
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators
- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27668
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
αν τρέχεις για να μας βρεις νέους πελάτες δε πειράζει.. 

Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
τρέχω και για νέους πελάτες που θα είναι live πολύ σύντομα. Η προμήθειες των sub-affiliates υπολογίστικαν και είναι στον λογαριασμό σου.
Επίσης έγιναν και οι πληρωμές
Επίσης έγιναν και οι πληρωμές
- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27668
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
cool! 
τελικά το Σάββατο είναι η καλύτερη μέρα για δουλειά!

τελικά το Σάββατο είναι η καλύτερη μέρα για δουλειά!

Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Θέλω να κάνω μία ερώτηση, και την κάνω δημόσια διότι ίσως ενδιαφέρει και άλλους
στο προφίλ μου-->personal details-->web url
έχω δηλώσει την σελίδα μου
αν θέλω να δηλώσω δεύτερη, τρίτη σελίδα, πώς το κάνω;
στο προφίλ μου-->personal details-->web url
έχω δηλώσει την σελίδα μου
αν θέλω να δηλώσω δεύτερη, τρίτη σελίδα, πώς το κάνω;
- apsuh0s
- Script Master
- Δημοσιεύσεις: 413
- Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 21:38
- Τοποθεσία: Ηράκλειο
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Έχω μια ερώτηση σχετικά με μία καμπάνια που βγήκε πρόσφατα από ένα κατάστημα που είναι powered by skroutzstore.
Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζει ένα κατάστημα, το οποίο έχει ξεκινήσει μια καμπάνια μέσω ενός affiliate network, την περίπτωση ακύρωσης ενός προϊόντος που έχει παραγγείλει ένας χρήστης;
Με ποιο τρόπο μπορεί να αποδείξει ο καταστηματάρχης πως όντως υπήρξε ακύρωση και επομένως το ποσοστό από την την τιμή πώλησης του προϊόντος να μην δοθεί σε αυτούς που σε περίπτωση ολοκλήρωσης της αγοράς το δικαιούνται;
Μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία στη συγκεκριμένη καμπάνια, διότι η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το συγκεκριμένο κατάστημα παρέχει μόνο δύο τρόπους πληρωμής των προϊόντων, μέσω αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης. Αν υπήρχε η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής, μπορώ να αντιληφθώ πως αποδεικνύεται..(αλήθεια... πως;
)
Ένα σενάριο που μου έρχεται στο μυαλό..
Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης ο καταστηματάρχης λαμβάνει τη πρόθεση αγοράς του υποψήφιου πελάτη του και περιμένει από αυτόν την κατάθεση στο λογαριασμό. Τα λεφτά δεν μπαίνουν ποτέ, ο καταστηματάρχης παίρνει τηλέφωνο τον πελάτη και ο τελευταίος του εξηγεί πως το μετάνιωσε. Τι γίνετε με τα ποσοστά?
Και από την άλλη ο καταστηματάρχης πουλάει κανονικά ένα προϊόν αλλά λέει πως ακυρώθηκε και το κάνει συνήθεια εφόσον δεν μπορεί κάποιος να δει την κίνηση του λογαριασμού του.
Επομένως, πως προστατεύεται ο καταστηματάρχης σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας και από την άλλη πως προστατεύονται το δίκτυο και ο webmaster σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης λέει ψέμματα..;
Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζει ένα κατάστημα, το οποίο έχει ξεκινήσει μια καμπάνια μέσω ενός affiliate network, την περίπτωση ακύρωσης ενός προϊόντος που έχει παραγγείλει ένας χρήστης;
Με ποιο τρόπο μπορεί να αποδείξει ο καταστηματάρχης πως όντως υπήρξε ακύρωση και επομένως το ποσοστό από την την τιμή πώλησης του προϊόντος να μην δοθεί σε αυτούς που σε περίπτωση ολοκλήρωσης της αγοράς το δικαιούνται;
Μου δημιουργήθηκε αυτή η απορία στη συγκεκριμένη καμπάνια, διότι η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το συγκεκριμένο κατάστημα παρέχει μόνο δύο τρόπους πληρωμής των προϊόντων, μέσω αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης. Αν υπήρχε η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής, μπορώ να αντιληφθώ πως αποδεικνύεται..(αλήθεια... πως;
Ένα σενάριο που μου έρχεται στο μυαλό..
Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης ο καταστηματάρχης λαμβάνει τη πρόθεση αγοράς του υποψήφιου πελάτη του και περιμένει από αυτόν την κατάθεση στο λογαριασμό. Τα λεφτά δεν μπαίνουν ποτέ, ο καταστηματάρχης παίρνει τηλέφωνο τον πελάτη και ο τελευταίος του εξηγεί πως το μετάνιωσε. Τι γίνετε με τα ποσοστά?
Και από την άλλη ο καταστηματάρχης πουλάει κανονικά ένα προϊόν αλλά λέει πως ακυρώθηκε και το κάνει συνήθεια εφόσον δεν μπορεί κάποιος να δει την κίνηση του λογαριασμού του.
Επομένως, πως προστατεύεται ο καταστηματάρχης σε περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας και από την άλλη πως προστατεύονται το δίκτυο και ο webmaster σε περίπτωση που ο καταστηματάρχης λέει ψέμματα..;
.ninja { color: black; visibility: hidden !important; }
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
@apsuh0s αυτό το οποίο περιγράφεις, δεν είναι πρόβλημα μόνο για το συγκεκριμένο κατάστημα ή για όταν η παραγγελία πληρώνεται μέσο κατάθεσης στην τράπεζα ή αντικαταβολή. Αλλά ουσιαστικά σε οποιαδήποτε παραγγελία. Καθώς ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν εντός 15 ημερών από την αγορά του, βάση της νομοθεσίας.
Σε μία τέτοια περίπτωση ο διαφημιζόμενος θα μπει στην πλατφόρμα και θα ακυρώσει την παραγγελία.
Δεν υπάρχει καμία διασφάλιση - ως προς το τυπικό σκέλος - δηλαδή κάποια επίσημη διαδικασία. Καθώς δεν είναι εφικτό.
Για να σε προλάβω, σου λέω ότι πάντα υπάρχει ο κουτοπόνηρος διαφημιζόμενος που θα το κάνει επίτηδες. Στα 3 χρόνια που εργάζομαι στο affiliate marketing το έχω δει να γίνεται και δεν θα μου προκαλέσει καμία έκπληξη να το δω πάλι.
Το μόνο που μπορεί να πετύχει όμως σε αυτήν την περίπτωση είναι να κερδίσει μερικά χρήματα από παραγγελίες που θα ακυρώσει, μέχρι να ανακαλυφθεί και απλά να καταστρέψει την φήμη του στους affiliates με αποτέλεσμα να μην τον διαφημίζει κανείς. Ένα ποσοστό ακυρώσεων είναι αναμενόμενο και μέχρις ενός σημείου φυσιολογικό. Εάν υπάρχει μεγάλος αριθμός ακυρώσεων, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο.¨
Όμως εδώ οφείλω να πω, ότι έχω δει και affiliates να παραγγέλνουν προϊόντα που μετά επιστρέφουν περιμένοντας – και μάλιστα διαμαρτύρονται κιόλας – γιατί δεν έχουν λάβει προμήθεια.
Σε μία τέτοια περίπτωση ο διαφημιζόμενος θα μπει στην πλατφόρμα και θα ακυρώσει την παραγγελία.
Δεν υπάρχει καμία διασφάλιση - ως προς το τυπικό σκέλος - δηλαδή κάποια επίσημη διαδικασία. Καθώς δεν είναι εφικτό.
Για να σε προλάβω, σου λέω ότι πάντα υπάρχει ο κουτοπόνηρος διαφημιζόμενος που θα το κάνει επίτηδες. Στα 3 χρόνια που εργάζομαι στο affiliate marketing το έχω δει να γίνεται και δεν θα μου προκαλέσει καμία έκπληξη να το δω πάλι.
Το μόνο που μπορεί να πετύχει όμως σε αυτήν την περίπτωση είναι να κερδίσει μερικά χρήματα από παραγγελίες που θα ακυρώσει, μέχρι να ανακαλυφθεί και απλά να καταστρέψει την φήμη του στους affiliates με αποτέλεσμα να μην τον διαφημίζει κανείς. Ένα ποσοστό ακυρώσεων είναι αναμενόμενο και μέχρις ενός σημείου φυσιολογικό. Εάν υπάρχει μεγάλος αριθμός ακυρώσεων, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο.¨
Όμως εδώ οφείλω να πω, ότι έχω δει και affiliates να παραγγέλνουν προϊόντα που μετά επιστρέφουν περιμένοντας – και μάλιστα διαμαρτύρονται κιόλας – γιατί δεν έχουν λάβει προμήθεια.
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
@ckabi δεν χρειάζεται να δηλώσεις όλα σου τα sites, απλά χρησιμοποιείς τα links σε όσα sites θέλεις.
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
μα αν δεν εχω δηλώσει τα sites μου, πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω σε αυτά DirectLinks?Black_Elk έγραψε:@ckabi δεν χρειάζεται να δηλώσεις όλα σου τα sites, απλά χρησιμοποιείς τα links σε όσα sites θέλεις.
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Η χρήση των DirectLinks απαιτεί να δηλώσεις κάθε site ξεχωριστά στην σχετική ενότητα. Δεν χρειάζεται να δηλώσεις τα sites για χρήση των απλών affiliate links
- apsuh0s
- Script Master
- Δημοσιεύσεις: 413
- Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 21:38
- Τοποθεσία: Ηράκλειο
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Όλα αυτά που είπες κάπως έτσι τα φανταζόμουν. Αυτό που έκανα quote ωστόσο δεν το περίμενα με τίποτα..Όμως εδώ οφείλω να πω, ότι έχω δει και affiliates να παραγγέλνουν προϊόντα που μετά επιστρέφουν περιμένοντας – και μάλιστα διαμαρτύρονται κιόλας – γιατί δεν έχουν λάβει προμήθεια.
.ninja { color: black; visibility: hidden !important; }
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Ένα από τα ποιο «ωραία» περιστατικά που έχω αντιμετωπίσει ήταν όταν έκλεισα τον λογαριασμό ενός affiliate, διότι έστελνε ψεύτικα leads σε ένα πρόγραμμα. O εν λόγο κύριος θεώρησε σκόπιμο να πάρει τηλέφωνο και να διαμαρτυρηθεί για το κλείσιμο του λογαριασμού του. Στην ερώτηση πως κάνε διαφήμιση του συγκεκριμένου προγράμματος, απαντάει ότι το έχει βάλει το affiliate link στις επαγγελματικές του κάρτες…. Του ζήτησα λοιπόν να μου στείλει και εμένα μία κάρτα να την δω. 2 χρόνια πέρασαν και ακόμα περιμένω!!!
-
- Honorary Member
- Δημοσιεύσεις: 3233
- Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Καλησπέρα Σίμο, καταρχήν χρόνια πολλά! ( αν δεν κάνω λάθος γιατί έτσι λέει το εορτολόγιο σήμερα... )
Έχουμε κανένα νέο με τις πληρωμές από το άλλο πρόγραμμα;
Έχουμε κανένα νέο με τις πληρωμές από το άλλο πρόγραμμα;
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Καλησπέρα Σπύρο και ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά, σωστά λέει το εορτολόγιο. Οι πληρωμές θα γίνουν κανονικά αυτόν τον μήνα, από όλα τα προγράμματα εκτός του WIN SA όπου ακόμα κυνηγάω των πελάτη δυστηχώς. Με βλέπω να καταλήγω σε μύνηση για να πάρω τα λεφτά από αυτόν.
-
- Honorary Member
- Δημοσιεύσεις: 3233
- Εγγραφή: 04 Νοέμ 2009 14:08
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι / Αθήνα
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Δεν σου είπε η ίδια η εταιρία ότι θα καλύψει την ζημιά; Καλά αυτός αφού πήρε τα λεφτά γιατί δεν τα δίνει...
- cordis
- Administrator, [F|H]ounder, [C|S]EO
- Δημοσιεύσεις: 27668
- Εγγραφή: 09 Οκτ 1999 03:00
- Τοποθεσία: Greece
- Επικοινωνία:
Βοήθεια και ερωτήσεις για την AffiliateMotion
Κάτι reports για τους sub affs περιμένω να διορθωθούν στο σύστημα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης