Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: Super-Moderators, Graphics Moderators

Απάντηση
noasgr
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005 18:52

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από noasgr » 12 Αύγ 2011 05:13

Παίδες γεια χαρά,

Παλεύω να ολοκληρώσω το πρώτο μου camera mapping. Γενικά νομίζω πως η τοποθέτηση του εδάφους και των αντικειμένων δεν είναι (πολύ) κακή. Σε κάθε περίπτωση όμως το αποτέλεσμα όπως θα διαπιστώσετε δυστυχώς δεν είναι καθόλου αληθοφανές. Γνωρίζω ότι για κάτι τέτοιο θα μπορούσαν να φταίνε πολλοί παράγοντες όπως materials, lighting κτλ. Το προσπάθησα όσο μπορούσα και σας επισυνάπτω το μέχρι τώρα αποτέλεσμα..

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων..

Τα αρχεία θα τα βρείτε εδώ:

http://www.mediafire.com/?570jwfsi62fzjii

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από Zizo » 16 Αύγ 2011 22:05

Γεια σου noasgr.
Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να κατεβάσω το project.
Ίσως κάποιο printscreen αν μας έδειχνες να μπορούσα να πω μερικά σχόλια.

Αν όχι σου δίνω αυτό το link, ίσως σε βοηθήσει.
Εικόνα
What you waiting for?

noasgr
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005 18:52

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από noasgr » 16 Αύγ 2011 23:54

Γεια χαρά και πάλι..

Με τη σειρά μου να πω πως δυστυχώς αυτή τη στιγμή το pc κάνει render ένα μικρό tutorial (που το render κρατάει ώρες :S ) οπότε δεν μπορώ να ανοίξω το project μου και να κάνω τα screens.. Το link το έχω στα υπόψη μου, όμως για να γίνω πιο συγκεκριμένος να πω πως το βασικό το έχω πετύχει: βάζω οποιοδήποτε αντικείμενο στη σκηνή και "φαίνεται" σαν να είναι τοποθετημένο στο "έδαφος" της φωτογραφίας του φόντου.. αυτό που δεν μπορώ να πετύχω είναι ο φωτισμός..

Δεν ξέρω πως θα μπορούσα να γίνω πιο συγκεκριμένος και όπως ανέφερα στην αρχή οι συγκιρίες δεν με βοηθάνε.. :(

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από Zizo » 17 Αύγ 2011 00:37

Αν μπορείς να ξανά βρεις το τοπίο της φωτογραφίας θα ήταν καλό να βγάλεις μερικές φωτογραφίες γύρο-γύρο και ακόμα καλύτερα να κάνεις μια 360 μοίρες φωτογραφία στο photoshop πχ.

Μετά θα μπορούσες να την βάλεις για reflection στο material ή ακόμα και σαν ουρανό με GI για ρεαλιστικότητα...
Όσο για σκιές με φώτα είναι θέμα πειράγματος μέχρι να τις πετύχεις.
(Απλές) ιδέες. Εδώ ήμαστε και πάλι.

Και ποτέ δεν τελειώνεις με το 3d render. Ένα πέρασμα από post production είναι ότι πρέπει.

Edit:
Έχεις κάποια σελίδα όπου ποστάρεις βίντεο ή tutorials?
Εικόνα
What you waiting for?

noasgr
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005 18:52

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από noasgr » 18 Αύγ 2011 08:03

Δυστυχώς δεν έχω στη διάθεσή μου παραπάνω φωτογραφικό υλικό.. (θα μπορούσα να βγάλω κάποιες φωτογραφίες αλλά όχι 360 ούτε hdr) To προσπάθησα κι άλλο αλλά δυστυχώς τίποτα..

Επισυνάπτω screens από τις τελευταίες προσπάθειες καθώς και τα αντίστοιχα sources..

(sources: http://www.mediafire.com/?lba2d4rqoq4pr7x)
Συνημμένα
train.jpg
train2.jpg
train3.jpg

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από Zizo » 19 Αύγ 2011 08:24

Οι 2 τελευταίες σκιές είναι μια χαρά νομίζω.
Σε λεπτομέρεια ίσως η τελευταία πικ να θέλει πιο σκοτεινές σκιές.

Άρα και ο φωτισμός είναι τζη-τζη... Αυτό που κάνει μπαμ είναι ότι το τρενάκι δεν πατάει καλά στο έδαφος.

Πάντως ένα ακόμα πράμα που θα πρόσθετα θα ήταν ambient occlusion στις ρόδες με έδαφος.

Δοκίμασα το δεύτερο σκηνικό, διέγραψα το δικό σου τρόπο φωτισμό να δω τι μπορώ να κάνω απτην αρχή.
Δεν έβγαλα κάτι καλύτερο, ούτε δούλεψα σοβαρά + low settings και πιο σκοτεινό.
Εικόνα

Και αυτό είναι του προγράμματος
Εικόνα

Ακούμπησα τις ρόδες κάτω, έβαλα ένα plane με το background μπροστά στην κάμερα για να πάρει ίσως κάποιο reflection.
Έβαλα ένα parallel spot (όχι στην σωστή θέση) αντί να το αφήσω στα illuminated planes.
Νομίζω πως η καμινάδα σε μένα φαίνεται καλύτερα το σχήμα της. Ίσως φταίει το AO ή ότι έβγαλα τον ουρανό που είχες.

Ίσως να έπιασα κάποια πιο ωραία highlights με το parallel spot σύμφωνα με την γνώμη μου.
χμ... Νομίζω με φως, sky, ένα plane εκεί μπροστά και ambient occlusion την παλεύει...
Επίσης δοκίμασε για GI το QMC+IR preset... Δουλεύει γενικά καλύτερα θα έλεγα.
Εικόνα
What you waiting for?

noasgr
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005 18:52

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από noasgr » 20 Αύγ 2011 00:18

Ακόμα το παλεύω.. καλύτερα έτσι;
Συνημμένα
train_EXP.jpg

Άβαταρ μέλους
Zizo
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2256
Εγγραφή: 29 Οκτ 2006 03:21
Επικοινωνία:

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από Zizo » 21 Αύγ 2011 18:33

Ναι τώρα πατάει κάτω. Η σκυά όμως μοβίζει... καλά τέτοια διωρθώνοντε και στο photoshop.
Επίσεις θέλει λίγο blur στο photoshop και ίσως κάποιο tint... να κατέβει ένα κλικ το saturation.

Τελικά έχεις κάποιο προφίλ κάπου με 3d σου ή/και tutorial?
Εικόνα
What you waiting for?

noasgr
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Δεκ 2005 18:52

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από noasgr » 21 Αύγ 2011 22:25

Τώρα παλεύω σιγά σιγά να φτιάξω ένα online portfolio αλλά ακόμα δεν έχω κάτι έτοιμο.. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, για οτιδήποτε νεότερο, θα ενημερώσω..! :)

pyro
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 20:23
Επικοινωνία:

Camera mapping + ρεαλισμός.. (cinema 4d)

Δημοσίευση από pyro » 01 Σεπ 2011 16:15

poli orea
Ligo AE OK.(lightwarp kai kati colorista) kai ise.
IMHO

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες