Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Σχόλια από τον χώρο του Web Design, Web Development.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
georgiougeorgios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2012 15:02
Επικοινωνία:

Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Δημοσίευση από georgiougeorgios » 23 Μαρ 2013 11:49

Μπορεί να θες να πουλήσεις ένα βιβλίο, να προωθήσεις την δουλειά σου, να πουλάς ένα και μόνο προϊόν, μπορεί να έχεις ένα ολόκληρο e-shop με εκατοντάδες προϊόντα ή μπορεί απλά να έχεις μια ιστοσελίδα(ή ένα blog) και να παρουσιάζεις τα προϊόντα και τι υπηρεσίες κάποιου τρίτου κερδίζοντας από αυτόν χρήματα(affiliate marketing).

Ότι και αν προσπαθείς να πετύχεις από τα παραπάνω η πραγματικότητα είναι ότι αν δεν το κάνεις με τον σωστό τρόπο, αν δεν γνωρίσεις την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις, τα βασικά χαρακτηριστικά μιας σελίδας που έχει σκοπό την πώληση και την προώθηση ενός προϊόντος(ή μιας υπηρεσίας) είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι επισκέπτες θα έρχονται, θα βλέπουν και θα φεύγουν, χωρίς να πραγματοποιήσουν την επιθυμητή για σένα ενέργεια(να αγοράσουν, να δώσουν το mail τους, να κάνουν κλικ σε ένα σύνδεσμο που θα τους προτείνεις)

Ένα από τα βασικότερα στοιχεία που κάνει κάποιον που ασχολείται με μια online επιχείρηση να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, είναι το να γνωρίζει τον τρόπο που θα πρέπει να δημιουργήσει μια σελίδα η οποία παρουσιάζει ένα προϊόν(ή υπηρεσία).
Η καλή σελίδα είναι ικανή να εκτοξεύσει τα ποσοστά των πωλήσεων σου(αυτό σημαίνει πολλά χρήματα) .

Αντίθετα μια κακή σελίδα πώλησης μπορεί να "διώχνει" τον ένα επισκέπτη μετά τον άλλο ακόμα και το προϊόν σου είναι πραγματικά καλό(ο επισκέπτης δεν μπορεί να το γνωρίσει αυτό, εσύ είσαι υπεύθυνος να του το πεις, να του το δείξεις )

Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι μια σελίδα έχει ως στόχο την πώληση ενός βιβλίου το οποίο κοστίζει 50 ευρώ. Η ιστοσελίδα είχα συνολικές επισκέψεις μέσα σε ένα μήνα 1000 άτομα και έγιναν συνολικά 5 πωλήσεις, άρα η σελίδα έχει ποσοστό πώλησης 0,5% και τα συνολικά κέρδη είναι250 ευρώ. Είναι ένα κακό ποσοστό πώλησης, και η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν πολλοί που δεν καταφέρνουν να το ξεπεράσουν.

Για σκέψου αυτή η σελίδα από αύριο να έφτανε το 2% ποσοστό πώλησης. Σε πληροφορώ ότι είναι ένα απολύτως εφικτό ποσοστό. Με ακριβώς τους ίδιους επισκέπτες(1000), με ακριβώς το ίδιο προϊόν, θα έβγαζε 4 φορές περισσότερα χρήματα(20 πωλήσεις= 1000 ευρώ)
Μήπως λοιπόν να σταματήσεις να σκέφτεσαι μόνο το πως θα καταφέρεις να στείλεις στην σελίδα σου περισσότερο κόσμο και να αρχίζεις να ενδιαφέρεσαι για το πώς θα πείσεις περισσότερους από τους επισκέπτες της σελίδας σου να ακολουθήσουν αυτό που τους προτείνεις? Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

Τα βασικά χαρακτηριστικά μιας καλής σελίδας πώλησης

Για να σε βοηθήσω στην προσπάθεια σου να φτιάξεις(ή να διορθώσεις)μια σελίδα που πουλάει ή προωθεί ένα προϊόν, μια υπηρεσία θα σου παρουσιάσω συνοπτικά και στην συνέχεια αναλυτικά όλα εκείνα τα στοιχεία που αποδεδειγμένα θα ανεβάσουν κατακόρυφα τα ποσοστά σου και θα σου δώσουν την ευκαιρία να πολλαπλασιάσεις τα χρήματα που θα κερδίσεις.

1. Τίτλος σελίδας πώλησης(headline)
2. Απλό Design σελίδας και ταυτόχρονα επαγγελματικό
3. Εφαρμογή του κανόνα A.I.D.A : attention, interest,
desire, action
4. Φωτογραφίες του προϊόντος
5. Μην προσπαθείς να πουλήσεις προϊόν, προσπάθησε να πουλήσεις μια λύση
6. Τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας
7. Προσπάθησε να μιλήσεις στην γλώσσα του επισκέπτη
8. Δείξε γιατί το προϊόν σου ξεχωρίζει από κάποια άλλα παρόμοια
9. Παρουσίασε σχόλια ανθρώπων που τα αγοράσανε και έμειναν ευχαριστημένοι
10. Ο επισκέπτης πρέπει να νιώσει ασφάλεια
11. Πρόσφερε εξυπηρέτηση πελατών(τηλέφωνο, mail, διεύθυνση)
12. Πρόσφερε εγγύηση για το προϊόν σου
13. Δείξε ότι αν κάποιος το πάρει σήμερα θα έχει έχτρα οφέλη]
14. Δώσε κάτι σαν έχτρα δώρο
15. Ξεκάθαροι τρόποι πληρωμής
16. Μην περιμένεις τον επισκέπτη από μόνο του να προχωρήσει σε μια ενέργεια(πχ αγορά) από μόνος του, πες του το εσύ
17. Χρησιμοποίησε συναισθηματικές λέξεις όσο μπορείς
18. Πείσε τους ότι το προϊόν σου αξίζει τα χρήματα τους

Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις όλα τα παραπάνω στοιχεία. Κάποιες φορές απλά δεν μπορείς να το κάνεις. Εξαρτάτε τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις από μια συγκεκριμένη σελίδα. Τα παραπάνω μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μια σελίδα που πουλάει ή προωθεί ένα προϊόν(ή υπηρεσία)

Πρέπει να φαίνεσαι επαγγελματίας
Η πρόχειρη σχεδίαση θα κάνει πολλούς να απομακρυνθούν αμέσως από την σελίδα σου. Θα πιστέψουν με την μια ότι στην συγκεκριμένη σελίδα δεν πρόκειται να βρουν κάτι σοβαρό, κάτι που να τους ενδιαφέρει και δεν θα μπουν καν στον κόπο να διαβάσουν το περιεχόμενο.

Η σελίδα σου θα πρέπει να είναι επαγγελματική. Αν δεν έχεις τις γνώσεις για να το κάνεις τότε θα πρέπει να προσλάβεις κάποιον ειδικό. Βέβαια υπάρχει πάντα η λύση της αγοράς κάποιου έτοιμου tempate. Δεν θα σου κοστίσει πολύ. Μπορείς να βρεις έτοιμα template προς αγορά με 10-20 ευρώ. Στην συνέχεια θα πρέπει να επεξεργαστείς λίγο αυτό το template και να το διαμορφώσεις σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες(να προσθέσεις τις φωτογραφίες σου, τα κείμενα σου, κλπ)


Για αυτούς που φτιάχνουν μια σελίδα πώλησης σε ένα blog(blogger):

Καλό θα είναι και εσείς που έχετε κάποιο blog το οποία το δημιουργήσατε με το www.blogger.com να αλλάξετε το αρχικό template σας και να βάλετε κάποιο πιο επαγγελματικό.

Πρέπει να διατηρήσεις το design σου απλό

Το design σου θα πρέπει να είναι επαγγελματικό αλλά και απλό. Μην το υπέρ-φορτώσεις. Δεν χρειάζονται πολύ έντονα χρώματα, θα κουράσεις το μάτι του επισκέπτη

πλοήγηση του χρήστη μέσα στην σελίδα

Αυτό το σημείο είναι πάρα πολύ σημαντικό!! Έχω δει πάρα πολλές σελίδες που δεν έχουν προσέξει καθόλου το θέμα της πλοήγησης μέσα στην σελίδα. Ο χρήστης δεν έχει καμία διάθεση να κάθεται να ψάχνει. Μην τον αναγκάζεις να το κάνει. Θα τον τσαντίσεις. Αν σε κάποιο σημείο θέλεις να τον στείλεις σε κάποια άλλη σελίδα(τρόποι πληρωμής, συχνές ερωτήσεις, επικοινωνία) κάνε το με καθαρό τρόπο. Μπορείς να φτιάξεις ένα κουμπί(το κόκκινο δουλεύει καλύτερα) ή να χρησιμοποιήσεις κάποιο βελάκι.

Ο τίτλος(επικεφαλίδα) της σελίδας πώλησης

Όσο και να σου φανεί περίεργο, ο τίτλος της σελίδας σου είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ολόκληρης της σελίδας πώλησης. Μια μικρή αλλαγή στον τίτλο είναι ικανή να προκαλέσει μια τεράστια αύξηση(ή μείωση) των πωλήσεων σου.(Το ξέρω ότι σου φαίνεται υπερβολικά, αλλά πίστεψε με, ισχύει).

Μιλώντας για ιστοσελίδες πρέπει να σου επισημάνω κάτι πάρα πολύ σημαντικό: Από την στιγμή που κάποιος επισκέπτης φτάσει στην ιστοσελίδα σου έχεις στην διάθεση σου πολύ λίγα δευτερόλεπτα για να καταφέρεις να του τραβήξεις την προσοχή(5-10 δευτερόλεπτα).
Σκεφτόμενος ότι το πρώτο πράγμα που θα δει ο επισκέπτης είναι ο τίτλος σου, νομίζω ότι αρχίζεις να καταλαβαίνεις το πόσο σημαντικό στοιχείο είναι. Ο τίτλος σου πρέπει να ξεχωρίζει και να τραβάει την προσοχή.


Πώς να ξεκινήσεις έναν τίτλο.

1. Προσοχή!!(και μετά ο τίτλος σου)
2. Μάθε πώς να…….
3. Ανακάλυψε……..
4. Ερώτηση(τι, που, πότε)
5. Πώς να…..

Παραδείγματα

o Προσοχή!! Σε αυτή την σελίδα πρόκειται να ανακαλύψεις μυστικά για γυναίκες που το 99%των αντρών αγνοεί
o Μάθε πως έχασα 5 κιλά μέσα σε 1 μήνα χωρίς να κάνω ούτε μια μέρα δίαιτα
o Πότε ήταν η τελευταία φορά που κατάφερες να ξεπεράσεις τα όρια σου?


Λέξεις που πρέπει να χρησιμοποιείς μέσα στις επικεφαλίδες σου


o Μοναδικό/η/ος,
o Εγγυημένα/ο/ος
o Εύκολα/ο/ος
o Μυστικά/ο
o Σίγουρα/ος/ο


Ο τίτλος σου θα πρέπει να τραβάει την προσοχή, να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να απαντάει σε 2 ερωτήματα:

Τι είναι αυτό?
Τι έχει εδώ για μένα?


Το κυρίως περιεχόμενο της σελίδας σου


Μια αλήθεια: Ο επισκέπτης δεν ενδιαφέρεται για σένα!! Σου φαίνεται λίγο σκληρό ε? Αυτή είναι η αλήθεια. Ο επισκέπτης είναι στην σελίδα σου γιατί τον ενδιαφέρει κάτι. Πιθανόν να έχεις μια πληροφορία που χρειάζεται, πιθανόν να έχεις κάποιο προϊόν που να μπορεί να λύσει το πρόβλημα του.
Ότι και να ισχύει, ένα πράγμα δεν πρέπει να κάνεις: Να σπαταλάς τον χρόνο του. Αυτό ο επισκέπτης δεν το συγχωρεί. Θα πατήσει το κουμπί του ποντικιού του και θα φύγει μακριά.



A.I.D.A : attention, interest, desire, action


Το περιεχόμενο σου θα πρέπει να είναι γραμμένο έτσι ώστε να προκαλεί στον αναγνώστη τα 4 παραπάνω. Στην αρχή(τίτλος) θα πρέπει να καταφέρεις να κερδίσεις την προσοχή. Αυτό θα το καταφέρει ο τίτλος σου.

Στην συνέχεια θα πρέπει γρήγορα να καταφέρεις να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του επισκέπτη(κυρίως στις πρώτες 2-3 παραγράφους). Το αμέσως επόμενο στάδιο είναι να δημιουργήσεις την επιθυμία για το προϊόν. Πρέπει να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του ότι αυτό που του προσφέρεις, το χρειάζεται, θα τον βοηθήσει, θα λύσει το πρόβλημα του, θα του προσφέρει ευχαρίστηση.

Τέλος, όταν πια ο επισκέπτης σου έχει φτάσει στο στάδιο της επιθυμίας για κάτι που έχεις, έρχεται η ώρα να αναλάβει δράση(να προχωρήσει σε αγορά, η να κάνει κλικ στον σύνδεσμο που του προτείνεις, ή να συμπληρώσει κάποια φόρμα εγγραφής).


Οι πρώτες 2-3 παράγραφοι της σελίδας είναι ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία. Μπες κατευθείαν στο θέμα, μην σπαταλήσεις τον χρόνο του επισκέπτη γιατί το πιθανότερο είναι να μην μπει στην διαδικασία να διαβάσει το υπόλοιπο περιεχόμενο της σελίδας σου.

Οι ιστορίες:

Οι ιστορίες είναι ένας πολύ καλός τρόπος να κάνεις τον επισκέπτη σου έρθει κοντά σου. Προσπάθησε να δημιουργήσεις ένα χαρακτήρα μιας ιστορίας που ο επισκέπτης σου να μπορεί να νιώσει οικείος μαζί του. Την ίδια στιγμή θα νιώσει σαν να σε ξέρει καλύτερα, θα φτάσει πιο κοντά στο να σε εμπιστευτεί

Ο τρόπος που "Μιλάς"

Προσπάθησε να γράφεις το περιεχόμενο σου όπως θα μίλαγες σε κάποιο φίλο σου. Χρησιμοποίησε ενικό πρόσωπο και δημιούργησε ερωτήματα έτσι ώστε ο επισκέπτης σου να μπαίνει στην διαδικασία να απαντάει την ώρα που διαβάζει το κείμενο.

Πόνος

Ας υποθέσουμε ότι θες να προωθήσεις ένα βιβλίο που έχει σχέση με δίαιτα. Ο επισκέπτης σου έρχεται στην ιστοσελίδα του γιατί μάλλον τον ενδιαφέρει να λύσει ένα πρόβλημα που έχει, τα παραπάνω κιλά. Πριν του δείξεις την λύση(το προϊόν δηλαδή) πρέπει οπωσδήποτε να του τονίσεις το πρόβλημα. Να του θυμίσεις για πιο λόγο έχει έρθει στην σελίδα σου. Να του πεις ότι τον ενοχλεί πολύ που έχει αυτά τα παραπάνω κιλά, να του πεις ότι αν δεν λύσει το πρόβλημα του δεν θα αισθανθεί χαρούμενος.

Φόβος

Ο σκοπός μας είναι ο επισκέπτης να πραγματοποιήσει μια επιθυμητή ενέργεια. Σωστά? Μήπως να τον σπρώξεις λίγο προς αυτήν την κατεύθυνση? Μήπως να του τονίσεις ότι η ευκαιρία είναι τώρα μπροστά του και πρέπει να δράσει αμέσως?
Τι θα έλεγες να του πεις ότι το προϊόν δεν θα βρίσκεται εκεί για πάντα? Ότι υπάρχουν περιορισμένα αντίτυπα?

Μπορείς να του ξεκαθαρίσεις ότι το προϊόν για μερικές μέρες ακόμα θα βρίσκεται σε μια εκπτωτική τιμή. Βλέπεις? Υπάρχουν πολλοί τρόποι

Σπρώξε τον επισκέπτη ώστε να πατήσει το κουμπί της αγοράς

Μην περιμένεις ο επισκέπτης από μόνος του να βρει τι πρέπει να κάνει για να πραγματοποιήσει την επιθυμητή για σένα ενέργεια. Δείξε του τι πρέπει να κάνει. Πες το του καθαρά.
"Πάτα αμέσως το παρακάτω κουμπί και απέκτησε τώρα το βιβλίο"

Παρουσίασε το προϊόν σου:

Παρουσίασε όσο καλύτερα μπορείς τα οφέλη που θα έχει κάποιος αν αγοράσει αυτό που του προσφέρεις. Με ποιον τρόπο θα λύσει το πρόβλημα τους? Γιατί αξίζει να το αγοράσουν? Τι παραπάνω έχει από τα υπόλοιπα παρόμοια προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά? Ο επισκέπτης θα πρέπει να μπορεί να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα

Ασφάλεια

Ο επισκέπτης σου θα πρέπει να νιώσει ασφαλής. Θα πρέπει να πεισθεί ότι δεν πρόκειται να τον κοροιδεύσεις. Είσαι ένα αληθινό πρόσωπο, δεν είσαι κάποιος που θα του πάρει τα χρήματα και θα εξαφανιστεί.

Βάλε στην σελίδα σου ένα τηλέφωνο σε περίπτωση που κάποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου, Τοποθέτησε σε εμφανές μέρος το mail σου ώστε να μπορεί κάποιος να σου στείλει και να σε ρωτήσει κάτι για το προϊόν. Εγγυήσου το γεγονός ότι η μέθοδος πληρωμής είναι ασφαλής και αξιόπιστη, ενημέρωσε τον ότι τα στοιχεία δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για κανένα άλλο σκοπό.

Οι τρόποι πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής θα πρέπει να είναι απολύτως εμφανές σημείο. Θα πρέπει να εξηγήσεις απλά και αναλυτικά με ποιον τρόπο μπορεί κάποιος να αποκτήσει το προϊόν.

Μορφοποίηση κειμένου

Μην δυσκολεύεις την ζωή του επισκέπτη σου. Τα κείμενα σου θα πρέπει να διαβάζονται εύκολα. Κράτα τις παραγράφους σου μικρές(3-4 γραμμές). Άφηνε κενά, προσπάθησε το κείμενο να μην κουράζει το μάτι.

Bold(έντονα γράμματα)

Χρησιμοποίησε το bold με σύνεση. Τόνισε με αυτό μόνο τα σημαντικά σημεία του κειμένου σου. Μην το παρακάνεις, θα κουράσεις τον αναγνώστη

Χρωματισμοί κειμένου.

Μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις για να κάνεις κάποιο σημείο να ξεχωρίσει, όμως και εδώ μην το παρακάνεις, μόνο στα σημεία που είναι απολύτως απαραίτητο.

Οφέλη του προϊόντος(περιεχόμενα για κάποιο βιβλίο)

Τα οφέλη του προϊόντος σου θα πρέπει να ξεχωρίζουν.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις λίστα:
o aaa
o bbb
o ccc
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αρίθμηση:

1. aaaa
2. bbb
3. ccc


Αν πρόκειται για κάποιο προϊόν, οι φωτογραφίες είναι απαραίτητες. Αν το προϊόν είναι βιβλίο, είναι απαραίτητο να τοποθετήσεις μια φωτογραφία με το εξώφυλλο του βιβλίου και μερικές φωτογραφίες από αποσπάσματα του βιβλίου

Αν πρόκειται για κάποιο άλλο προϊόν καλό είναι να υπάρχουν φωτογραφίες που να το δείχνουν από πολλές οπτικές γωνίες.

Τα σχόλια αυτών που έχουν αγοράσει

Τα σχόλια των πελατών είναι κατά την γνώμη μου ένα στοιχείο που δεν πρέπει με τίποτα να λείπει από μια σελίδα πώλησης. Σκέψου τον εαυτό σου, όταν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις ας πούμε ένα βιβλίο, δεν κοιτάς πάντα τι έχουν πει κάποιοι που το αγόρασαν πριν από εσένα? Δεν είναι σημαντικό στοιχείο που θα σε βοηθήσει να πάρεις την απόφαση να το αγοράσεις? Φυσικά και είναι.

Τα καλά σχόλια των πελατών είναι το τελευταίο σημείο πριν από την απόφαση για την αγορά ενός προϊόντος. Σου δημιουργούν την ασφάλεια ότι το προϊόν αξίζει, το έχουν αγοράσει και άλλοι και έχουν μείνει απόλυτα ευχαριστημένοι.

Άβαταρ μέλους
prl
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Δεκ 2010 10:38

Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Δημοσίευση από prl » 31 Μαρ 2013 15:42

Πολύ χρήσιμες συμβουλές . Προσωπικά πιστεύω ότι επιπλέων θέλει και marketing έξω από το web desing

georgiougeorgios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2012 15:02
Επικοινωνία:

Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Δημοσίευση από georgiougeorgios » 02 Απρ 2013 08:12

prl έγραψε:Πολύ χρήσιμες συμβουλές . Προσωπικά πιστεύω ότι επιπλέων θέλει και marketing έξω από το web desing
Ευχαριστώ. Σίγουρα θέλει marketing. δεν χωράει αμφιβολία αλλά πριν το marketing πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι η σελίδα πώλησης αποδίδει.

alou
Script Master
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: 24 Αύγ 2007 19:52
Επικοινωνία:

Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Δημοσίευση από alou » 02 Απρ 2013 08:43

georgiougeorgios έγραψε: Ευχαριστώ. Σίγουρα θέλει marketing. δεν χωράει αμφιβολία αλλά πριν το marketing πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι η σελίδα πώλησης αποδίδει.
Πριν το marketing δεν ξέρεις καν τι θα πει 'αποδίδει'. Αν και το τοποθετούμε λάθος, γιατί τα πάντα γύρω από ένα προϊόν (θα πρέπει να) είναι μέρος του marketing.

Στην πιο απλή του περιγραφή, το marketing αναλύεται σε ένα μίγμα του ίδιου του προϊόντος, της επικοινωνίας του, της τοποθέτησής του και της προώθησής του (4 P's). Ή για κάποιους που κάνουν μια πιο πελατοκεντρική και μάλλον πιο λογική για τα σημερινά δεδομένα προσέγγιση (4 C's), καταναλωτής, κόστος, επικοινωνία και covcenience (δεν το μεταφράζω με τη λέξη ευκολία γιατί χάνει μέρος της σημασίας).

Στο τελευταίο (convenience) έρχονται να απαντήσουν όλα αυτά που αναφέρεις (και άλλα πολλά βέβαια), όμως από μόνο του δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

georgiougeorgios
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2012 15:02
Επικοινωνία:

Πως θα φτιάξω μια πολύ καλή σελίδα πώλησης προϊόντος(sale page)

Δημοσίευση από georgiougeorgios » 02 Απρ 2013 08:56

έχεις δίκιο. Εγώ το έχω τοποθετήσει λάθος. Αυτό που ήθελα να πω παραπάνω είναι ότι πολλές φορές επικεντρωνόμαστε μόνο στο πως θα αυξήσουμε το traffic σε μια σελίδα πώλησης αλλά δεν εξετάζουμε και δεν ψάχνουμε καθόλου το πως θα αυξήσουμε το ποσοστό μετατροπής. Το βοήθημα μου έχει να κάνει κυρίως με αυτό.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Web Usability & Accessibility”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες