Πρώτα βήματα ενός freelancer

Εκφράστε την επιχειρηματική σας πλευρά. Μοιραστείτε την εμπειρία σας ή/και τα σχόλιά σας σχετικά με την οργάνωση μιας on-line επιχείρησης. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις εδώ!

Συντονιστής: Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SebKom
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από SebKom » 31 Ιούλ 2009 14:53

Καταρχήν να σας βάλω στο "πνεύμα": Μένω στην Κέρκυρα που είναι μια πόλη με λιγότερους από 50.000 κατοίκους. Είμαι δευτεροετής φοιτητής Πληροφορικής σε Αγγλικό Πανεπιστήμιο. Δεν έχω εταιρεία.

Επειδή ήθελα να βγάζω ένα "χαρτζιλίκι" μίλησα με 2-3 εταιρείες που εδρεύουν εδώ για το ενδεχόμενο συνεργασίας μας. Στην μια από αυτές έκανα μάλιστα και trials (έτσι το ονόμασαν :P) δύο εβδομάδες. Τελικά δεν προχώρησε περαιτέρω κάτι, αφενός επειδή ίσως δεν χρειάζονταν τελικά και τόσο ένα άτομο παραπάνω, αφετέρου διότι και εγώ δεν δέχτηκα να δουλέψω με άτομα που κάνουν ελαφρές τροποποιήσεις στο Joomla, βαφτίζουν αυτό που "έφτιαξαν" custom made και το πουλάνε 1500 ευρώ (και σε αναγκάζουν να το έχεις hosted σε αυτούς και σου κρατάνε και το domain, κλπ κλπ). Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μια προσπάθεια να δουλέψω μόνος.

Το θέμα είναι, πώς το πετυχαίνεις αυτό όταν παρουσιάζεσαι ως άτομο που δεν έχει εταιρεία, χωρίς πτυχίο και γενικότερα ως ένας απλός χομπίστας; Έχει κάνει κάποιος κάτι τέτοιο; Μπαίνεις στην ψύχρα σε μαγαζιά-εταιρείες και λες "Καλημέρα σας, θέλετε να σας φτιάξω ένα site;"; Ή κρεμάς μια ταμπέλα "Φτιάχνω websites" και κόβεις βόλτες σε κεντρικά σημεία μέχρι κάποιος να ενδιαφερθεί (ή να σε πάρει για τρελό και να σου δώσει να αγοράσεις καμιά τυρόπιτα :P);

Άβαταρ μέλους
korgr
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από korgr » 31 Ιούλ 2009 15:04

Άβαταρ μέλους
hik-hok
Reporter
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από hik-hok » 31 Ιούλ 2009 16:35

SebKom έγραψε:.............. και γενικότερα ως ένας απλός χομπίστας;..........
Οι χομπίστες θα πληρώνουν εφορία ? :o
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
CyberCr33p
Honorary Member
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από CyberCr33p » 31 Ιούλ 2009 17:43