Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Συντονιστές: WebDev Moderators, Super-Moderators
- tornado1979
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2007 15:07
- Τοποθεσία: κάπου στα δυτικά
Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
δεν βαριέσαι, βοήθα αν ξέρεις ολα δανικά είναι...
αντι να βρει κάποιος την βοήθεια και λύση κάπου εκεί 'έξω' θα την βρει εδω.
μεγαλώνει το κύρως και η αξιοπιστία του forum.
η ταπεινή μου άποψη
αντι να βρει κάποιος την βοήθεια και λύση κάπου εκεί 'έξω' θα την βρει εδω.
μεγαλώνει το κύρως και η αξιοπιστία του forum.
η ταπεινή μου άποψη
- ThyClub
- Honorary Member
- Δημοσιεύσεις: 5312
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2003 00:21
- Τοποθεσία: Hell's Kitchen
- Επικοινωνία:
Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Δεν θα το έλεγα..
Αν δεν κάνω λάθος ο τίτλος του freestuff είναι "Φόρουμ ανταλλαγής γνώσεων". Το να ανοίξω ένα θέμα και να πετάξω απλά κώδικα χωρίς να εξηγώ τι κάνει, που, πως και γιατί δεν προσθέτει καθόλου γνώση. Το ίδιο ισχύει και για τις λύσεις των ασκήσεων. Άντε εγώ σου δίνω τον κώδικα που ψήνει καφέ, αν εσύ όμως τον πάρεις και τον τρέξεις δεν ξέρεις αν ο καφές θα είναι Ελληνικός, Φραπέ, Εσπρέσο, γλυκός, μέτριος κτλ...
Αυτό δεν είναι γνώση. Αυτό είναι script kiddies help.
Επίσης τα παραπάνω δεν τα λέω μόνο για τις λύσεις σε ασκήσεις αλλά γενικά για πολλά θέματα που βλέπω τελευταία.
Αν δεν κάνω λάθος ο τίτλος του freestuff είναι "Φόρουμ ανταλλαγής γνώσεων". Το να ανοίξω ένα θέμα και να πετάξω απλά κώδικα χωρίς να εξηγώ τι κάνει, που, πως και γιατί δεν προσθέτει καθόλου γνώση. Το ίδιο ισχύει και για τις λύσεις των ασκήσεων. Άντε εγώ σου δίνω τον κώδικα που ψήνει καφέ, αν εσύ όμως τον πάρεις και τον τρέξεις δεν ξέρεις αν ο καφές θα είναι Ελληνικός, Φραπέ, Εσπρέσο, γλυκός, μέτριος κτλ...
Αυτό δεν είναι γνώση. Αυτό είναι script kiddies help.
Επίσης τα παραπάνω δεν τα λέω μόνο για τις λύσεις σε ασκήσεις αλλά γενικά για πολλά θέματα που βλέπω τελευταία.
Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Η βοήθεια είναι μια σχετική έννοια που ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά....βοήθα αν ξέρεις...
Βοήθεια είναι και το να σου πει κάποιος που να ψάξεις.
Βοήθεια είναι και το να σου πει κάποιος που να μην ψάξεις.
Βοήθεια είναι και το να σου πει κάποιος ποιό βιβλίο να διαβάσεις.
Βοήθεια είναι και το να σου πει κάποιος ποιό βιβλίο να αποφύγεις.
Βοήθεια είναι και το να σου πει κάποιος τι να μην κάνεις.
Βοήθεια είναι και το να σε πάρει κάποιος από το χεράκι και να σου δείξει βήμα βήμα τι να κάνεις.
Βοήθεια είναι και το να κάνει κάποιος την άσκηση και να σου την παραδώσει έτοιμη.
Βοήθεια είναι και το να σου κάνει κάποιος έναν καφέ, όσο εσύ κάθεσαι και γράφεις κώδικα.
Εσύ (ο καθένας) τι είδους βοήθεια χρειάζεσαι;
- Alice_Cooper
- Δημοσιεύσεις: 1948
- Εγγραφή: 11 Μάιος 2007 00:33
- Τοποθεσία: Ioannina
- Επικοινωνία:
Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
poly syxna afto

dva_dev έγραψε:Βοήθεια είναι και το να σου κάνει κάποιος έναν καφέ, όσο εσύ κάθεσαι και γράφεις κώδικα.

Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Αν μου προσφέρεις την τροφή 'έτοιμη' μου κάνεις κακό! Πρέπει να μάθω να οργώσω, να σπείρω, να θερίσω, κλπ.tornado1979 έγραψε:δεν βαριέσαι, βοήθα αν ξέρεις ολα δανικά είναι...
αντι να βρει κάποιος την βοήθεια και λύση κάπου εκεί 'έξω' θα την βρει εδω.
μεγαλώνει το κύρως και η αξιοπιστία του forum.
η ταπεινή μου άποψη
Την επόμενη/μεθεπόμενη φορά μπορεί να μην είσαι εκεί.... Και τότε τι θα κάνω;
Η αξιοπιστία του forum είναι κατοχυρωμένη όσο αφήνει ελεύθερη τη ροή (ανταλλαγή) της γνώσης και της πείρας.
"...Ξέρεις, προσπάθησα να οργώσω, αλλά βρήκα κάτι τέτοιες πέτρες που μου στομώνουν το αλέτρι! Τι λες να κάνω;"
Και μόνο μ'αυτή μου την ερώτηση, μπορεί να μαθαίνεις για κάποιο είδος 'πέτρας/προβλήματος' που δεν ήξερες! Με καθοδηγείς να κοιτάξω εκεί, ενώ ταυτόχρονα εσύ ψάχνεις -με τη μεγαλύτερη πείρα σου- και κάπου αλλού... Όμως τώρα ψάχνουμε δύο, για το πρόβλημα που προέκυψε από τη δική μου προσπάθεια να οργώσω.
Έτσι, όταν θα βρεθεί η λύση, θα έχουμε και οι δύο μερίδιο από την εμπειρία του 'νέου είδους πέτρας'. Θα έχουμε κι οι δύο μια νέα γνώση!!! Συν το ότι εγώ θα έχω κάνει και τη δουλίτσα μου

Δυστυχώς η Γη δεν ποτίζεται με νεράκι.... Με ιδρώτα ποτίζεται (είτε λίγος είναι αυτός - είτε πολύς).
Προτού έρθω να σου ζητήσω τη βοήθειά σου στο όργωμα, οφείλω -ως φόρο τιμής στη Γη- να στάξω μια τόση-δα σταγόνα ιδρώτα πάνω της!
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 23 Αύγ 2011 13:17
Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Είναι έγκυρη η πράξη 2 not; Τι επιστρέφει;soteres2002 έγραψε:inertia += 2!
Εξυπνάδα....

Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Όσο πιο έξυπνος είσαι, τόσο μικρότερη εξυπνάδα φαίνεται!Lord Asriel έγραψε:Είναι έγκυρη η πράξη 2 not; Τι επιστρέφει;soteres2002 έγραψε:inertia += 2!
Εξυπνάδα....

Δεν λύνουμε ασκήσεις σε όσους δεν προσπαθούν...
Αν έχει κανείς χρόνο να βοηθήσει και γνώσεις και δεν το κάνει είναι κακό. Ο προγραμματισμός δεν κάνει για όλους..Κατά την άποψή μου ένας στους πενήντα μπορεί να προγραμματίζει. Φυσικά μπορούν περισσότεροι να μάθουν να προγραμματίζουν παπαγαλίζοντας έτοιμες λύσεις, αλλά στην ουσία ο ένας στους πενήντα απλά θα μπορεί να προγραμματίζει ανεξάρτητα αν τον μάθουν ή όχι, αρκεί να ασχοληθεί.
Το να είναι κανείς τεχνολόγος πάνω στους υπολογιστές δεν σημαίνει ότι είναι προγραμματιστής. Απλά ξέρει τους αλγόριθμους και πως να τους βάλει σε χρήση. Αλλά αυτό δεν είναι προγραμματισμός! Ο προγραμματιστής αντιλαμβάνεται την διαδοχή των εντολών, την ροή του προγράμματος, την σειρά των γεγονότων. Το πλεονέκτημά του είναι ότι καταλαβαίνει τα λάθη του, όταν τρέχει το πρόγραμμά του. Αυτός που δεν γράφει κώδικα αλλά απλά χρησιμοποιεί δεν προγραμματίζει. Σήμερα είναι εύκολο να βρει κανείς snippets, μικρά προγραμματάκια για κάθε δουλειά. Το να τα χρησιμοποιείς δεν σε κάνουν προγραμματιστή. Προγραμματιστής γίνεσαι όταν φτιάχνεις εφαρμογή. Κάτι δηλαδή που έχει αντικείμενο το οποίο επεξεργάζεται, και ονομάζεται ανάλογα με αυτό το αντικείμενο.
Προγραμματιστής δεν γίνεσαι με το να μάθεις να γεμίζεις έναν πίνακα ή να κάνεις μικρές ασκήσεις. Ο προγραμματισμός απαιτεί κατά την άποψή μου γνώση του λειτουργικού συστήματος ρουτίνες και καθορισμένοι φάκελοι, γνώση του επεξεργαστή (και ας μην χρησιμοποιήσουμε γλώσσα μηχανής, το να μάθουμε πώς δουλεύει ένας επεξεργαστής είναι καλό, μας βάζει στην ιδέα του τι είναι byte, flag, stack, interrupt, χάρτης μνήμης και διεργασίες σε αυτήν, overflow, branch και jump κ.α.), τέλος μια γλώσσα προγραμματισμού που να δίνει την δυνατότητα για άμεση εποπτεία μέσω breakpoints (να σταματάει η ροή του προγράμματος ώστε να ελέγχουμε τιμές μεταβλητών). Όσο για τα αντικείμενα αυτά είναι μετρημένα στα δάκτυλα όταν μιλάμε για απλά αντικείμενα...όπως εικόνα, ήχος, ταινία, αλφαριθμητικά και αριθμητικά δεδομένα. Έτσι αυτό που πρέπει να μάθει κανείς είναι το πώς να χειρίζεται αυτά τα αντικείμενα. Στο σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν μόνο να χειρίζονται αριθμητικά δεδομένα με μικρά προγράμματα σαν σπαζοκεφαλιές. Αν δεν κάνεις ένα πρόγραμμα να εργάζεται με το σκληρό δίσκο για να φορτώσεις από αυτόν και να αποθηκεύσεις σε αυτόν, τότε δεν μαθαίνεις τίποτα πρακτικό, παρά μόνο κάνεις παιχνίδι! Τα παιχνίδια παίζονται χωρίς απαραιτήτως να φορτώσεις ή να σώσεις. Ήξερα κάποιον που έμαθε να φτιάχνει κείμενα σε επεξεργαστή κειμένου και ποτέ δεν είχε σώσει κανένα. Τα έγραφε και τα τύπωνε και μετά έκλεινε τον υπολογιστή. Για αρχείο κράταγε φωτοτυπίες. Κάπως έτσι μαθαίνουν τα παιδιά προγραμματισμό!
Το να είναι κανείς τεχνολόγος πάνω στους υπολογιστές δεν σημαίνει ότι είναι προγραμματιστής. Απλά ξέρει τους αλγόριθμους και πως να τους βάλει σε χρήση. Αλλά αυτό δεν είναι προγραμματισμός! Ο προγραμματιστής αντιλαμβάνεται την διαδοχή των εντολών, την ροή του προγράμματος, την σειρά των γεγονότων. Το πλεονέκτημά του είναι ότι καταλαβαίνει τα λάθη του, όταν τρέχει το πρόγραμμά του. Αυτός που δεν γράφει κώδικα αλλά απλά χρησιμοποιεί δεν προγραμματίζει. Σήμερα είναι εύκολο να βρει κανείς snippets, μικρά προγραμματάκια για κάθε δουλειά. Το να τα χρησιμοποιείς δεν σε κάνουν προγραμματιστή. Προγραμματιστής γίνεσαι όταν φτιάχνεις εφαρμογή. Κάτι δηλαδή που έχει αντικείμενο το οποίο επεξεργάζεται, και ονομάζεται ανάλογα με αυτό το αντικείμενο.
Προγραμματιστής δεν γίνεσαι με το να μάθεις να γεμίζεις έναν πίνακα ή να κάνεις μικρές ασκήσεις. Ο προγραμματισμός απαιτεί κατά την άποψή μου γνώση του λειτουργικού συστήματος ρουτίνες και καθορισμένοι φάκελοι, γνώση του επεξεργαστή (και ας μην χρησιμοποιήσουμε γλώσσα μηχανής, το να μάθουμε πώς δουλεύει ένας επεξεργαστής είναι καλό, μας βάζει στην ιδέα του τι είναι byte, flag, stack, interrupt, χάρτης μνήμης και διεργασίες σε αυτήν, overflow, branch και jump κ.α.), τέλος μια γλώσσα προγραμματισμού που να δίνει την δυνατότητα για άμεση εποπτεία μέσω breakpoints (να σταματάει η ροή του προγράμματος ώστε να ελέγχουμε τιμές μεταβλητών). Όσο για τα αντικείμενα αυτά είναι μετρημένα στα δάκτυλα όταν μιλάμε για απλά αντικείμενα...όπως εικόνα, ήχος, ταινία, αλφαριθμητικά και αριθμητικά δεδομένα. Έτσι αυτό που πρέπει να μάθει κανείς είναι το πώς να χειρίζεται αυτά τα αντικείμενα. Στο σχολείο τα παιδιά μαθαίνουν μόνο να χειρίζονται αριθμητικά δεδομένα με μικρά προγράμματα σαν σπαζοκεφαλιές. Αν δεν κάνεις ένα πρόγραμμα να εργάζεται με το σκληρό δίσκο για να φορτώσεις από αυτόν και να αποθηκεύσεις σε αυτόν, τότε δεν μαθαίνεις τίποτα πρακτικό, παρά μόνο κάνεις παιχνίδι! Τα παιχνίδια παίζονται χωρίς απαραιτήτως να φορτώσεις ή να σώσεις. Ήξερα κάποιον που έμαθε να φτιάχνει κείμενα σε επεξεργαστή κειμένου και ποτέ δεν είχε σώσει κανένα. Τα έγραφε και τα τύπωνε και μετά έκλεινε τον υπολογιστή. Για αρχείο κράταγε φωτοτυπίες. Κάπως έτσι μαθαίνουν τα παιδιά προγραμματισμό!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης