τι γινεται με την phox?

ζητάτε υπηρεσίες σχετικά με την κατασκευή σελίδων; (design, web hosting, graphics, web programming).

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από gvard » 23 Σεπ 2009 21:13

Καλησπέρα,

Οπως είπα και πριν σίγουρα υπάρχει επικοινωνία μέσω τηλεφώνου, δεν έχει κλείσει το μαγαζί. Δεν είναι οτι δεν παρέχουν καμία επικοινωνία οπότε βγαίνουμε στα forums και φωνάζουμε, οι πελάτες τους που έχουν πάρει τηλέφωνο ή έχουν στείλει e-mail θα έχουν λάβει απάντηση, δεν εχω δει κανέναν πελάτη να είπε "επικοινώνησα μαζί τους και με έγραψαν" οπως ίσως είχε γίνει σε παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν, οπότε το κανάλι επικοινωνίας υπάρχει.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

ptiper
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2009 21:34
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από ptiper » 23 Σεπ 2009 21:13

Εγώ πάντως σαν πελάτης τους θα ήθελα ενημέρωση..Δηλαδή αν δεν ήξερα το Freestuff,πως θα μάθαινα για την τύχη της ιστοσελίδας μου? ή να το πώ και αλλιώς..αν ο άραβας δεν άφηνε μήνυμα πως θα ξέραμε τι έπαιζε?

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από gvard » 23 Σεπ 2009 21:42

Εφόσον είχες πρόβλημα με την εταιρία το πλέον λογικό είναι να τους έπαιρνες τηλέφωνο για να μάθεις επι τόπου τι παίζει και πόση ώρα θα πάρει να λυθεί το πρόβλημα. Οταν έχεις πρόβλημα με το τηλέφωνο σου παίρνεις τηλέφωνο την εταιρία σου, έτσι συμβαίνει με κάθε εταιρία όταν έχεις πρόβλημα. Οπως είπα και πριν, τα κανάλια επικοινωνίας που έχουν δουλεύουν κανονικά.
Με εκτίμηση,
Γιώργος Βαρδίκος
Φιλοξενία ιστοσελίδων - Cloud Servers στην Ελλάδα

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Σεπ 2009 21:57

Έχω την εντύπωση πως πέφτουν "μπηχτές" σε αυτήν την δημοσίευση.
Ok έχετε δίκιο! όλοι έχουμε τις σελίδες μας online και δεν έχουμε κάποια ενημέρωση. Αν πάλι λέτε πως δεν έχετε ενημέρωση για αυτό το θέμα μιας και η σελίδα τους είναι κλειστή γιατί δεν ρίχνετε μια ματιά εδώ στο profile του phox managed για το msn του;

Είμαι κι εγώ κάτοχος ενός host στην phox.gr και
κάθε άλλο παρά αγανακτησμένος είμαι με τα γεγονότα.

Οι phox ήταν είναι και θα είναι από τις TOP εταιρείες ακόμα και αν είναι hacked αυτήν την στιγμή.
Όσο καιρό η phox και οι συνεργάτες της ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ για να
δίνουν υψηλές ταχύτητες και 100% διαθεσιμότητα κάθε μέρα
δεν είδα κανέναν να κάνει ένα topic με τίτλο "ΜΠΡΑΒΟ PHOX!"!!!
Τώρα που έγινε κάτι στραβό πέσανε πολλοί σαν τα κοράκια....!

Εγώ απλά να πω πως
είμαι ΥΠΕΡευχαριστημένος από την phox και θα συνεχίζω
να την στηρίζω με κάθε τρόπο που περνάει από το χέρι μου.
Ακόμα και με ένα χαζό text link στις σελίδες που ανεβάζω!

Phox καλή δύναμη.......!!! Είμαστε μαζί σου!

Φιλικά!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από CyberCr33p » 23 Σεπ 2009 22:34

gvard έγραψε:Διαφωνώ κάθετα σε αυτό (στο να μπαίνει να γράφει σε κάθε ένα forum στο οποίο μπορεί να έχει αναφερθεί κάτι για την εταιρία του) καθώς σίγουρα θα έχει χάσει πάαααρα πολλά λεπτά χρόνου από την τηλεφωνική επικοινωνία που θα έχουν οι πελάτες μαζί του. Το θέμα δεν είναι να κάνουμε δημόσιες σχέσεις αλλά να λύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Αντιθέτως τέτοιες περιπτώσεις είναι τέλεια ευκαιρία για να κάνουν δημόσιες σχέσεις άλλες εταιρίες εις βάρος της παθούσας τονίζοντας τι θα έκαναν εκείνες σε αντίστοιχη περίπτωση.
Δηλαδή θεωρείς σωστό να μένουν οι πελάτες οποιαδήποτε webhost στην άγνοια; Να μην ξέρουν καν εάν τα δεδομένα τους είναι ασφαλή ή όχι; Να μην ξέρουν εάν υπάρχει διαθέσιμο backup και από πότε; Να μην ξέρουν ένα έστω εκτιμόμενο χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος; Πέρα από τους απευθείας πελάτες ενός webhost υπάρχουν και πελάτες που φιλοξενούν ιστοσελίδες εκ μέρους δικών τους πελατών. Αυτοί τι θα πουν στους δικούς τους πελάτες όταν τους καλούν και έχουν άγνοια της κατάστασης; Η μη ενημερώση δημιουργεί άγχος που θα μπορούσε να αποφευχθεί με τη σωστή επικοινωνία.

Δεν λέω ότι η ενημέρωση μέσω κάποιου forum είναι ο σωστός τρόπος να ενημερωθούν, αλλά όταν κάποιος άλλος τρόπος δεν είναι διαθέσιμος, για παράδειγμα μέσω μαζικού e-mail, τότε ναι καλύτερα να γίνει η ενημέρωση μέσω forum, twitter, ή οποιαδήποτε άλλου τρόπου, που πάνω από 5 λεπτά δεν παίρνει και όχι μέσω τηλεφώνου που θα καλούν φαντάζομαι οι ίδιοι και οι ίδιοι πελάτες ξανά και ξανά για να μάθουν νεώτερα και θα τρώνε πολύτιμο χρόνο.

Όλα τα παραπάνω που λέω δεν αφορούν τον phox, που μπορεί και να έστειλε κάποιο e-mail ή να ενημερώνει τους πελάτες του τηλεφωνικά. Αφορούν όλους τους webhosts.

Όσο αφορά το τελευταίο σου σχόλιο, εάν αναφέρεται σε εμένα, πίστεψέ με δεν χρειάζομαι να κάνω "δημόσιες σχέσεις", ούτε έχω ανάγκη να "κλέψω" πελάτες από οποιοδήποτε webhost, ειδικά όταν είναι στα κάτω του. Γίνονται τόσες νέες παραγγελίες κάθε ημέρα που πολύ σύντομα θα χρειαστώ επιπλέον άτομο για να αναλάβει αποκλειστικά τις νέες παραγγελίες και τις μεταφορές ιστοσελίδων από άλλους webhosts στους δικούς μας servers. Μπαίνω αρκετά χρόνια σε αυτό το forum και οι περισσότεροι εδώ μέσα ξέρουν τη δουλειά μου και έχω και αρκετούς συνδρομητές που είναι μέλη σε αυτό το forum.

SoUpEr_PiLaS έγραψε: Όσο καιρό η phox και οι συνεργάτες της ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ για να
δίνουν υψηλές ταχύτητες και 100% διαθεσιμότητα κάθε μέρα
δεν είδα κανέναν να κάνει ένα topic με τίτλο "ΜΠΡΑΒΟ PHOX!"!!!
Τώρα που έγινε κάτι στραβό πέσανε πολλοί σαν τα κοράκια....!
Για να ακούσεις ένα καλό λόγο συνήθως δεν αρκεί να έχεις ευχαριστημένους συνδρομητές, που στην ουσία αυτό είναι και υποχρέωσή σου παρέχοντας μια υπηρεσία. Πρέπει να έχεις υπερευχαριστημένους συνδρομητές και για να το πετύχεις αυτό πρέπει να κάνεις πολλά βήματα παραπάνω από τις υποχρεώσεις σου.

Όπως και να έχει είναι ωραίο που λες καλά λόγια για το webhost σου και είμαι σίγουρος ότι το εκτιμούν :-)

Άβαταρ μέλους
GeoStuff
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 7496
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005 03:12
Τοποθεσία: Στα αλατορυχεία της Ζουαζιλάνδης...

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από GeoStuff » 23 Σεπ 2009 22:48

Ένα τυπικό email θα έπρεπε να φύγει προς όλους τους πελάτες με μια ενημέρωση...

Τρόποι υπάρχουν σίγουρα και θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το θέμα για να βοηθήσουμε σε μελλοντικές αντίστοιχες περιπτώσεις και να οφεληθούμε όλοι...

:D
Κούκλα Μου Φρεγάτα Σκίζεις Τον Ωκεανό... Μοιάζεις Στον Τιτανικό!!!

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από CyberCr33p » 23 Σεπ 2009 22:51

GeoStuff έγραψε:Τρόποι υπάρχουν σίγουρα και θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το θέμα για να βοηθήσουμε σε μελλοντικές αντίστοιχες περιπτώσεις και να οφεληθούμε όλοι..
Λάθη εξάλλου όλοι κάνουμε, το θέμα είναι να μαθαίνουμε από αυτά, να προσπαθούμε να μην επαναληφθούν στο μέλλον και να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε :-)

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Σεπ 2009 22:54

CyberCr33p έγραψε:
SoUpEr_PiLaS έγραψε: Όσο καιρό η phox και οι συνεργάτες της ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΙ για να
δίνουν υψηλές ταχύτητες και 100% διαθεσιμότητα κάθε μέρα
δεν είδα κανέναν να κάνει ένα topic με τίτλο "ΜΠΡΑΒΟ PHOX!"!!!
Τώρα που έγινε κάτι στραβό πέσανε πολλοί σαν τα κοράκια....!
Για να ακούσεις ένα καλό λόγο συνήθως δεν αρκεί να έχεις ευχαριστημένους συνδρομητές, που στην ουσία αυτό είναι και υποχρέωσή σου παρέχοντας μια υπηρεσία. Πρέπει να έχεις υπερευχαριστημένους συνδρομητές και για να το πετύχεις αυτό πρέπει να κάνεις πολλά βήματα παραπάνω από τις υποχρεώσεις σου.

Όπως και να έχει είναι ωραίο που λες καλά λόγια για το webhost σου και είμαι σίγουρος ότι το εκτιμούν :-)
Είμαι ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ εγώ προσωπικά....!
Όποιος δεν είναι ευχαριστημένος θα έλεγα πως μάλλον είναι ψιλοαχάριστος.
Όταν η phox προσφέρει 800000 δώρα και δωρεάν hosts και κληρώσεις και τα λοιπά
χωρίς κανένα κέρδος και διαφημίσεις στα hosts τους προσφέροντας τα όλα Unlimited
εκεί είναι καλά; Τα "ατυχήματα" συμβαίνουν. Όποιος πιστεύει πως δεν θα έκανε ΠΟΤΕ
κάποιο λάθος και θα έδινε unlimited hosting / 99999 years = 0.99€ τότε οκ!!!

Πότε υπογράφουμε "συμβόλαιο";;
ΞΕΚΙΝΑΩ HOSTING!

Φιλικά και πάλι.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
gvard
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2151
Εγγραφή: 16 Μάιος 2002 22:38
Τοποθεσία: Τραχανοπλαγιά
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από gvard » 23 Σεπ 2009 23:02

Καλησπέρα,
CyberCr33p έγραψε:Δηλαδή θεωρείς σωστό να μένουν οι πελάτες οποιαδήποτε webhost στην άγνοια; Να μην ξέρουν καν εάν τα δεδομένα τους είναι ασφαλή ή όχι; Να μην ξέρουν εάν υπάρχει διαθέσιμο backup και από πότε; Να μην ξέρουν ένα έστω εκτιμόμενο χρόνο αποκατάστασης του προβλήματος; Πέρα από τους απευθείας πελάτες ενός webhost υπάρχουν και πελάτες που φιλοξενούν ιστοσελίδες εκ μέρους δικών τους πελατών. Αυτοί τι θα πουν στους δικούς τους πελάτες όταν τους καλούν και έχουν άγνοια της κατάστασης; Η μη ενημερώση δημιουργεί άγχος που θα μπορούσε να αποφευχθεί με τη σωστή επικοινωνία.
Επειδή από το πρωϊ είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη της Phox, μπορώ να σου πω πως η επικοινωνία υπάρχει. Ο οποιοσδήποτε έστειλε e-mail ή πήρε τηλέφωνο πήρε άμεση απάντηση σε όλα αυτά που αναφέρεις. Το συνήθες είναι ο πελάτης οταν έχει πρόβλημα να μιλάει απευθείας με την εταιρία που υπάρχει το πρόβλημα και όχι σε κάποιο forum.

CyberCr33p έγραψε:Όσο αφορά το τελευταίο σου σχόλιο, εάν αναφέρεται σε εμένα, πίστεψέ με δεν χρειάζομαι να κάνω "δημόσιες σχέσεις", ούτε έχω ανάγκη να "κλέψω" πελάτες από οποιοδήποτε webhost, ειδικά όταν είναι στα κάτω του. Γίνονται τόσες νέες παραγγελίες κάθε ημέρα που πολύ σύντομα θα χρειαστώ επιπλέον άτομο για να αναλάβει αποκλειστικά τις νέες παραγγελίες και τις μεταφορές ιστοσελίδων από άλλους webhosts στους δικούς μας servers. Μπαίνω αρκετά χρόνια σε αυτό το forum και οι περισσότεροι εδώ μέσα ξέρουν τη δουλειά μου και έχω και αρκετούς συνδρομητές που είναι μέλη σε αυτό το forum.
Εγώ δεν είπα τίποτα προσωπικά για κανέναν, είπα απλώς οτι είναι κακό όταν κάποια εταιρία είναι down για θέμα hacking (που μπορεί να συμβεί στον οποιονδήποτε) να βγαίνουν διάφορες εταιρίες εκ του ασφαλούς και να λένε τι θα έκαναν εκείνες σε αυτή την περίπτωση. Εγώ δεν κατονόμασα άτομα, αν πιστεύεις οτι ανήκεις στα άτομα που ανέφερα, τότε είσαι ελεύθερος να γράψεις ο,τι καταλαβαίνεις. Ωπα, το έχεις ήδη γράψει και συνεχίζεις, λέγοντας μας οτι από τις τόσες παραγγελίες που έχεις θα αποκτήσεις ένα επιπλέον άτομο για αυτές. Μπράβο σου, δεν κατάλαβα φυσικά τι σχέση έχει με το downtime του Phox αλλά σκοπός εξετελέσθη (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε).

Με εκτίμηση,

Γιώργος Βαρδίκος

ptiper
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2009 21:34
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από ptiper » 23 Σεπ 2009 23:04

πάντως επανήλθαν όλα..

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Σεπ 2009 23:07

gvard έγραψε: δεν κατάλαβα φυσικά τι σχέση έχει με το downtime του Phox αλλά σκοπός εξετελέσθη (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε).

Με εκτίμηση,

Γιώργος Βαρδίκος
:kaloe:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: 06 Νοέμ 1999 01:00
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από CyberCr33p » 23 Σεπ 2009 23:09

gvard έγραψε: Επειδή από το πρωϊ είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη της Phox, μπορώ να σου πω πως η επικοινωνία υπάρχει. Ο οποιοσδήποτε έστειλε e-mail ή πήρε τηλέφωνο πήρε άμεση απάντηση σε όλα αυτά που αναφέρεις.
Αυτό είναι ευχάριστο τότε.
gvard έγραψε: Ωπα, το έχεις ήδη γράψει και συνεχίζεις, λέγοντας μας οτι από τις τόσες παραγγελίες που έχεις θα αποκτήσεις ένα επιπλέον άτομο για αυτές. Μπράβο σου, δεν κατάλαβα φυσικά τι σχέση έχει με το downtime του Phox αλλά σκοπός εξετελέσθη (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε).
Οι παραγγελίες είναι αυξημένες εδώ και αρκετούς μήνες και συνεχώς αυξάνονται. Δεν περιμένω να έχει κάποιος downtime για να αυξηθούν. Ούτε χρειάζεται να έχει κάποιος downtime με κάποιο webhost για να τον αλλάξει και να έρθει σε εμάς. Μπορεί να μην είναι ευχαριστημένος και για άλλα θέματα...

Προφανώς το ότι κάποιοι φεύγουν και πάνε σε άλλους webhosts, ενοχλεί και ας μην το παραδέχονται κάποιοι...

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Σεπ 2009 23:12

Το κουλό είναι πως το θέμα μας δεν είναι η δική σου επιτυχία. Αλλά η ενημέρωση των πελατών και ΜΟΝΟ!
Όχι η απογοήτευση των wanna be πελατών!

Τώρα τι να πω......!
Ο Νοον νοήτο
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
adiaforosgr
Δημοσιεύσεις: 1339
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 17:52
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από adiaforosgr » 23 Σεπ 2009 23:13

SoUpEr_PiLaS έγραψε: Ο Νοον νοήτο
Ο νοών νοήτω

Άβαταρ μέλους
SoUpEr_PiLaS
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: 07 Δεκ 2007 22:37
Τοποθεσία: Αθήνα, Νίκαια
Επικοινωνία:

τι γινεται με την phox?

Δημοσίευση από SoUpEr_PiLaS » 23 Σεπ 2009 23:15

Από συνήθεια με τα greeklish. Αν είναι δυνατόν...! Σε αυτό θα πιαστούμε;
Εικόνα

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αναζήτηση Υπηρεσιών διαδικτύου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες