cmd linux to win8

Είναι δωρεάν, είναι σταθερό, είναι γρήγορο.. ας το γνωρίσουμε και λίγο καλύτερα..

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
tomisCY
Επικοινωνία:

cmd linux to win8

Δημοσίευση από tomisCY » 16 Μαρ 2014 12:52

Γεια!

Εχω το windows8 και δεν θελω να εγκασταστησω το λειτουργικο συστημα στα Linux ή συγκεριμενα τα Ubuntu μαζι με το win8.

Εγω απλα θελω τo command Linux μεσα στο Win8 ωστε να επεξεργαστω τις εντολες, για τις εργασιες μου.

Καμια ιδεα?
Εικόνα

gdimi
Επικοινωνία:

cmd linux to win8

Δημοσίευση από gdimi » 16 Μαρ 2014 13:07

Αυτό που ψάχνεις είναι το cygwin
http://www.cygwin.com/
"We will create a civilization of the Mind in Cyberspace. May it be more humane and fair than the world your governments have made before."

hybridwebs.gr

Άβαταρ μέλους
mechpanos
Honorary Member
Επικοινωνία:

cmd linux to win8

Δημοσίευση από mechpanos » 19 Μαρ 2014 23:40

Υπαρχει και η λυση του virtualbox, οπου μεσα απο τα windows φιλοξενεις εικονικα, οποιοδηποτε λειτουργικο θελεις!
Πύργος θεός Πανηλειακός!!

afrejt

Re: cmd linux to win8

Δημοσίευση από afrejt » 30 Μαρ 2020 21:47

Thank you for the read. Honestly you covered the topic and broadly examined all
areas. If i was to write this i would have done a few things differently myself but you have definitely inspired me to get into the world of blogging. Thanks heaps for the post i really appreciate it. Have a good day and keep blogging Pleasant short article, thanks to the details. It is very comprehensive data
Read More Here ou can spend a lot of money and time but not get the right result. But the site also has a quick search feature, so if you need to find someone for one evening, then you can use it.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Linux Guide”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες