Τωρα μπορειτε να αγορασετε και Followers στο Twitter !!

Internet Marketing, Social Media watch

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fiskilis
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 14099
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2003 22:44
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Τωρα μπορειτε να αγορασετε και Followers στο Twitter !!

Δημοσίευση από fiskilis » 03 Ιούλ 2009 21:58

Τη δυνατότητα να αγοράζουν συνδρομητές (followers) έχουν πλέον χρήστες του Twitter, που αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής επισκεψιμότητας. Η αυστραλιανή εταιρεία uSocial, η οποία δραστηριοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχει πλέον μία νέα υπηρεσία, η οποία βρίσκει συνδρομητές για τους χρήστες του Twitter.

Οι συνδρομητές διατίθενται μέσω ομάδων, οι οποίες κοστίζουν από 87 μέχρι 1.000 δολάρια. Η μεγαλύτερη ομάδα που προσφέρει η uSocial περιλαμβάνει 100.000 ανθρώπους. Σύμφωνα με την εταιρεία, επιχειρηματίες και ιδιώτες «κάνουν ουρές» για τη χρήση της εν λόγω υπηρεσίας.

Ο Λίον Χιλ της uSocial δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκει τους πιθανούς συνδρομητές ψάχνοντας το Twitter και ανακαλύπτοντας τα ενδιαφέροντα του κάθε συνδρομητή. Εντοπίζει επίσης το που βρίσκονται οι άνθρωποι, ώστε να μπορεί να συνδυάζει τους χρήστες με εκείνους που μπορεί να θέλουν να ακολουθήσουν.

Στη συνέχεια, η εταιρεία στέλνει μηνύματα σε πιθανούς συνδρομητές, ενημερώνοντάς τους για το νέο Twitter που ενδέχεται να θέλουν να ακολουθήσουν. «Εξαρτάται από το χρήστη το αν θα τον ακολουθήσουν ή όχι. Η uSocial συνεχίζει να ψάχνει για συνδρομητές μέχρι να συμπληρωθεί ο καθορισμένος αριθμός», δηλώνει ο Χιλ.

Η uSocial διαθέτει σήμερα περίπου 150 πελάτες που έχουν αγοράσει συνδρομητές και περίπου 80-90 περιπτώσεις που «τρέχει» τώρα. Μία ευρεία κατηγορία πελατών έχει ζητήσει από την εταιρεία να αγοράσει συνδρομητές, επισημαίνει ο Χιλ, συμπεριλαμβανομένων εκπαιδευτικών οργανισμών και εταιρειών. «Μία γυναίκα που διδάσκει γιόγκα είναι μία από τους πελάτες μας», λέει. «Το ίδιο και κάποιες θρησκευτικές οργανώσεις, όπως για παράδειγμα ένας άντρας που θέλει απλά να διαδώσει το λόγο του Θεού», συνεχίζει.

Σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας, κάθε συνδρομητής στο Twitter κόστιζε περίπου 10 σεντς σε μία εταιρεία που τους έβαζε να γραφτούν. Τα κέρδη για την εταιρεία θα προέκυπταν από τις διαφημίσεις και τις πωλήσεις σε ιστοσελίδες που προσφεύγουν οι συνδρομητές.

Ο Ρόμπιν Γκόαντ, διευθυντής έρευνας της εταιρείας Hitwise, η οποία έχει αναλύσει την ανάπτυξη του Twitter, δήλωσε ότι οι έχουν επιχειρήσεις άρχισαν να εγγράφονται στις υπηρεσίες του. «Αυτή τη στιγμή, πρόκειται κυρίως για Μέσα και επιχειρήσεις που σχετίζονται με το ίντερνετ. Εταιρείες που έχουν αναλάβει τη διεξαγωγή αυτή αγωνίζονται να ανακαλύψουν τον τρόπο να κερδίσουν πόντους και χρήματα από αυτή», δηλώνει.

Η ανερχόμενη εμπορική χρήση του Twitter δημιουργεί επίσης και κάποια προβλήματα στο διαδίκτυο, λέει ο Γκόαντ. Ειδικότερα, η Hitwise άρχισε να αντιμετωπίζει την πειρατεία των hashtags, των ετικετών δηλαδή που συγκεντρώνουν τα μηνύματα για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η εταιρεία επίπλων Habitat χρησιμοποίησε ετικέτες που συνδέονταν με τις διαδηλώσεις στο Ιράν, με σκοπό να τραβήξει κόσμο στην ιστοσελίδα της.

Το Twitter, ωστόσο, μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την εμπορευματοποίηση από άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζει ο Γκοάντ. «Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον ο τρόπος που έχει αναπτυχθεί. Τα Hashtags και τα re-tweets έχουν αναπτυχθεί οργανικά, δεν έχουν σχεδιαστεί αρχικά», επισημαίνει.

«Ένα προτέρημα είναι ότι μπορεί να αλλάζει γρήγορα αν τα hashtags μετατραπούν σε μέσο μόλυνσης και μπορεί να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τα ανεπιθύμητα μηνύματα», καταλήγει.

http://www.tvxs.gr/v15640

Απάντηση

Επιστροφή στο “Internet Marketing, Social Media watch”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες