refraction αν υπάρχει (μέχρι εδώ κομπλέ) και αν θέλει και το πίσω να παραμορφώνετε δεν έχει παρά να κάνει select το κομμάτι εκείνο και λίγο να το πειράξει με κάνα εφέ.

Και νομίζω το θέμα είναι ότι ίσως δεν ξέρει καν από μάσκες κτλπ ή πως το άσπρο στο alpha είναι εκεί που υπάρχει εικόνα.

Τώρα που ξανά διάβασα όμως το πρώτο του ποστ :P:
wwf δοκίμασε το layer με το μαύρο background να το κάνεις screen ή add το mode του.
Αν όλα πάνε καλά θα φύγουν τα μαύρα και θα μείνει το logo.
Εικόνα
What you waiting for?

Άβαταρ μέλους
wwf
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 16 Οκτ 2005 15:13
Τοποθεσία: THESS
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από wwf » 25 Αύγ 2011 22:45

:( :( :( :( :( :( :(
να παρει δεν μπορεσα να κανω κατι.
τελικα μαλλον μονο να βλεπω και να κανω μπορω. :D :D :D :hammer: :hammer:
αυτο το αρχείο που ανέβασα γίνετε να γινει ετσι όπως το λέτε:
Συνημμένα
logos.rar
(24.31 KiB) Μεταφορτώθηκε 520 φορές

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

export cinema 4d σε photoshop

Δημοσίευση από Zizo » 27 Αύγ 2011 09:00

μαν θες απλά το frame 52 με μόνο τα γράμματα?
Transparency έχει κάτι διαφανές όπως το νερό και το γυαλί.
Εσύ θες alpha channel. Το alpha channel είναι για να έχεις σε μια εικόνα "τρύπα" και να βλέπεις από πίσω.

Εσένα λογικά δεν σου βγήκε επειδή έχεις το plane κάτω οπότε το παίρνει σαν μέρος της εικόνας.

Κάνοντας δεξί κλικ στο plane και βάζοντας το compositing tag από τα cinema 4d tags έχεις την επιλογή να ξετσεκάρεις το seen by camera

Αυτό θες να κάνεις? Η γραμμές είναι για να δείξω ότι μπορείς να βάλεις κάτι από πίσω.
Εικόνα
Το psd πιάνει 9.6mb για να το έστελνα... (επειδή βλέπω θα το ήθελες σαν psd στα save settings)
Εικόνα
What you waiting for?

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης