www.giaplaka.gr

Θέλετε την γνώμη των άλλων για την σελίδα σας; Τότε βρίσκεστε στο σωστό μέρος.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
giaplaka
Επικοινωνία:

www.giaplaka.gr

Δημοσίευση από giaplaka » 24 Μαρ 2009 07:30

Γειά σας. Μπαίνω συχνά στο site σας και βρίσκω αρκετά ενδιαφέροντα θέματα και tutorial και είπα να γράψω και εγώ για την ιστοσελίδα μου την www.giaplaka.gr. Στηρίζεται κυρίως στο phpfox και την πρώτη σελίδα την σχεδίασα μόνος μου. Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν είμαι προγραμματιστής και ότι έκανα, το έμαθα μόνος μου μετά απο αναζήτηση στο διαδίκτυο και αφιερώνοντας αρκετό από τον προσωπικό χρόνο μου μιας και αγαπώ πολύ αυτό που κάνω. Η ιστοσελίδα δεν είναι καινούρια αλλά θα ήθελα πραγματικά την γνώμη κάποιον επαγγελματιών σε θέματα webdesign και θα χαρώ πολύ να ακούσω οποιαδήποτε παρατήρηση ή πρόταση

Άβαταρ μέλους
dimsis
Reporter

www.giaplaka.gr

Δημοσίευση από dimsis » 24 Μαρ 2009 09:31

Αν και ωραίες η Χρύσα και η Ρια, τα full flash intros ή τα intro pages γενικότερα αν προτιμάς, είναι ξεπερασμένα και δεν προσφέρουν και τίποτε. Τις επιλογές που δίνει έξω θα μπορούσες να τις έχεις στην κεντρική του community και ήδη κάποιες από όσο βλέπω υπάρχουν και εκεί...
ΤΙ κερδίζει ο επισκέπτης (πέρα του ότι βλέπει τις δυο όμορφες υπάρξεις) με αυτό το flash της κεντρικής που έφτιαξες;
Μου θυμίζει dating sites που φτιάχνουν ψεύτικα profil από "μοντέλα" για να τραβάνε κόσμο...
κατά τα άλλα YAPHPFOX site... που μάλιστα δεν γράφει καν ότι χρησιμοποιεί το phpfox ... γιατί;

Επίσης, δεν μπορούσατε να φτιάξετε το logo να πιάνει όλο το header;;; και το φόντο δεν είναι καθόλου του προσωπικού μου γούστου ... το footer πάλι γιατί είναι liquid ενώ όλο το site fix width; ...

sibas
Honorary Member
Επικοινωνία:

www.giaplaka.gr

Δημοσίευση από sibas » 24 Μαρ 2009 12:05