Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα και διάφορα άλλα θέματα.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 01 Φεβ 2013 15:54

Καλησπέρα,

Με αφορμή την ανάγκη μιας φίλης να φτιάξει ένα wiki, είπα να εξερευνήσω λίγο τον κόσμο του e-learning. Είμαι σε αναζήτηση να δω πώς λειτουργούν αυτά τα προγράμματα (LMS) και τι χαρακτηριστικά προσφέρουν.
Μου είπαν ότι το moodle είναι ένα πρόγραμμα με πολλές δυνατότητες και μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες.
Έχει ασχοληθεί κανείς γενικά με τέτοιου είδους υπηρεσίες;
Μέχρι πού μπορούν να φτάσουν οι δυνατότητες των προγραμμάτων αυτών;
Αξίζει να χρησιμοποιήσω κάτι έτοιμο, ή είναι καλύτερα να χρησιμοποιώ σελίδες με δικό μου κώδικα; Δηλαδή, θα γλυτώσω χρόνο ή θα τον αναλώσω στην εκμάθηση και στα προβλήματα που θα βρω μπροστά μου;

Θα ήθελα να ακούσω απόψεις σχετικές με το αντικείμενο (όχι μόνο με λογισμικό).

Ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 04 Φεβ 2013 22:49

Δεν έχει ασχοληθεί κανείς;

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από PanosIlio » 05 Φεβ 2013 12:00

καλημέρα,

Τώρα είδα το topic.

Καταρχάς μπορείς να ξεκινήσεις από αυτό το άρθρο http://en.wikipedia.org/wiki/E-learning το οποίο είναι αρκετά κατατοπιστικό ως προς το τι είναι e-learning.

Η ερώτηση "Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;" είναι λίγο γενική και χωρίς συγκεκριμένη απάντηση, και κατά τη γνώμη μου είναι τελείως λάθος ερώτηση καθώς το e-Learning δεν είναι Hosting και δεν μπορεί κάποιος να το θεωρήσει/πουλήσει/αγοράσει ως υπηρεσία, είναι συνδυασμός δεκάδων πραγμάτων, αν διαβάσεις το άρθρο νομίζω θα συμφωνήσεις.

Προς χάριν της συζήτησης όμως θα το χρησιμοποιήσω.

Κάποιος μπορεί να εννοεί δεκάδες πράγματα όταν αναφέρεται σε κάτι τέτοιο.

Τα σημαντικά είναι το εκπαιδευτικό υλικό και το περιβάλλον στο οποίο φιλοξενείται αυτό.

Αυτά τα 2 θα σε οδηγήσουν και στο τι εργαλεία θα χρησιμοποιήσεις 1) για να φιλοξενήσεις το εκπαιδευτικό υλικό, και 2) τι εργαλεία θα χρησιμοποιήσεις για να δημιουργήσεις το εκπαιδευτικό υλικό.

Το περιβάλλον έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με τον τρόπο πρόσβασης των εκπαιδευομένων στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, Internet? Intranet? CD? κτλ έχει να κάνει με το αν θες ή όχι να υπάρχει παρακολούθηση/αξιολόγηση των εκπαιδευομένων και του προγράμματος, πως θες να είναι η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτή/εκπαιδευομένων, των εκπαιδευομένων μεταξύ τους, σύγχρονη/ασύγχρονη κτλ δεκάδες πράγματα δηλαδή.

Το εκπαιδευτικό υλικό από την άλλη έχει να κάνει με αυτό που λέει η φράση αλλά αυτά που πρέπει να δεις εδώ είναι καταρχάς το γεγονός πως 1) πρέπει να πληρεί κάποιες προϋποθέσεις/κανόνες για να θεωρηθεί σωστό/δομημένο ως εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό, και 2) θα πρέπει να δεις τι θα περιλαμβάνει (τεχνικά εννοώ), video-flash-ήχο-γραφικά κτλ για να δεις πως θα το δημιουργήσεις.
Το 1 αφορά πιο πολύ στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικό υλικού (σκοπός, στόχοι, λέξεις κλειδιά, κείμενα κτλ) και το 2 στην υλοποίηση/δημιουργία/φιλοξενία/πρόσβαση.

Όλα αυτά είναι θεωρητικά, σημαντικά μεν αλλά δεν είναι τα μόνα δε.

Πρέπει να δεις και που απευθύνεσαι, σε Εταιρία ή σε Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, διαφορετικές ανάγκες σε κάθε περίπτωση. Πέρα από αυτά που περιέγραψα παραπάνω όσον αφορά το εκπαιδευτικό περιεχόμενο, το περιβάλλον μπορεί να διαφέρει αναλόγως και ποιος είναι ο "πελάτης", δηλαδή ένα ΑΕΙ ή μια Εταιρία.

Αυτά τα παραπάνω μπορείς να τα θεωρήσει κάποιος σαν "υπηρεσίες e-learning" μόνο που αυτά είναι μόνο κάποια λίγα πράγματα.

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
nikosdimos
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007 17:07

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από nikosdimos » 09 Φεβ 2013 19:12

Καλησπέρα! Χωρίς να είμαι ειδικός στην τηλεκπαίδευση, αλλά έχοντας δουλέψει με τέτοια συστήματα και απ' την πλευρά του χρήστη (φοιτητής) και απ' την πλευρά του διαχειριστή υλικού που ανέβαινε σε τέτοια συστήματα θα ήθελα να σου εκθέσω την γνώμη μου και ελπίζω να λυθούν κάποιες απορίες σου.

1η Ερώτηση
Είμαι σε αναζήτηση να δω πώς λειτουργούν αυτά τα προγράμματα (LMS) και τι χαρακτηριστικά προσφέρουν.

Από Wikipedia: "LMS:is a software application for the administration, documentation, tracking, reporting and delivery of education courses or training programs."[/quote]

Δηλαδή είναι πακέτα λογισμικού που υποβοηθούν την εκπαιδευτική διαδικασία.
  • centralize and automate administration
  • use self-service and self-guided services
  • assemble and deliver learning content rapidly
  • consolidate training initiatives on a scalable web-based platform
  • support portability and standards
  • personalize content and enable knowledge reuse
2η Ερώτηση
Μου είπαν ότι το moodle είναι ένα πρόγραμμα με πολλές δυνατότητες και μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες. Έχει ασχοληθεί κανείς γενικά με τέτοιου είδους υπηρεσίες;

Όπως σου απάντησε και ο PanosIlio πιο πάνω είναι δύσκολο να πεις αν έχεις ασχοληθεί με υπηρεσίες e-learning γενικά λόγω της ευρύτητας του πεδίου. Δηλαδή κάποιος μπορεί να έχει ασχοληθεί με δημιουργία υλικού (διαφάνειες, διαμόρφωση σημειώσεων, δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού,...) με διαχείριση των συστημάτων που "ζούνε" τέτοιου είδους υπηρεσίες (server configuration, databases, file storage). Επίσης μεγάλο είναι και το κομμάτι της μελέτης ενός πλάνου μαθήματος που θα αξιοποιήσει τις δυνατότητες τέτοιων συστημάτων.

3η Ερώτηση
Μέχρι πού μπορούν να φτάσουν οι δυνατότητες των προγραμμάτων αυτών;

Οι δυνατότητες των LMS φτάνουν μέχρι εκεί που μπορεί να σταματήσει η φαντασία αυτού που σχεδιάζει το μάθημα, και εκεί που τελειώνουν οι δυνατότητες ενός προγραμματιστή να υλοποιήσει τυχόν νέες δυνατότητες που χρειάζονται (αν και για αυτό μια λύση είναι η πρόσληψη ενός άλλου!).

Για παράδειγμα, ας πούμε πως έχεις ένα μάθημα σε μια σχολή (δεν έχει σημασία η βαθμίδα) και θες να φτιάξεις ένα τεστ το οποίο βαθμολογείται αυτόματα, οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής και σε κάθε εξεταζόμενο οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις αυτών εμφανίζονται με τυχαία σειρά αντίστοιχα. Αυτό μπορείς να το κάνεις με το Moodle για παράδειγμα. Και για να το πας πιο πέρα θα μπορούσες να δημιουργήσεις μια τράπεζα ερωτήσεων και οι ερωτήσεις για τεστ να προέρχονται από εκεί.

4η Ερώτηση
Αξίζει να χρησιμοποιήσω κάτι έτοιμο, ή είναι καλύτερα να χρησιμοποιώ σελίδες με δικό μου κώδικα; Δηλαδή, θα γλιτώσω χρόνο ή θα τον αναλώσω στην εκμάθηση και στα προβλήματα που θα βρω μπροστά μου;


Εγώ πιστεύω πως αν θες να κάνεις ολοκληρωμένη χρήση ενός τέτοιου συστήματος, και όπως είπε και ο PanosIlio να μπορείς να αξιολογήσεις πολλές πτυχές του συστήματος, είναι πιο εύκολο να ακολουθήσεις μια έτοιμη λύση παρά να ξεκινήσεις να κατασκευάζεις ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα απ' την αρχή. Το Moodle προσωπικά πιστεύω θα ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες σου.

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 11 Φεβ 2013 10:19

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο!
Σωστά είπατε, το έθεσα σε μία γενική βάση, καθότι δε γνωρίζω συγκεκριμένα πράγματα. Είχα διαβάσει από το wikipedia (αλλά και σε άλλες σελίδες) αρκετά πράγματα και επειδή ήθελα να μου πει κάποιος πιο συγκεκριμένα πράγματα είπα να απευθυνθώ εδώ.

Έχω καταλήξει ότι τα προγράμματα αυτά προσφέρουν τρομερές δυνατότητες και από άποψη Διαχειριστή, αλλά και από άποψη Χρήστη. Όπως κατάλαβα, μπορείς να ανεβάζεις (σχεδόν) ό,τι υλικό θέλεις σε μία συγκεκριμένη δομή που έχει προκαθοριστεί από το Διαχειριστή.

Έχω κάποιες απορίες επιπλέον, αν μπορούσατε να τις απαντήσετε.
Ποιο πρόγραμμα θεωρείτε ότι είναι επαρκές για έναν εκπαιδευτικό ή ερευνητικό σκοπό;

Ξέρετε αν τα προγράμματα επιτρέπουν παράλληλα σύγχρονη και ασύγχρονη παρακολούθηση ή πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλο πρόγραμμα για κάθε περίπτωση ξεχωριστά;

Και μία ερώτηση "σχετική" και γενικής φύσεως: Πόσο χρόνο χρειάζεται η εκμάθηση και εγκατάσταση/παραμετροποίηση ενός τέτοιου λογισμικού (θεωρώντας ότι υπάρχει μία πολύ καλή εξοικείωση με τον προγραμματισμό και τα CMS);

Σας ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
PanosIlio
Honorary Member
Δημοσιεύσεις: 2461
Εγγραφή: 20 Σεπ 2005 14:21
Τοποθεσία: Δραπετσώνα
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από PanosIlio » 11 Φεβ 2013 16:25

Ποιο πρόγραμμα θεωρείτε ότι είναι επαρκές για έναν εκπαιδευτικό ή ερευνητικό σκοπό;
Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ το Moodle, αυτό ξέρω. Επίσης το e-Class http://www.openeclass.org/ χρησιμοποιείται από πάρα πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα, και αυτό open source είναι. Αλλά εγώ ξέρω και προτείνω το Moodle, το e-Class δεν μπορώ να το προτείνω μόνο για έναν λόγο, δεν το έχω δουλέψει για να μπορώ να πω πως είναι κακό ή καλό, ξέρω όπως πως χρησιμοποιείται πολύ.
Ξέρετε αν τα προγράμματα επιτρέπουν παράλληλα σύγχρονη και ασύγχρονη παρακολούθηση ή πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλο πρόγραμμα για κάθε περίπτωση ξεχωριστά;
Αν με το παραπάνω εννοείς κάτι σαν τηλεδιάσκεψη τότε χρειάζεσαι κάποιο άλλο σύστημα για να γίνει αυτό, πχ με το Moodle παίζει και κουμπώνει πολύ καλά το ΒΒΒ http://www.bigbluebutton.org/, επίσης open source, αυτό το ξέρω από τη πλευρά του χρήστη, δεν το έχω εγκαταστήσει πουθενά και δεν γνωρίζω πολλά από τη διαχείρισή του. Αλλά σαν χρήστης είχα καλή εμπειρία.
Πόσο χρόνο χρειάζεται η εκμάθηση και εγκατάσταση/παραμετροποίηση ενός τέτοιου λογισμικού (θεωρώντας ότι υπάρχει μία πολύ καλή εξοικείωση με τον προγραμματισμό και τα CMS);
Εξαρτάται ποιος θα μάθει τι και σε τι βάθος :lol: Δηλαδή δεν χρειάζεται κάποιος να έχει γνώσεις προγραμματισμού για να δημιουργήσει και να διαχειριστεί ένα course (και όλα τα παρελκόμενα - εκπαιδευτικό υλικό) μέσα στο Moodle (που αυτό από μόνο του μπορεί να είναι πάρα πολύ δουλειά), το κάνει και κάποιος με βασικές γνώσεις χειρισμού H/Y. Από την άλλη, για τη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού κάποιος αν ξέρει HTML ή Flash (παραδείγματα είναι αυτά) δεν θα είναι άσχημα. Αν δεν ξέρει και ξέρει μόνο το γνωστικό αντικείμενο συνεργάζεται με κάποιον που ξέρει και δημιουργεί το υλικό ή χρησιμοποιεί τρίτα προγράμματα που το παραγόμενο αποτέλεσμα είναι συμβατό με SCORM (http://en.wikipedia.org/wiki/Sharable_C ... ence_Model) το οποίο αυτό θα το πάρει κάποιος άλλος και θα το βάλει στο Moodle κτλ.

Μια ομάδα μπορεί να απαρτίζεται από 10 άτομα ή από 1 άτομο. Εξαρτάται πάντα από τους πόρους που μπορεί να διαθέσει κάποιος.
Εικόνα

Friendship often ends in love; but love in friendship - never.

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 11 Φεβ 2013 19:00

Άριστα!!!
Σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες Πάνο!

Θα ξεκινήσω να στήνω κάποια δοκιμαστικά, να δω πώς λειτουργούν οι πλατφόρμες αυτές. Φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες και όπως καταλαβαίνω αποτελούν μεγάλο πεδίο. Το καλό με το moodle είναι ότι έχει υποστήριξη μέσα από το forum... Το e-class φαίνεται πιο απλοποιημένο, αλλά εξίσου ενδιαφέρον.
Και αυτό το BBB, όλα τα λεφτά!

Και πάλι ευχαριστώ.

Άβαταρ μέλους
nikosdimos
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007 17:07

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από nikosdimos » 11 Φεβ 2013 22:53

Σωστός ο Πάνος, το είχα ξεχάσει το BigBlueButton.

Αυτό σου δίνει τη ευχέρεια να κάνεις live videoconferencing με τους «μαθητές» να κάνεις share περιεχόμενο και σου δίνει την δυνατότητα να ζωγραφίσεις σε μια επιφάνεια σαν «πίνακα» την ώρα της διάλεξης.

Θα σου πρότεινα και 'γω να ασχοληθείς με το Moodle αν θες αν δεις πως δουλεύουν τέτοιου είδους συστήματα. Περισσότερο λόγω του ότι μπορείς να βρεις αρκετά εύκολα υποστήριξη για το Moodle online.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από cdhyper » 11 Φεβ 2013 23:25

Σκέφτομαι να αναπτύξω κάτι σχετικό γιατί ρε παιδιά αυτές οι εφαρμογές και το bluebutton να πούμε θέλει e-learning για να μάθει ο χρήστης να χρησιμοποιεί αυτό το e-learning. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν σκέφτονται απλά και τα κάνουν όλα λες και οι χρήστες είναι developers. Άχρηστα παραθυράκια εδώ κι εκεί. Καλύτερα να τους μαζεύεις σε έναν χώρο να κάνουν κανονικό μάθημα από το να χρησιμοποιούν τέτοιες εφαρμογές.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
nikosdimos
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007 17:07

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από nikosdimos » 12 Φεβ 2013 00:17

cdhyper το θέμα με αυτές τις εφαρμογές είναι σίγουρα ότι είναι ευρύ το φάσμα τους γιαυτό φαίνονται πολύπλοκες.

Το θέμα είναι κάθε φορά η ομάδα που τις κάνει deploy να καταλάβει τι θέλουν οι χρήστες (καθηγητές, γραμματεία) κάθε φορά να δώσουν στους χρήστες (μαθητές). Αφού γίνει δηλαδή κατανοητό τι features χρειάζονται και τι όχι θα μπορέσει να γίνει μια συγκεκριμένη εκπαίδευση για κάθε ομάδα η οποία δεν πιστεύω πως θα είναι και ότι πιο πολύπλοκο.

Πιστεύω πως επειδή υπάρχει ήδη μια εξοικείωση των περισσότερον σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα με LMS το να μάθουν πλέον να χειρίζονται ένα τέτοιο σύστημα δεν είναι και ότι πιο πολύπλοκο. Βέβαια το βασικότερο πρόβλημα που μπορεί να συναντήσει κάποιον που έχει συνηθίσει σε ένα συγκεκριμένο LMS και όταν ενημερωθεί ότι θα υπάρξει κάποια αλλαγή να φέρει τα πάνω κάτω.

Τώρα όσον αφορά την ανάπτυξη μιας καινούργιας πλατφόρμας εξ' αρχής δεν ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει. Πιστεύω πως σε συμφέρει μόνο αν είναι για large scale εγκατάσταση στα πλαίσια ενός σχολείου/εταιρίας που θέλει να έχει κάποια λίγα συγκεκριμένα features διαθέσιμα. Αν προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τόσο πολύπλοκο όσο το Moodle και άλλα τέτοια συστήματα πιστεύω πως θα καταλήξεις με μια εξίσου πολύπλοκη εφαρμογή στο τέλος.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από cdhyper » 12 Φεβ 2013 00:41

Αυτό ήταν πάντα το θέμα με τις μεγάλες πλατφόρμες. Προσπαθούν να καλύψουν όλες τις περιπτώσεις και το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο.

Το θέμα είναι να δουλεύεις κατά περίσταση και να φτιάχνεις ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 12 Φεβ 2013 00:44

nikosdimos έγραψε:Αν προσπαθήσεις να κάνεις κάτι τόσο πολύπλοκο όσο το Moodle και άλλα τέτοια συστήματα πιστεύω πως θα καταλήξεις με μια εξίσου πολύπλοκη εφαρμογή στο τέλος.
Κι εγώ σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξα, που είμαι άνθρωπος που ό,τι θέλω το φτιάχνω με τα χεράκια μου...
Δεν αξίζει αν δεν έχεις κάποιο μεγαλύτερο στόχο.

Άβαταρ μέλους
cdhyper
Literature Moderator
Δημοσιεύσεις: 9707
Εγγραφή: 23 Ιουν 2001 03:00
Τοποθεσία: Φωτονερόπετρα
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από cdhyper » 12 Φεβ 2013 01:45

Το νόημα του να το φτιάχνεις με τα χεράκια σου είναι να παίρνεις αυτό ακριβώς που θες και χρειάζεσαι.
Σύγκριση τιμών Supermarket: http://www.shopnsave.gr
Νέα Ιταλικα επιπλα κουζινας
Για φιλοσόφους: http://filosofia.gr και http://liantinis.org

Άβαταρ μέλους
changlee
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 13 Φεβ 2005 00:46
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από changlee » 12 Φεβ 2013 09:24

Τεχνολογική Ανάπτυξη (1μ.Χ. - 1975) = Τεχνολογική Ανάπτυξη (1975 - Σήμερα)

Μπορείτε να με βρείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων BLB.gr | Δωρεάν διαφήμιση επιχείρησης

Άβαταρ μέλους
charavge
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: 14 Σεπ 2006 15:47

Έχει ασχοληθεί κανείς με υπηρεσίες e-Learning;

Δημοσίευση από charavge » 12 Φεβ 2013 09:47

cdhyper έγραψε:Το νόημα του να το φτιάχνεις με τα χεράκια σου είναι να παίρνεις αυτό ακριβώς που θες και χρειάζεσαι.
Μαζί σου! Να αξίζει όμως το χρόνο που θα διαθέσεις...

Εγώ πάντα ζυγίζω και βλέπω: αν ο χρόνος που θα μου πάρει να μάθω ένα νέο πρόγραμμα είναι ίδιος με το να φτιάξω ένα δικό μου, εννοείται ότι φτιάχνω ένα δικό μου. Θα είναι όπως το θέλω, δε θα χρειαστεί να σπάσω το κεφάλι μου με τις ιδιαιτερότητες που μεταφέρει κάθε έτοιμο πρόγραμμα και θα πάρω και τη χαρά της δημιουργίας :D.

Αν όμως είναι να γλιτώσω πολλή δουλειά, δε μπαίνω καν στον κόπο. Η ζυγαριά γέρνει προς το έτοιμο.
Εκτός κι αν σαν λύση δε με ικανοποιεί, οπότε είναι μονόδρομος.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα & Διάφορες Συζητήσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης