Βοήθεια για Spry Menu Bar στον Dreamweaver CS4

Κώδικας, πληροφορίες, ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με την JavaScript.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
sagan_gr

Δημοσίευση από sagan_gr » 07 Οκτ 2009 13:58

Γεια σας παιδιά,
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη σελίδα που φτιάχνω. Είμαι σχετικά αρχάριος στο Dreamweaver, είναι η 1η σελίδα που κάνω...
Λοιπόν, θα έχει μπάρα με μενού στα αριστερά, main content στα δεξιά και banner πάνω, footer κάτω.
Έχω εισάγει ένα spry vertical menu bar στην αριστερή λωρίδα της σελίδας. Στον dreamweaver το μενού λειτουργεί κανονικά. Και στο liveview επίσης. Τα sub menu ανοίγουν κτλ. Όταν όμως κάνω preview στον ΙΕ ή τον Firefox, βλέπω μόνο το αρχικό μενού.Δλδ λείπουν τα βελάκια που υποδηλώνουν ότι υπάρχει submenu και άρα δεν μπορώ να ανοίξω τα υπομενού. Έχω δοκιμάσει διάφορες ρυθμίσεις στα assets του μενού αλλά τπτ...
Καμιά ιδέα?? Εντωμεταξύ ανοίγοντας ένα tutorial που έχω από βιβλίο και χρησιμοποιεί horizontal menu του dremaweaver με παρόμοια assets,βλέπω κανονικά τα πάντα στο preview...
Επίσης, όταν στο preview περνάω το ποντίκι πάνω από τα κουμπιά του μενού μου και κάνω click, το χρώμα που παίρνει όταν κάνω rollover μένει μόνιμα. Αυτό με ποια ρύθμιση αλλάζει??
Ευχαριστώ πολύ :)

Άβαταρ μέλους
fafos
Script Master

Δημοσίευση από fafos » 07 Οκτ 2009 16:06

kata pasa pithanothta einai lathos oi diadromes ton images mesa sto css style tou menu sou...
Οι πάνες και οι πολιτικοί πρέπει να αλλάζονται συχνά για τον ίδιο λόγο...

sagan_gr

Δημοσίευση από sagan_gr » 07 Οκτ 2009 16:23

λες να είναι αυτό?? για να το δω λιγάκι και απαντάω asap
thanx πάντως
:D

sagan_gr

Δημοσίευση από sagan_gr » 07 Οκτ 2009 17:08

Τελικά για κάποιο λόγο έλειπε το .js από το local φάκελο αρχείων. Διέγραψα όλο το spry menu, ξαναέβαλα καινούργιο από την αρχή αλλά πάλι υπήρχε το ίδοιο πρόβλημα. Τελικά λύθηκε κάνοντας synchronizing μεταξύ local και test server... Αλλά αναρωτιέμαι γιατί δεν είχε ενημερωθεί αυτόματα...