Kapu exw mia seira video tutorials gia to combustion prepei na psaksw k tha ta postarw. Einai disxristo padws einai para poly vary tulaxiston i ekdosi pu duleva prin 4-5 xroniaDe_Profundis έγραψε:Μήπως κάποιος ξέρει που μπορώ να βρώ tutorials για το Combustion της Autodesk????
Έψαξα, αλλά δεν βρήκα κάτι ουσιαστικό!
Όποιος μπορεί να βοηθήσει...
Tutorial Request
Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators
Tutorial Request
Tutorial Request
Δεν εχει αλλαξει το θεμαthanoulis έγραψε: u duleva prin 4-5 xronia
Tutorial Request
Παιδιά γειά σας αρχικά
. Mήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω tutorials για το πως θα να δημιουργήσω ένα δεινόσαυρο στο 3D studio max ? 



- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27668
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Tutorial Request
για δες εδώ για dinosaurs tutorials
http://creativedigital.bizhosting.com/C ... lsPage.htm
http://www.webdesign.org/web/3d-graphic ... .6046.html
http://creativedigital.bizhosting.com/C ... lsPage.htm
http://www.webdesign.org/web/3d-graphic ... .6046.html
Tutorial Request
παιδιά σε αυτό http://www.webdesign.org/web/3d-graphic ... .6046.html
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι κάνουμε εδώ "Create a "Grid" from the outline, make sure that each patch is made out of only 3 or 4 vertices. (Or else you won't be able to make a surface out of it).
Work your spline wireframe in all 4 views to give it a 3rd dimension. "
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι κάνουμε εδώ "Create a "Grid" from the outline, make sure that each patch is made out of only 3 or 4 vertices. (Or else you won't be able to make a surface out of it).
Work your spline wireframe in all 4 views to give it a 3rd dimension. "
- paink1ller
- Δημοσιεύσεις: 865
- Εγγραφή: 21 Ιαν 2008 19:51
Tutorial Request
Αυτο το tutorial δεν ειναι αρκετα περιληπτικο για αρχαριο. Η τεχνικη που χρησιμοποιει πιο γρηγορα θα κανει τυρανοσαυρο τα νευρα σου παρα το μοντελο σου.
Εξαλου ψιλοαπατη ειναι γιατι η τοπολογια στο τελικο μοντελο δεν εχει καμια σχεση με το εκτρωμα που εφτιαξε με τα spline patch. Μαλλον το εκανε διαφορετικα στο τελος..
Η τεχνικη που αρχιζεις με ενα κουτι οπως στο αλλο tutorial του Lightwave ειναι καλυτερη. Προσπαθησε να την μιμηθεις στο 3dsmax.
Ο δεινοσαυρος ειναι αρκετα δυσκολο μοντελο γιατι πρεπει να χρησιμοποιησεις και NURBS subdivisions, edge weights κτλ.
Αρχισε με τα κλασικα.. πιονια σκακι, ποτηρια, τραπεζια κτλ.
Εξαλου ψιλοαπατη ειναι γιατι η τοπολογια στο τελικο μοντελο δεν εχει καμια σχεση με το εκτρωμα που εφτιαξε με τα spline patch. Μαλλον το εκανε διαφορετικα στο τελος..
Η τεχνικη που αρχιζεις με ενα κουτι οπως στο αλλο tutorial του Lightwave ειναι καλυτερη. Προσπαθησε να την μιμηθεις στο 3dsmax.
Ο δεινοσαυρος ειναι αρκετα δυσκολο μοντελο γιατι πρεπει να χρησιμοποιησεις και NURBS subdivisions, edge weights κτλ.
Αρχισε με τα κλασικα.. πιονια σκακι, ποτηρια, τραπεζια κτλ.
Ηobby: Shooting photons
Tutorial Request
και εγώ αρχάριος είμαι, απλά έψαχνα ένα αναλυτικό tutorial για δεινόσαυρο σε 3D studio max που από ότι φένεται δεν υπάρχει. Θα ασχοληθώ με κάτι άλλο..
- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27668
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Tutorial Request
Εάν είσαι αρχάριος τότε καλύτερα άρχισε με κάτι πιο απλό όπως πρότεινε και ο paink1ller και στην πορεία βλέπεις. 

Tutorial Request
και εγώ αυτο λέω να κάνω, ευχαριστώ παιδιά 
Μπορείτε να μου στείλετε κανένα Link για κάνενα tutorial για αρχαριους στα Ελληνικά κατά προτίμηση ?

Μπορείτε να μου στείλετε κανένα Link για κάνενα tutorial για αρχαριους στα Ελληνικά κατά προτίμηση ?
Tutorial Request
χαιρετω τους παντες.πολυ καλο το site!θελω να ροτησω αν ξερετε καποιο προγραμα για σχεδιασμο 3d ηχου. 

- EneMe
- Super Moderator
- Δημοσιεύσεις: 13312
- Εγγραφή: 09 Ιούλ 2002 13:29
- Τοποθεσία: Στο κέντρο της Ελλάδας!
- Επικοινωνία:
Tutorial Request
Όταν λες 3d ήχου;
Για κάν΄το λίγο πιο λιανά γιατί όσο ασχολούμαι με μουσική δεν το έχω ακούσει αυτό...
Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο...
Για κάν΄το λίγο πιο λιανά γιατί όσο ασχολούμαι με μουσική δεν το έχω ακούσει αυτό...
Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο...
Tutorial Request
Μήπως εννοείς "3D Surround Audio"?LOGIN έγραψε:χαιρετω τους παντες.πολυ καλο το site!θελω να ροτησω αν ξερετε καποιο προγραμα για σχεδιασμο 3d ηχου.

Tutorial Request
γεια σας!
ειναι η πρωτη φορα που στελνω!εχω ενα προβλημα με το 3dmax, μολις ξεκινησα να το χρησιμοποιω κ προσπαθω να το μαθω...για render χρησιμοποιω το vray.Το προβλημα μου ειναι οτι δε μπορω να περασω jpg φωτο για backround.Εχω προσπαθησει να τη περασω με drag & drop αλλα δε με αφηνει,ακομα προσπαθησα κ στο enviroment να τη περασω αλλα παλι δε τα καταφερα...(στις επιλογες δε μου εμφανιζει καν το αρχειa jpg).
Αν μπορει καποιος να μου δωσει μια λυση....
ειναι η πρωτη φορα που στελνω!εχω ενα προβλημα με το 3dmax, μολις ξεκινησα να το χρησιμοποιω κ προσπαθω να το μαθω...για render χρησιμοποιω το vray.Το προβλημα μου ειναι οτι δε μπορω να περασω jpg φωτο για backround.Εχω προσπαθησει να τη περασω με drag & drop αλλα δε με αφηνει,ακομα προσπαθησα κ στο enviroment να τη περασω αλλα παλι δε τα καταφερα...(στις επιλογες δε μου εμφανιζει καν το αρχειa jpg).
Αν μπορει καποιος να μου δωσει μια λυση....
Tutorial Request
Γεια σας,
Θα θελα να βρω κάποιο tutorial για interior modeling.
Ή μάλλον αρχιτεκτονικό?
Θέλω να κάνω 2 διαδρόμους με μερικά δωμάτια γύρο γύρο. Αλλά έφαγα σκάλωμα στο cinema 4d με το default material mapping tag, απλά κάπου τα σκ@τωσα και ένα απλό checker board material το έδειχνε όπως να ναι και πολλά edges το axis/gizmo τους ήταν όπως να ναι.
Επίσης θα ήταν καλύτερα να αφήσω τα normal όπως βγουν? Φοβάμαι πως το πρόβλημα έγινε κάνοντας reverse normals σε μερικά πολύγωνα ενώ τα διπλανά τος ήταν ανάποδα και στην τελική σκ@ατωσε το modeling.
Είτε για 3ds max είτε για cinema 4d με βολεύει.
Θα θελα να βρω κάποιο tutorial για interior modeling.
Ή μάλλον αρχιτεκτονικό?
Θέλω να κάνω 2 διαδρόμους με μερικά δωμάτια γύρο γύρο. Αλλά έφαγα σκάλωμα στο cinema 4d με το default material mapping tag, απλά κάπου τα σκ@τωσα και ένα απλό checker board material το έδειχνε όπως να ναι και πολλά edges το axis/gizmo τους ήταν όπως να ναι.
Επίσης θα ήταν καλύτερα να αφήσω τα normal όπως βγουν? Φοβάμαι πως το πρόβλημα έγινε κάνοντας reverse normals σε μερικά πολύγωνα ενώ τα διπλανά τος ήταν ανάποδα και στην τελική σκ@ατωσε το modeling.
Είτε για 3ds max είτε για cinema 4d με βολεύει.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης