Θέλω να ανοίξω Mini Market.Που να ανοίξω?

Ψάχνετε για δουλειά; Καταχωρήστε το βιογραφικό σας εδώ.

Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators

Απάντηση
taxirithma

Δημοσίευση από taxirithma » 28 Φεβ 2014 20:25

Καλησπέρα σε όλη την παρέα του Forum.

Είμαι καθηγητής φυσικής αγωγής , αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχω δουλειά.
Αποφάσισα λοιπόν με λίγες οικονομίες που έχω στην άκρη να ανοίξω ενα Mini Market.
Μένω στην Αθήνα αλλά δεν θα με πείραζε να μετακομίσω και στην επαρχία αν είναι να βρώ ενα καλό σημείο.

Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιες άδειες γειτονιές , η περιοχές γενικότερα που γνωρίζετε , που να μην έχουν ανταγωνισμό και είναι ιδανικές για ενα μεσαίου μεγέθους Mini Market?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

formes

Δημοσίευση από formes » 28 Φεβ 2014 22:47

Φιλε απλα μην το κανεις!

Ξερω 2 ατομα που τα εκλεισαν!

Στις εποχες κρισης που ολοι ψαχνουν τα κουπονια και τις προσφορες απλα δε θα εισαι ποτε ανατγωνιστικος!!!!
Μινι μαρκετ δεν πας να τζιραρεις απο τσιχλες καραμελες και καποτες αλλα απο καθημερινα ψωνια....

Σου κανω και μια ερωτηση την οποια καντην και στη μανα γυναικα αδερφη σου κλπ

Ποσες φορες ψωνισες στη ζωη σου απο μινι μαρκετ;

platongr
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από platongr » 01 Μαρ 2014 09:38

Στο μίνι μάρκετ πουλάς ακριβότερα από το super market.
Άρα ποντάρεις σε σπίτια της γειτονιάς που ξέχασαν να προμηθευτούν κάτι από το σούπερ και σε ημέρες/ώρες που τα υπόλοιπα είναι κλειστά.

Φυσικά πρέπει να είσαι διατεθειμένος να στοκάρεις μέσα τα ΠΑΝΤΑ. Από ξηρούς καρπούς & ποτά, μέχρι αναλώσιμα για υπολογιστές.

Έχω παράδειγμα στην γειτονιά μου παλικάρι που δεν ξέρει τι πάει να πει αργία, ΣΚ, μεσημέρι, βράδυ. Ανοίγει στις 7 το πρωί και κλείνει 11-12 το βράδυ και έχει μέσα ότι μπορείς να φανταστείς. Καμία σχέση η τιμή τους βέβαια, αλλά εκεί ποντάρει και αυτός. Θα μπεις μέσα επειδή τον έχεις ανάγκη.

Αν έχεις τέτοια διάθεση, προχώρα ;)

formes

Δημοσίευση από formes » 01 Μαρ 2014 13:11

Ακριβως οπως τα ειπε ο platongr

Σκλαβια και οχι αποτελεσμα