το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Affiliate marketing, προγράμματα συνεργατών. Όσα θέλετε να μάθετε για τον τρόπο επιλογής και χρήσης τους.

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
cordis
Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
Δημοσιεύσεις: 27647
Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από cordis » 02 Ιούλ 2011 19:13

πολλοί με ρωτάνε για το φαινόμενο που παρατηρείται σε πολλές πωλήσεις μας στα deal sites να καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων, με άλλα λόγια στο status canceled/ακυρώθηκε.

η προσωπική μου εκτίμηση είναι αυτή που θα σας γράψω παρακάτω και περιμένω να πάρουν θέση και τα networks που διαβάζουν το forum μας για να έχετε μια καλύτερη γνώση γιατί γίνετε αυτό.

οι λόγοι γράφονται με τυχαία σειρά.

α. ήταν μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή οποία τελικά δεν έγινε.
β. ήταν μέσω ψεύτικης/κλεμμένης πιστωτικής κι έγινε αντιλογισμός (extreme, αλλά όχι απίθανο)
γ. ο κώδικας για το tracking έχει μπει σε λάθος σημείο και καταγράφονται ως πωλήσεις απλά views μιας σελίδας που δε μας εγγυάται και ότι έχει πραγματοποιηθεί η πώληση.
δ. το τελευταίο cookie του χρήστη ήταν από άλλο network οπότε οι πώληση θα πάει εκεί και η δικιά μας θα πρέπει να ακυρωθεί.

Έχω δει κι εγώ deal sites που ενώ είχα 2 στα 10 ακυρώσεις αυτό να αυξάνετε στο 5 στα 10. Κάτι σίγουρα μη φυσιολογικό, αλλά που μπορεί να οφείλετε σε αλλαγή συστήματος που έχει ακόμα κάποια προβλήματα. Τα networks, φαντάζομαι, ότι τα παρατηρούν αυτά και συνεργάζονται με τα deal sites για να διορθωθούν τα όποια προβλήματα.

Οι διαφορές που βλέπετε στην σχέση Ακυρώθηκε/Εγκρίθηκε οφείλετε κυρίως στην ποιότητα του software που τρέχει ένα deal site, στην θέση που έχει βάλει το tracking code, και στο πόσο σοβαρά το βλέπουν οι χρήστες του. ;)

όσο περιμένουμε τα networks να τοποθετηθούν (θα ειδοποιηθούν όλα), μπορείτε να γράψετε και τις δικές σας απόψεις για το θέμα.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum. Για ο,τι άλλο είμαι εδώ για εσάς.
- follow me @twitter

Άβαταρ μέλους
bibisidis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2010 03:32

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από bibisidis » 02 Ιούλ 2011 19:31

Σε όλα τα deal sites έχω ακυρώσεις περίπου στο 10% επι των πωλήσεων.
Υπάρχουν όμως και 3 deal sites όπου αντιμετώπιζα την παρακάτω κατάσταση.
http://imageshack.us/photo/my-images/16/cancels.png/
*Το screenshot είναι από το τελευταίο validate(?) που έκαναν :evil:
Για να μην κάθομαι και σκάω απλά σταμάτησα να βάζω τις προσφορές τους.

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 02 Ιούλ 2011 19:55

Ο λόγος που μπορεί μια πώληση να ακυρωθεί είναι οτιδήποτε έχει ως αποτέλεσμα ο διαφημιζόμενος να μην εισπράξει (ή να επιστρέψει) τα χρήματα της παραγγελίας.

Ήδη ανέφερες κάποιους πιθανούς λόγους. Άλλοι μπορεί να είναι οι επιστροφές (εφόσον υπάρχει τέτοια επιλογή), οι αντικαταβολές που τελικά δεν πληρώθηκαν κ.α.

Μπορούμε πάντως με βεβαιότητα να πούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό ακυρώσεων προέρχεται αυτή τη στιγμή από καταθέσεις που δεν γίνονται, ειδικά στα site εκείνα τα οποία δεν το κάνουν απολύτως σαφές στον χρήστη ότι προχωράει σε παραγγελία. Κατά τη διάρκεια του checkout δηλαδή, αν ο χρήστης επιλέξει την κατάθεση σε τράπεζα και το call to action στο κουμπί είναι π.χ. "Συνέχεια" αλλά η επόμενη σελίδα είναι η τελευταία (checkout thank you page), θα έχουμε πολλές ακυρώσεις γιατί ο χρήστης δεν ήξερε ότι με το κουμπί "Συνέχεια" θα ολοκληρωθεί η παραγγελία. Αν σε άλλη περίπτωση, το κουμπί πριν το thank you page γράφει π.χ. "Επιβεβαίωση παραγγελίας" το ποσοστό των "κατά λάθος" αγορών και άρα των ακυρώσεων θα είναι πολύ μικρότερο.

Σε κάθε περίπτωση, τον affiliate δεν θα έπρεπε να απασχολεί το ποσοστό των ακυρώσεων, αλλά το τελικό conversion από κλικ προς validated πωλήσεις, ή ακόμα καλύτερα, το EPC.

Π.χ. ένας διαφημιζόμενος έχει ποσοστό ακύρωσης 50% επειδή έχει πολλές "κατά λάθος" παραγγελίες όπως περιγράψαμε πριν. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως το τελικό conversion είναι μικρότερο καθώς μπορεί να καταγράφονται 10 παραγγελίες σε κάθε 100 κλικ από τις οποίες τελικά μένουν 5. Κάποιος άλλος μπορεί να έχει μόνο 10% ποσοστό ακύρωσης, αλλά αν για κάθε 100 κλικ καταγράφονται 5 παραγγελίες, τελικά ο affiliate θα πληρωθεί για 4,5 παραγγελίες για κάθε 100 κλικ.

Όλο αυτό κανονικά θα έπρεπε να πολλαπλασιάζεται και με τον μέσο όρο παραγγελίας αλλά και την προμήθεια για να δει ο affiliate ποιά καμπάνια του αποδίδει καλύτερα. Έχουμε δηλαδή τελικά:

EPC = (Μ.Ο παραγγελίας) x (% προμήθειας) x (conversion rate) x (validation %)

όπου εδώ ως "validation %" εννοούμε όχι το ποσοστό ακύρωσης αλλά το αντίθετο, δηλαδή το ποσοστό επιβεβαίωσης (π.χ. 90% αν εγκρίνονται 90 στις 100 πωλήσεις)

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 02 Ιούλ 2011 20:10

Πρέπει πάντως να γίνει συνήθεια στους affiliates να λαμβάνουν υπόψιν όλα τα διαθέσιμα στατιστικά και ειδικά το EPC όπως έγραψα παραπάνω. Με αυτόν τον τρόπο θα κρίνουν τις καμπάνιες συνολικά με βάση την αντικειμενική τους απόδοση, χωρίς να τους απασχολεί ο κάθε δείκτης ξεχωριστά καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα.

Επιπλέον, αν ως affiliates κρίνουμε με βάση όλα τα δεδομένα, αυτό μας προστατεύει απέναντι σε "πονηρούς" διαφημιζόμενους. Μπορεί λοιπόν κάποιος διαφημιζόμενος να σκεφτεί, θα δώσω προμήθεια 10% αντί για το συνηθισμένο 7% ώστε να με προτιμήσουν οι affiliates, αλλά μετά θα ακυρώνω επίτηδες κάποιες πωλήσεις (κάτι βέβαια που από μόνο του εμπεριέχει μεγάλο ρίσκό καθώς αργά ή γρήγορα, αυτό θα αποκαλυφθεί). Σε κάθε περίπτωση όμως, αν ο affiliate δεν ασχολείται με την προμήθεια αλλά με το EPC, η μεγαλύτερη προμήθεια δεν θα προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα στον διαφημιζόμενο και θα του μείνει απλά το ρίσκο του να στιγματιστεί η καμπάνια του.

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 02 Ιούλ 2011 20:11

Στους λόγους ακύρωσης ξέχασα να προσθέσω άλλη μια περίπτωση ακυρώσεων που έχουμε δει και είναι ο διαφημιζόμενος να έχει πάρει cookie από κάποιον affiliate και μετά να προχωράει σε δοκιμαστικές παραγγελίες στο site του. Το αποτέλεσμα είναι ο affiliate να βλέπει ολόκληρες σειρές από παραγγελίες του να ακυρώνονται. Σε κάθε περίπτωση εμείς πάντα ερχόμαστε σε επιοινωνία με τον διαφημιζόμενο όταν παρατηρούμε τέτοιες ακυρώσεις για να δούμε τί συμβαίνει.

Άβαταρ μέλους
Burned4
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 21 Σεπ 2007 12:50
Επικοινωνία:

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από Burned4 » 03 Ιούλ 2011 15:24

α. ήταν μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή οποία τελικά δεν έγινε.
β. ήταν μέσω ψεύτικης/κλεμμένης πιστωτικής κι έγινε αντιλογισμός (extreme, αλλά όχι απίθανο)
γ. ο κώδικας για το tracking έχει μπει σε λάθος σημείο και καταγράφονται ως πωλήσεις απλά views μιας σελίδας που δε μας εγγυάται και ότι έχει πραγματοποιηθεί η πώληση.
δ. το τελευταίο cookie του χρήστη ήταν από άλλο network οπότε οι πώληση θα πάει εκεί και η δικιά μας θα πρέπει να ακυρωθεί.
Το Γ' και το Δ' κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου σαν πιθανές περιπτώσεις μιας και τα networks θα έπρεπε να φροντίσουν γι'αυτά και να υπάρχει έλεγχος σωστού tracking πριν βγουν στους affiliates.

Επίσης πως μπορεί να ελεγχτεί αν κάποιος merchant ακυρώνει κανονικές πωλήσεις ή αντίστοιχα κάποιο network δεν τις καταγράφει σωστά;

Μόνο με δοκιμαστικές αγορές;
You can do anything, but not everything.

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 04 Ιούλ 2011 12:00

Το Γ' και το Δ' κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου σαν πιθανές περιπτώσεις μιας και τα networks θα έπρεπε να φροντίσουν γι'αυτά και να υπάρχει έλεγχος σωστού tracking πριν βγουν στους affiliates.
Το Γ' υπάρχει μόνο με την έννοια που ανέφερα παραπάνω, δηλαδή η διαδικασία παραγγελίας να μην έχει σχεδιαστεί πολύ σωστά με αποτέλεσμα να γίνονται παραγγελίες "κατά λάθος" και πολλές να ακυρώνονται. Αν είναι όμως θέμα κώδικα που έχει τοποθετηθεί σε λάθος σελίδα (πριν το thank you page) αυτό είναι προφανώς λάθος και επισημαίνεται πριν βγει live η καμπάνια, ή αν προκύπτει μετά από αλλαγή που έκανε ο διαφημιζόμενος, επισημαίνεται κατά τον έλεγχο που γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τουλάχιστον όσον αφορά τη Linkwise.

Το Δ' είναι καθαρά απόφαση του διαφημιζόμενου. Μπορεί να επιλέξει να μην κάνει καθόλου deduping. Μπορεί να επιλέξει να κάνει deduping χρησιμοποιώντας δικό του (local) tracking με αποτέλεσμα να καταγράφεται μόνο μια πώληση κάθε φορά. Μπορεί όμως θεωρητικά να επιλέξει να κάνει deduping μετά την καταγραφή με βάση την ημερομηνία και ώρα του τελευταίου click. Στην περίπτωση αυτή, θα καταγραφούν δύο (ή παραπάνω) πωλήσεις και θα εγκριθεί μόνο η μία.

Όσον αφορά λοιπόν το deduping, τα δίκτυα μπορούν να συνεργαστούν με τον διαφημιζόμενο και να τον βοηθήσουν, δεν μπορούν όμως μόνα τους να αντιμετωπίσουν το θέμα.

Επίσης, σαν σημείωση, μπορεί η επιλογή του deduping μετά την καταγραφή να μην "αρέσει" στους affiliates καθώς βλέπουν κάποιες πωλήσεις τους να ακυρώνονται αλλά αποτελεί την πιο ασφαλή επιλογή καθώς σε άλλη περίπτωση είναι ο διαφημιζόμενος που αναλαμβάνει στην ουσία την καταγραφή των πωλήσεων. Είναι όμως λογικό και αναμενόμενο ότι τα resources που αφιερώνει ο διαφημιζόμενος τις περισσότερες φορές δεν είναι τα ίδια με αυτά των δικτύων (είτε αυτό αφορά σε έτοιμες πλατφόρμες ή in-house) με αποτέλεσμα να συναντάμε υλοποιήσεις που δεν εγγυώνται την όσο δυνατόν καλύτερη και εγκυρότερη καταγραφή των πωλήσεων.
Επίσης πως μπορεί να ελεγχτεί αν κάποιος merchant ακυρώνει κανονικές πωλήσεις ή αντίστοιχα κάποιο network δεν τις καταγράφει σωστά;

Μόνο με δοκιμαστικές αγορές;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αποκαλυφθεί αν ένας διαφημιζόμενος ακυρώνει κανονικές πωλήσεις. Ενδεικτικά: Δοκιμαστικές αγορές από το δίκτυο, δοκιμαστικές αγορές από affiliates, αγορές από φίλους/συγγενείς, αγορές μέσω cashback site κλπ. Γενικά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τελικά θα αποκαλυφθεί και το ρίσκο είναι μεγάλο με το ενδεχόμενο κέρδος να είναι μικρό. Επιπλέον, όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, αν λαμβάνουμε υπόψιν το EPC της καμπάνιας, θεωρητικά δεν μας απασχολεί καν το θέμα αφού με το να ακυρώνει περισσότερες πωλήσεις, ο διαφημιζόμενος στην ουσία εμμέσως χαμηλώνει την προμήθειά του και ρίχνει την καμπάνια του στις προτιμήσεις μας.

Όσον αφορά τα δίκτυα, αυτά έχουν όσο κίνητρο έχουν και οι affiliates για την σωστή καταγραφή των πωλήσεων αφού και αυτά πληρώνονται με προμήθεια επί των πωλήσεων. Κάνουν λοιπόν ότι καλύτερο μπορούν για να εξασφαλίσουν την καλύτερη καταγραφή. Γι'αυτό και πραγματοποιούμε συνεχείς ελέγχους αφού εκτός από το όφελος των affiliates έτσι εξασφαλίζουμε και το δικό μας.
Linkwise Affiliate Network

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από Geobak » 04 Ιούλ 2011 14:27

Symos έγραψε:Πρέπει πάντως να γίνει συνήθεια στους affiliates να λαμβάνουν υπόψιν όλα τα διαθέσιμα στατιστικά και ειδικά το EPC όπως έγραψα παραπάνω. Με αυτόν τον τρόπο θα κρίνουν τις καμπάνιες συνολικά με βάση την αντικειμενική τους απόδοση, χωρίς να τους απασχολεί ο κάθε δείκτης ξεχωριστά καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα.
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει λοιπόν ένα 7 days EPC και 90 days EPC on average για όλες τις καμπάνιες όπως το κάνει πχ η CJ και όλα τα μεγάλα affiliate networks του εξωτερικού.

Η τουλάχιστον θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο άλλο metric που να δείχνει ποιες καμπάνιες είναι hot ,ποιες καμπάνιες αποδίδουν κτλ σύφωνα με την απόδη όλων των affiliates σαν Μέσος Όρος

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 04 Ιούλ 2011 15:32

Geobak έγραψε: Δεν θα έπρεπε να υπάρχει λοιπόν ένα 7 days EPC και 90 days EPC on average για όλες τις καμπάνιες όπως το κάνει πχ η CJ και όλα τα μεγάλα affiliate networks του εξωτερικού.

Η τουλάχιστον θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο άλλο metric που να δείχνει ποιες καμπάνιες είναι hot ,ποιες καμπάνιες αποδίδουν κτλ σύφωνα με την απόδη όλων των affiliates σαν Μέσος Όρος
Σίγουρα αυτού του είδους τα στατιστικά θα έκαναν πιο εύκολη τη ζωή των affiliates. Δεν πρόκειται βέβαια για στοιχεία που δεν είναι ήδη στη διάθεσή τους (conversion, προμήθειες κλπ.), απλά το έτοιμο EPC θα τους έβγαζε από τον κόπο να το υπολογίσουν μόνοι τους.

Τα δίκτυα στην τελική από εκεί κρίνονται, πόσο εύκολη κάνουν τη ζωή των affiliates που τα χρησιμοποιούν. Μακάρι η Directtrack να είχε τέτοιες επιλογές αλλά δεν έχει, αυτός είναι ένας από τους λόγους που εμείς κινούμαστε στην κατεύθυνση μιας λύσης που μας δίνει την ευελιξία να παρέχουμε τέτοιες δυνατότητες.

Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ με τη θέση ότι τα δίκτυα "θα έπρεπε" να παρέχουν αυτές τις δυνατότητες. Η υπηρεσία που παρέχει το κάθε affiliate δίκτυο είναι απολύτως δωρεάν και δεν εμπεριέχει καμία δέσμευση. Πιο πολύ λοιπόν (προσωπική μου άποψη πάντα) θα ταίριαζαν οι εκφράσεις "θα μπορούσε", "καλό θα ήταν", "θα μας βόλευε αν" ως προτάσεις βελτίωσης που το κάθε δίκτυο μπορεί αν θέλει να λάβει υπόψιν για το δικό του καλό, παρα το "θα έπρεπε" καθώς δεν κατανοώ από πού προκύπτει αυτή η υποχρέωση.
Linkwise Affiliate Network

Άβαταρ μέλους
Geobak
SEM Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: 03 Ιουν 2008 19:04
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από Geobak » 04 Ιούλ 2011 17:02

Κάνοντας την ζωή των affiliates ποιο εύκολη και δείχνοντας του με εύκολο τρόπο μέσω της πλατφόρμας ποιές καμπάνιες δουλεύουν και ποιες όχι οι affiliates μπορούν να έχουν μεγαλύτερα κέρδη το οποίο σημαίνει ότι και το δίκτυο θα έχει περισσοτερα κέρδη. Στο κάτω κάτω μην ξεχνάμε πως ένα δίκτυο δεν είναι τίποτα χωρίς τους ενεργούς affiliates και τούμπαλιν...



Το θα έπρεπε που λεω δεν δηλώνει ότι είστε υποχρεωμένοι να κάνετε κάτι ούτε το εννοούσα έτσι. Απλά σας λέω ως affiliate τι πιστεύω ότι θα ήταν καλό για τους affiliates και κατ επέκταση για το οποιδήποτε δίκτυο. Οι υπηρεσιες που παρέχουν τα δίκτυα προς τους affiliates είναι όντως δωρεάν και τα δίκτυα δεν έχουν καμία υποχρέωση απέναντι στους affiliates. Ο κάθε affiliate διαλέγει το δίκτυο σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια

Άβαταρ μέλους
Black_Elk
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 26 Ιαν 2010 15:58
Επικοινωνία:

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από Black_Elk » 05 Ιούλ 2011 19:04

Το κάθε network πρέπει και οφείλει να ελέγχει το tracking πριν βγει live ένα πρόγραμμα, με δοκιμαστικές αγορές σε κάθε σύστημα πληρωμών π.χ. αντικαταβολή, πληρωμή με κάρτα, paypal κ.λ.π.. Όπως επίσης να συμβουλεύει και βοηθάει τον διαφημιζόμενο για το de-duplication, καθώς αποτελεί σοβαρό θέμα για την σωστή λειτουργία του προγράμματος. Είναι γεγονός ότι κάποιοι merchants έχουν επιλέξει να κάνουν το de-duplication χειροκίνητα, το οποίο αναπόφευκτα οδηγεί σε υψηλά ποσοστά ακυρώσεων.
Δουλεύουμε συνέχεια με τους merchants για να ελαττωθούν έως και εξαφανιστούν αυτά τα περιστατικά, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που για τεχνικούς λόγους αυτό δεν είναι εφικτό.
Σε κάθε περίπτωση ως AffiliateMotion προσφέρουμε δύο μεθόδους de-duplication και βοηθάμε τον διαφημιζόμενο για την σωστή εφαρμογή αυτού όπως αναφέρεται και εδώ http://www.freestuff.gr/forums/viewtopi ... 765#529765
Στα deal sites ειδικότερα υπάρχει το φαινόμενο των πολλών μη ολοκληρωμένων συναλλαγών, καθώς επιλέγουν να πληρώσουν με κατάθεση στην τράπεζα – που τελικά δεν γίνεται.
@Geobak
Θα συμφωνήσω δυστυχώς μαζί σου, ότι τα στατιστικά που αναφέρεσαι θα ήταν καλό και σωστό να είναι διαθέσιμα στους affiliates, χωρίς όμως αυτό να είναι δυνατό στην παρούσα φάση. Το EPC του merchant για τον κάθε affiliate είναι διαθέσιμο στο περιβάλλον του affiliate, αλλά όχι network wide. Μόνο για την δική σου απόδοση.
@Burned4
Οι δοκιμαστικές πωλήσεις είναι ο μόνο ασφαλείς τρόπος για να επιβεβαιώνεται η σωστή λειτουργία του tracking. Είτε γίνονται από το network είτε γίνονται από τους affiliates. Σίγουρα το network πρέπει πρώτο να προβεί σε τέτοιες ενέργειες, αλλά και οι affiliates μπορούν να κρούσουν τον κώδωνα του κινδύνου, εφόσον προσέξουν κάτι ασυνήθιστο.
Μία τυπική ένδειξη ότι το tracking δεν δουλεύει κανονικά είναι η απότομη πτώση των πωλήσεων (που οφείλει να το ελέγξει το network, ή να γίνει μια αγορά από τον ίδιο τον affiliate ή φίλο αυτού και να μην καταγραφεί.

Άβαταρ μέλους
billt
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004 16:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από billt » 06 Ιούλ 2011 11:48

Symos έγραψε: Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ με τη θέση ότι τα δίκτυα "θα έπρεπε" να παρέχουν αυτές τις δυνατότητες. Η υπηρεσία που παρέχει το κάθε affiliate δίκτυο είναι απολύτως δωρεάν και δεν εμπεριέχει καμία δέσμευση. Πιο πολύ λοιπόν (προσωπική μου άποψη πάντα) θα ταίριαζαν οι εκφράσεις "θα μπορούσε", "καλό θα ήταν", "θα μας βόλευε αν" ως προτάσεις βελτίωσης που το κάθε δίκτυο μπορεί αν θέλει να λάβει υπόψιν για το δικό του καλό, παρα το "θα έπρεπε" καθώς δεν κατανοώ από πού προκύπτει αυτή η υποχρέωση.
Προσωπικά δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή τη θέση. Τα δίκτυα πληρώνονται τυπικά από το merchant και ουσιαστικά από τη συνέργεια του merchant με τον affiliate.

Ο merchant έχει λοιπόν συμφέρον να είναι ο affiliate ικανοποιημένος από το δίκτυο και άρα να έχει αυτές τις 'ανέσεις' αφού έτσι ανεβαίνει το δίκτυο στην προτίμηση του affiliate και συνεπώς ο merchant θα έχει περισσότερους συνεργάτες.

Επειδή το δίκτυο έχει συμφωνία με τον merchant να προωθήσει το πρόγραμμά του, πιστεύω πως έμμεσα προκύπτει και η υποχρέωση για την παροχή δυνατοτήτων στους affiliates, όπως αυτές που τέθηκαν παραπάνω

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 06 Ιούλ 2011 16:29

Όσο συμφέρον έχει ο merchant από τους ευχαριστημένους affiliates άλλο τόσο και περισσότερο έχει το δίκτυο. Αν δεις τα όσα έγραψα παραπάνω, είναι σαφές πως συμφωνώ ότι είναι προς το συμφέρον του δικτύου να παρέχει όσο περισσότερες δυνατότητες μπορεί.

Εκεί που διαφωνώ είναι πως υπάρχει υποχρέωση, ειδικά απ'τη στιγμή που το μοντέλο είναι performance. Δεν μπορεί ο merchant να κατηγορήσει το δίκτυο επειδή του έφερε Χ πωλήσεις ενώ αν είχε άλλα εργαλεία θα του είχε φέρει 2Χ αφού τελικά θα πληρώσει μόνο για αυτές που πήρε. Ο merchant μπορεί αν θέλει να πάει σε άλλο καλύτερο δίκτυο (άρα είναι εις διπλούν προς το συμφέρον του δικτύου να είναι όσο δυνατόν καλύτερο) αλλά δεν μπορεί να υποχρεώσει το δίκτυο να παρέχει συγκεκριμένα εργαλεία, εκτός αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος όρος στο συμφωνητικό επ'αυτού.

Εξάλλου δεν μπορεί να υπάρξει μια εξαντλητική λίστα με δυνατότητες που το δίκτυο είναι υποχρεωμένο να παρέχει. Ποιός θα αποφασίσει ποιές δυνατότητες θα είναι στη λίστα; Και φυσικά απ'τη στιγμή που και ο merchant και o affiliate είναι ελεύθεροι να επιλέξουν, δεν είναι και απαραίτητη αυτή η λίστα. Δεν μιλάμε ούτε για μονοπώλιο, ούτε για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας που χρειάζεται να είναι regulated.

Anyway, όλοι συμφωνούμε πως είναι προς το συμφέρον όλων των πλευρών να βελτιώνονται το δυνατόν περισσότερο τα διαθέσιμα εργαλεία, άρα ας μην κολλάμε στα technicalities. Εμένα το αρχικό μου σχόλιο απλά ήθελε να επισημάνει ότι γενικά το affiliate marketing πρέπει να το βλέπουμε ως μια win-win-win σχέση όπου η βελτίωση του κάθε μέρους ευνοεί τα υπόλοιπα και άρα πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον να γίνει καλύτερος.
Linkwise Affiliate Network

Άβαταρ μέλους
billt
Δημοσιεύσεις: 1175
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004 16:17
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από billt » 06 Ιούλ 2011 16:48

Αυτονόητα είναι αυτά ... απλά κάποια features ίσως έχουν γίνει essential τα τελευταία χρόνια και απαρτίζουν τη 'λίστα με τις δυνατότητες' στην οποία αναφέρεστε.

Η συζήτηση αυτή εξάλλου γίνεται για να ενισχυθεί αυτή η win-win-win σχέση. 'Ισως θα ήταν χρήσιμη μια ανακοίνωση για τα νέα features του υπό κατασκευή δικτύου σας (για merchants και affiliates) καθώς και μια ενημέρωση για το πότε θα βγει online

Άβαταρ μέλους
George - Linkwise
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 03 Απρ 2008 13:19

το αγαπημένο status στις πωλήσεις των deal sites είναι το canceled;

Δημοσίευση από George - Linkwise » 06 Ιούλ 2011 18:11

Μόλις έχουμε κάτι σίγουρο να πούμε για τη νέα πλατφόρμα, είτε όσον αφορά τα features, είτε όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, πίστεψέ με, θα χαρούμε να το ανακοινώσουμε!

Επειδή όμως είναι ένα γιγάντιο project όπως επίσης και ένα σύστημα στο οποίο θα διακινούνται χρήματα και άρα δεν θα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για bugs, δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να προβλέψουμε ακριβώς πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί το development αλλά ειδικότερα το testing, το debugging και τελικά το migration.

Αυτό που μπορούν οι affiliates να περιμένουν εξαρχής είναι ένα πολύ πιο φιλικό και εύχρηστο interface, καλύτερα στατιστικά (με δυνατότητα προβολής pending πωλήσεων κλπ.), καλύτερο tracking (με υποστήριξη cookie-less και cross-browser μεθόδων) και τουλάχιστον όσα features παρέχει η τωρινή μας πλατφόρμα.

Μόλις όλα αυτά έχουν λανσαριστεί με επιτυχία, θα ξεκινήσει η δεύτερη (συνεχής) φάση του development που θα αφορά την προσθήκη επιπλέον features.
Linkwise Affiliate Network

Απάντηση

Επιστροφή στο “Affiliate marketing - γενικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες