Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Προβλήματα που αντιμετωπίζουμε χρησιμοποιώντας κάποια από τις συσκευές που απαρτίζουν τους Η/Υ μας.

Συντονιστές: Super-Moderators, Software & Hardware Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Δημοσίευση από DGeorge » 25 Ιουν 2009 13:08

Χαίρετε και πάλι :D :D ,
στο πιο πάνω Laptop (TURBO-X, Model M59K, Product Code M590K), την ώρα του 'Turn ON' -τις περισσότερες φορές-όχι πάντα- ακούγεται χαρακτηριστικός ήχος 'Μπιιιιπ Μπιπ' και μένει σε μαύρη οθόνη.
Υποψιάζομαι μνήμες... Γνωρίζει κανείς πώς να ανοίξω το 'εργαλείο' και -ίσως- πώς να 'παίξω-δοκιμάσω' τις μνήμες;
Κοίταξα στο Internet και μου έβγαλε ότι M59K και M590K είναι μοντέλα Motherboard (πράγμα διόλου απίθανο, μιάς και μιλάμε για ΠΛΑΙΣΙΟ)!
Επίσης -εννοήται- οποιαδήποτε άλλη πληροφορία δεκτή με ευγνωμοσύνη...
Σας ευχαριστώ και πάλι εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον.
Νά'στε καλά :pint:
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kormos
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 14 Μαρ 2007 21:50
Επικοινωνία:

Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Δημοσίευση από kormos » 25 Ιουν 2009 13:17

αν έχεις ακόμα εγγύηση χωρίς δεύτερη κουβέντα το πας καλύτερα στο ΠΛΑΙΣΙΟ που έχει απο τα καλύτερα service και ειδικά τονίζω πως αφού μιλάμε για TURBO-X να ξέρεις πως αν δεν επισκευάζετε στο 4ωρο έχει ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Δημοσίευση από DGeorge » 25 Ιουν 2009 13:33

Δεν έχει εγγύηση!..... Όσο για το Service, άσε κι έχω προσωπική πείρα! :D :D
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, δεν θα ζάλιζα φίλους κι αδελφούς :wink:
PC-Ponemenos
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
kormos
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 14 Μαρ 2007 21:50
Επικοινωνία:

Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Δημοσίευση από kormos » 25 Ιουν 2009 14:07

DGeorge έγραψε:Δεν έχει εγγύηση!..... Όσο για το Service, άσε κι έχω προσωπική πείρα! :D :D
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, δεν θα ζάλιζα φίλους κι αδελφούς :wink:
Ίσως έτυχε , καλό είναι να πας σε άλλο κατάστημα , αν νομίζεις πως ο τεχνικός που μίλησες είναι ότι να ναι...

Το αναφέρω μιας και εως χθες συγκεκριμένα πήγα ενα UPS και μου το έκαναν άμεση αντικατάσταση με υπόλοιπο ακόμα εγγύησης 6 μηνών :wink:


*προσωπικά έχω να λέω τα καλύτερα ως τώρα :kaloe:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
DGeorge
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 3757
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007 12:59
Τοποθεσία: Καλλιθέα Γενικώς

Laptop TURBO-X Μοντέλο M59K

Δημοσίευση από DGeorge » 30 Ιουν 2009 13:37

Τουλάχιστον για καν'να δίμηνο από τώρα, δεν το βλέπω -με τίποτα- για να πηγαίνει ΠΛΑΙΣΙΟ.
Γι'αυτό και ρωτάω!
Επίσης να πω ότι το πρόβλημα δεν είναι σταθερό-συνεχές... Π.χ. Χτες είδα ότι ο χρήστης δούλεψε άνετα όλη τη μέρα!
Φαντάσου λοιπόν να ήταν χτες στο Sevice :hammer: :hammer: !! Έεερε γέλια!! ...Και το παρδαλόν αμνοερίφιον :lol: :lol: :lol: :lol:
Γι'αυτό θέλω να βρω τρόπο να το ανοίξω, να του βρω τη RAM και να του την αλλάξω!
Επίσης παρεμπιπτόντως, χτες έμαθα ότι ξαναείχε παρουσιάσει πρόβλημα RAM!! Γιατί άραγε αυτό το μηχάνημα μου δείχνει κάτι σε RAM-Killer; :think: :think: :question: :question:

Με το σταγονόμετρο τους βγάζω τις πληροφορίες/λεπτομέρειες: "Ο RAM-Killer είχε φιλοξενηθεί στα 'εργαστήρια' του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, για τον ίδιο -ακριβώς- λόγο, τον 8ο(Αύγουστο) του 2008!" :o :o
PC-Ponemenos
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “PC Hardware”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες