Αποκεφαλισμος!

Δημιουργία τρισδιάστατων γραφικών με Cinema 4D, Max 3Ds, Maya, ...

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Argykaraz
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 03 Ιουν 2007 20:40
Τοποθεσία: Petroupolis
Επικοινωνία:

Αποκεφαλισμος!

Δημοσίευση από Argykaraz » 23 Ιούλ 2009 14:14

Μπορει καποιος να με βοηθησει με αυτο?
ο λαιμος του μοντελου μοιαζει να ειναι κομμενος απο το υπολοιπο σωμα και εχω κουραστει με αυτο το μοντελο ωστε να κατσω να το φτιαξω vertex by vertex...
μηπως υπαρχει καποιος τροπος να διορθωσω αυτο το κοψιμο αναμεσα στο λαιμο και στο υπολοιπο σωμα?
ριχτε μια ματια...

3ds max 2008 x64

Εικόνα
My skin is my Sin...

Άβαταρ μέλους
ne3go
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 18 Οκτ 2007 23:10

Αποκεφαλισμος!

Δημοσίευση από ne3go » 24 Ιούλ 2009 20:37

Πώς τα κατάφερες έτσι? :P
Τα κομμένα κομμάτια ήταν κάποτε ενωμένα ή είναι 2 ξεχωριστά πράγματα? Αν ήταν ενωμένα, πλησίασε όσο κοντά γίνεται τα 2 μέρη, πιάσε όλα τα vertices της τομής και κάνε weld αυξάνοντας το νούμερο μέχρι να κολλήσουν τα περισσότερα. Τα υπόλοιπα ένα-ένα με snap.

Άβαταρ μέλους
paink1ller
Δημοσιεύσεις: 865
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51

Αποκεφαλισμος!

Δημοσίευση από paink1ller » 24 Ιούλ 2009 23:17

ειτε διαλεγεις και τα δυο τα borders εκει στα ανοιγματα και κανεις bridge ειτε κανεις 2 ξεχωριστα objects και διαλεγεις το "connect" απο τα compound objects για να το γεφυρωσει.
Ηobby: Shooting photons

Απάντηση

Επιστροφή στο “3D Graphics design”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες